Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » WebAddiction » Try Or You'll Never Know ~ Three

WebAddiction

12 feb 2013 - 14:56

216

1

266



Try Or You'll Never Know ~ Three

Zijn julie toevallig Ruby, Zoey, Diana en Joy?’hoorde we een zware stem zeggen. Ruby en Joy draaiden zich enthousiast om, om vervolgens samen met de moeders weg te rennen. Dus stonden Diana en ik daar helemaal alleen. Langzaam draaiden we om. We zagen een man van ruim 50 zonder tanden. Hij herhaalde zijn vraag.
‘Zijn jullie toevallig Ruby, Zoey, Diana en Joy?’
‘Eeuhm, Amber?’vroeg Diana.
‘Dat ben ik. In levende lijve.’grijnsde de man. Ooit een man zonder tanden zien lachen? Het ziet er echt niet uit.
‘Dit moet een vergissing zijn. Ik dacht dat je 16 was.’mompelde ik.
‘Op internet kun je zijn wie je bent.’grinnikte ‘Amber’.
‘Wilt u ons even excuseren?’vroeg ik. Ik pakte Diana’s hand vast en begon te rennen. Gelukkig snapte Diana wat ik bedoelde, anders had ze lelijk kunnen vallen.
‘Meiden, stop! Waar gaan jullie heen! Ik ben jullie buddy!’riep de man terwijl hij achter ons aan strompelde.
‘Kom, wegwezen hier!’riepen Diana en ik toen we onze moeders en twee andere vriendinnen hadden gevonden. Dat hoefden we geen twee keer te zeggen. We liepen gewoon de eerst beste straat op en werden in totaal vijf keer overreden.
‘Dat. Doen. We. Dus. Nooit. Meer.’hijgde Kim. Ik keek naar haar schoenen. Ze droeg verrekes hoge hakken. Echt hoog. Minstens
tien centimeter.


Reacties:


Chayenne
Chayenne zei op 4 jan 2013 - 21:03:
OKEY, ik vind dit echt een superstoer verhaal, dus ga maar snel verder.
Mag ik melding?