Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Degrassi » Degrassi~It's No Big Deal » It's Showtime

Degrassi~It's No Big Deal

5 jan 2013 - 11:48

436

0

265



It's Showtime

Als ik wakker ben is het elf uur ik moet snel aan kleden. De taxi nemen en naar de set. Uiteindelijk ben ik er. 'Zo,Paige Malibu,net op tijd,je scene is met Dylan Everett',zegt de regisseur. 'Scene 1,Take 1',zegt de regisseur.'Hey Campbell,wat is er?',vraag ik 'Destiny'. 'Het is Maya,ze doet de laatste tijd nogal veel met haar zus naar dat haar zus van de rehab af is',zegt Dylan 'Campbell'. 'Dat is inderdaad ernstig vraag Da...',zeg ik. 'Cut,het is Dallas,niet Da',zegt de regiseur. 'Vanaf de blooper',zegt hij. 'Scene 1,Take 2',zegt hij. 'Dat is inderdaad ernstig vraag aan Dallas wat je moet doen hij is toch zo goed met meiden',zeg ik 'Destiny'. 'Ja,bedankt voor je advies,Des',zegt Dylan 'Campbell'. 'No Problemo',zeg ik 'Destiny'. 'Cut,dat was de beste scene maar niet in 1 take dus Ricardo en Alex staan nog steeds op nummer 1',zegt de regisseur. Ik en Dylan lopen af. 'Dat ging aardig goed',zeg ik. 'Inderdaad,jij bent echt een goede actrice,hoe oud ben je 17?',vraagt Dylan. 'Nee,ik ben gister 23 geworden',zeg ik. 'Net zo oud als Munro dus',zegt Dylan. 'Net iets jonger',zeg ik. 'Haha',zegt Dylan. Even kijken mijn neef werkt hier als een director. 'Hey Bastiaan',zeg ik. 'Hey Paige,nichtje',zegt Bastiaan. 'Je bent echt goed' 'Haha,bedankt',zeg ik.'Je hebt het zeker al van Dylan gehoord,he?',vraagt Bastiaan. 'Ja',zeg ik.'Hij vertelt het altijd eerder dan ik',zegt Bastiaan. 'Hij lijkt me wel een aardige gozer',zeg ik. 'Hey mag ik is een keer filmen?',vraag ik. 'Ja,van mij wel en de regisseur ook',zegt Bastiaan. Scene 2 begint en ik begin de camera te rollen. Hij moet een soort van rondjes draaien om de hoofden van 'Clare' en 'Eli'. Deze scene moest 10 keer overgedaan worden. 'Morgen doen we een special filmen,Degrassi:Around The World',zegt de regisseur. 'We hebben al vliegtickets geboekt deze special is het langst in de hele Degrassi geschiedenis en iedereen komt er in voor. De special duurt ongeveer 3 uur een film dus',zegt de regisseur. 'Dat is lang',zeg ik tegen Munro.'Inderdaad,te lang',zegt Munro. 'Waarom zuur jij altijd mee met mij?',vraag ik. 'Geen idee',zegt Munro. 'Morgen is het show-time',zeg ik. 'Wanneer zit je logeer tijd er eiigenlijk op?',vraagt Munro. 'Over 2 dagen dan kom ik naar jou toe maar ik ga vandaag uit checken,want ik denk dat we de film Around The World,pas binnen 4 dagen af hebben',zeg ik. 'Ik dacht meer aan 10 dagen',zegt Munro. 'Geintje,zeker?',vraag ik. 'Helemaal geen geintje,ik denk dat we er zelfs 2 maanden voor nodig hebben',zegt Munro. 'Ja,dat denk ik nu ook',zeg ik. 'Ik heb zin om voor het eerst in een film te spelen',zeg ik. 'Tot morgen',zegt Munro. 'Tot morgen',zeg ik. Munro geeft me nog een box en loopt weg.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.