Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Degrassi » Degrassi~It's No Big Deal » In The Plane

Degrassi~It's No Big Deal

6 jan 2013 - 15:19

522

0

289



In The Plane

Ik krijg een sms'je. Van wie zou die zijn?

Van:Regisseur Degrassi
Naaraige Malibu

Paige jij zit in het midden 1B op 1A zit Munro en op 1C zit Sam
Als je ergens niet mee eens bent sms'en
Je moet om 13 uur op het vliegveld zijn
Het vliegtuig vertrekt namelijk om 17 uur,maar wij gaan dan nog speciale Degrassi-cast dingen doen

Groetjes,
De regisseur en je neef Bastiaan

Even kijken hoe laat is het nu,nu is het 12 uur,ik ga maar snel weg,me koffers heb ik in gepakt en ik heb ook al uitgechekt. Ik wacht voor de ingang van het vliegveld al gauw zie ik Sam aanlopen. 'Hey Paige,jij ook al hier',zegt Sam. 'Ja,mijn hotel is hier vlakbij',zeg ik. 'Ik ging om half elf weg en ik ben er om kwart over twaalf het vliegveld is nogal ver weg van mij',zegt Sam. 'Wacht even krijg sms'je',zeg ik. 'Oké,is goed',zegt Sam.
Van:Munro Chambers
Naaraige Malibu

Hey Paige,
Sta je er al?
Als dat zo is sms je me dan terug?

Groetjes,
Munro


Vanaige Malibu
Naar:Munro Chambers

Hey Munro,
Ik sta er al en Sam ook
Bastiaan en de regisseur zijn net aangekomen.

Groetjes,
Paige

Achter Bastiaan loopt nog iemand het is volgens mij Dylan.
'Hey,nichtje',zegt Bastiaan.
'Hey',zeg ik.
'Hey Sam',zegt Bastiaan en Sam zegt hey terug.
'Dylan,leuk je te zien',zeg ik.
'Hetzelfde',zegt Dylan.

Om 13 uur is iedereen er. In het vliegtuig zit Luke precies achter mij. We zitten met ze alle in de business class. Maar nu zijn we allemaal rare foto's aan het maken en vreemde filmpjes. Ik sta op alle foto's en filmpjes alleen maar met jongens,wat ik trouwens helemaal niet erg vind,we hebben heel veel lol. Het is al gauw 16 uur en de gate gaat over een half uur open we zijn er niet eens vlakbij we gaan snel naar de gate. We zijn er op tijd als we te horen krijgen dat het vliegtuig vertraging heeft.Dan kunnen we nog wat gekken Degrassi-filmpjes en foto's maken.Eentje is wel heel raar ik doe heel vreemd met me oog en Munro staat heel vreemd voor mij doet,dat is btw een foto,één van de filmpjes is ook best wel gek.Munro en ik staan allebei heel vreemd te dansen op het midden van het vliegveld. Een paar mensen keken ons verbaasd aan. 'Jullie kunnen het vliegtuig in eerst de rijen 1 t/m 7',zegt de balie.Een paar van de Degrassi cast-lids zitten op de grond maar dat is niet erg.Ik ga op 1B zitten. Munro en Sam komen naast mij zitten. 'Hey',zegt Sam. 'Hallo',zeg ik en Munro. Achter mij zit Luke.Naast hem zitten Aislinn en Justin. Naast Sam zitten op volgorde van plek doe ik het,Annie,Cristine en Melinda. Daarachter zitten Jessica,AJ en Jahmil. Voor de rest kan ik niemand zien.Heel veel mensen vragen Munro's handtekening en sommige komen ook Sam's handtekening vragen. Van mij niemand,want ik ben nog niet echt bekend. Paar minuten later stijgen we op. Ik hoor dat dit vliegtuig naar Parijs gaat en dat is nogal toeval nu mijn ouders ook in Parijs zitten,kunnen ze misschien zien. De televisie gaat aan en ze brengen ons allemaal lekkere dingen,ze brengen wijn en bier en ook nog fris,natuurlijk.Het eten is Macaroni met spinazie,bleh, en kaas. Alleen de spinazie heb ik naar Sam gegeven.Daarna ben ik heel moe en ga slapen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.