Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » WebAddiction » Try Or You'll Never Know ~ Eight

WebAddiction

12 feb 2013 - 14:57

425

1

306



Try Or You'll Never Know ~ Eight

We begonnen te zingen, en tegelijkertijd namen we onszelf op zodat we het later terug konden luisteren.
‘Ik hoef het niet eens terug te luisteren! Jullie klonken fantastisch!’riep Joy.
‘Jij ook!’riep Diana.
‘We klonken allemaal fantastisch!’gilde ik.
‘We moeten mee doen aan The X Factor!’riep Ruby.
‘Ik dacht het toch niet.’zei Diana.
‘Waarom niet? Volgende maand zijn de audities.’zei Ruby.
‘Ik wil gewoon niet.’zei Diana.
‘Waarom dan niet?’vroeg ik op mijn allerliefst. ‘Ik zeg nou niet dat ik er enorm blij van word, maar als je het niet probeert..’Ik praatte niet verder, Diana wist vast wel wat ik bedoelde.
‘Het is eng.’zei Diana zachtjes.
‘Je bent geboren met twee natuurlijke angsten. Een angst om te vallen en een angst voor harde geluiden. Alle andere angsten kun je overwinnen.’zei Joy.
‘Ik weet het niet.’zei Diana. Maar ze klonk al minder vastbesloten dan in het begin.
‘Als we nou samen heel goed gaan oefenen en dan gewoon gaan kijken hoe ver we komen?’stelde ik voor. ‘Het is nou niet bepaald dat ik dit had zien aankomen, maar ik denk dat we het samen wel kunnen. En dan gaan we gewoon kijken of er bij ons hetzelfde gebeurt als bij One Direction.’
‘Het zou zomaar kunnen.’ging Ruby verder.
‘Oke dan.’mompelde Diana.
‘Wat zei je?’vroeg Joy plagerig.
‘Oke dan.’zei Diana, nu op normale toon.
‘Ik hoor je niet.’grinnikte Ruby.
‘Oke dan!’riep Diana.
‘Dat is beter.’zei ik, ook een beetje lachend.
‘Iemand enig idee hoe we ons moeten inschrijven?’vroeg Joy.
‘Euhm, volgens mij moet je een filmpje maken van hoe je zingt, dat insturen, en als je goed genoeg bent nodigen ze je uit voor een auditie.’zei Ruby.
‘O dan! Dan doe ik wel mee.’zei Diana. ‘Dan is de kans toch minimaal dat we auditie mogen doen.
‘Bedankt voor het vertrouwen.’zei ik nuchter. Daardoor moesten we allemaal lachen.
‘Meiden! Ik ben thuis!’riep mijn moeder.
‘Zullen we naar beneden gaan?’vroeg ik. ‘Dan kunnen we mijn moeder overhalen om vanavond pizza te eten.’
‘PIZZAAAAAA!’riep Ruby, en ze stormde naar beneden.
‘En waar gaan we vannacht eigenlijk slapen?’Oja, ze bleven natuurlijk allemaal logeren.
‘Ik denk dat we Ruby maar achterna moeten gaan. Voordat ze je moeder vermoord of zoiets.’zei Diana met opgetrokken wenkbrauwen.
‘Misschien een goed idee.’zei ik knikkend. Achter elkaar stormden we de trap af.
‘Mam, leef je nog?’vroeg ik.
‘Half. Volgens mij wil er iemand pizza eten.’Mijn moeder wees op Ruby. Ik keek naar Ruby en zag dat ze zich om mijn moeders been had geklemd en de hele tijd hetzelfde riep.
‘Pizza. Pizza. Ik ben gek op pizza.’


Reacties:


Faylinn
Faylinn zei op 4 jan 2013 - 22:23:
ik hou van je verhaal<33
Snel verder

ps: yes jij schrijft snel daar hou ik van <3