Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » WebAddiction » Try Or You'll Never Know ~ Two

WebAddiction

12 feb 2013 - 14:56

309

0

258



Try Or You'll Never Know ~ Two

‘Fan? Dit noem ik eerder geobsedeerd.’zuchtte mama.
‘Zo kun je het ook zeggen ja.’Mijn moeder en ik begonnen te lachen.
‘Zijn er al anderen?’vroeg mijn moeder.
‘Als het goed is wel, alleen Ruby zou voor ons arriveren.’Terwijl ik dat zei zag ik ergens een paraplu met een paar bekende jongens bewegen. De paraplu kwam in mijn richting.
‘Zoey?’vroeg de drager van de paraplu.
‘Ruby?’vroeg ik.
‘Ja!’gilden we tegelijkertijd.
‘En ik ben doof.’mompelde mijn moeder. Ruby’s moeder begon te grinniken.
‘Ik ben Janneke.’zei Ruby’s moeder terwijl ze haar hand uitstak.
‘Ik ben Desiree.’zei mijn moeder, en ze schudden elkaar de hand.
‘Jullie zijn Zoey en Ruby, ja toch?’vroeg een meisje met een blonde boblijn. Ze had een paraplu van One Direction in haar hand.
‘Ja dat zijn we.’zei Ruby gespannen.
‘Ik ben Diana, en dit is mijn moeder Kim.’zei ze. Toen begonnen we met z’n drieën te gillen.
‘Deden ze dat ook al toen wij er nog niet waren?’vroeg Kim aan mijn moeder en Janneke.
‘Helaas wel. Waarschijnlijk zijn we morgen allemaal hartstikke dood.’zei Janneke sarcastisch.
‘Ik wilde net hetzelfde zeggen.’grinnikte mijn moeder.
‘Daar zie ik nog een paraplu, laten we gaan kijken!’riep Diana enthousiast. Ze rende meteen weg. Ruby en ik renden lachend achter haar aan.
‘Jij bent Joy, ja toch?’vroeg Ruby aan het meisje met een zwarte bril.
‘Uhu, en dit is mijn moeder Kari.’Weer begonnen we te gillen. Onze moeders stelden zichzelf aan elkaar voor en begonnen weer over het feit dat we de hele wereld van het gehoor ontdeden.
‘Nu alleen nog maar Amber. Als het goed is woonde zij in Amsterdam.’zei Diana.
‘Ze zou er om kwart over een zijn. Het is nu tien over een. Ze kan elk moment aan komen lopen.’zei Joy.
‘Met een One Direction paraplu.’mompelde Kari. Dat vonden de andere moeders blijkbaar enorm grappig, want ze lagen helemaal dubbel.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.