Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » WebAddiction » Try Or You'll Never Know ~ One

WebAddiction

12 feb 2013 - 14:55

332

4

271



Try Or You'll Never Know ~ One

‘Mam, je gaat me niet voor gek zetten toch?’vroeg ik aan mijn moeder. We zaten in de trein, onderweg naar Amsterdam. Ik zou daar voor het eerst mijn vriendinnen ontmoeten. Ik weet hoe raar dat klinkt, vriendinnen voor het eerst ontmoeten. Maar deze vriendinnen had ik via internet ontmoet. En dit klinkt waarschijnlijk nog raarder, maar ze hadden ervoor gezorgd dat ik mezelf heb geaccepteerd.
‘Natuurlijk wel! Ik ben je moeder, het is mijn taak om je voor gek te zetten.’Ik stak mijn tong naar haar uit en keek weer uit het raam. Het grootste gedeelte van de Randstad had ik al gezien. Over ongeveer een kwartiertje zouden we Amsterdam in rijden. Het kon me niet snel genoeg zijn. Ik had zoveel zin om Joy, Ruby, Diana en Amber te zien!
‘Zie ik er goed uit?’vroeg ik nerveus.
‘Luister Zoey, je ziet er perfect uit. En trouwens, het zijn meiden van je eigen leeftijd. Die zien er hetzelfde uit als jij.’
‘Misschien zijn zij wel dun.’mompelde ik. Mijn moeder hoorde het niet. Gelukkig maar, zij had helemaal niets meegekregen van het feit dat ik mezelf uithongerde. Ik wilde net zo zijn zoals al die dunne modellen. Vooral Diana had ervoor gezorgd dat ik weer ging eten.
‘Aarde aan Zoey! We zijn in Amsterdam, we moeten uitstappen!’riep mijn moeder. Ik knipperde verward met mijn ogen.
‘Zijn we er al dan?’vroeg ik. De tijd was gewoon voorbij gevlogen.
‘Jup, we zijn er al.’zei mijn moeder met een enorm Brabants accent. Samen liepen we de trein uit, naar de uitgang (en tegelijkertijd te ingang) van het station. Daar had ik afgesproken met mijn vriendinnen.
‘Hoe herkennen jullie elkaar eigenlijk?’vroeg mijn moeder nieuwsgierig.
‘We hebben allemaal een paraplu van One Direction.’zei ik zachtjes.
‘Zeg me alsjeblieft dat ik het verkeerd verstaan heb.’vroeg mijn moeder.
‘Je hebt het verkeerd verstaan?’probeerde ik.
‘Leuk geprobeerd Zoey. Ik ben er vrij zeker van dat jullie allemaal een One Direction paraplu hebben.’
‘Mag ik niet fan zijn van een band?’protesteerde ik.


Reacties:


Team1D
Team1D zei op 26 april 2013 - 7:37:
Paraplu HAHAHA geniaaal


mntdew
mntdew zei op 31 jan 2013 - 23:24:
Hahahaha, een paraplu wat lijp


KellyStyles
KellyStyles zei op 5 jan 2013 - 22:58:
Aaaah geweldig !


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 5 jan 2013 - 1:03:
Brabant + One Direction = geweldig verhaal!