Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » whore. » five.

whore.

5 jan 2013 - 14:29

1156

0

300



five.

Ik knik langzaam, en wacht op wat er komen gaat. Voorzichtig doet hij mijn topje uit. Even lijkt hij te twijfelen, maar hij gooit het toch weg. Ik kijk naast mij, de jongen met de dreads en Nienke zijn weg. Ik heb niet lang de tijd om te denken, want de jongen met het steile haar legt me voorzichtig op de bank. Eigenlijk zou ik de leiding moeten nemen. Maar ik kan het niet, ik kan helemaal niks meer. Ik voel mij langzaam slap worden. "Wil je wel?" vraagt hij, hij klinkt zenuwachtig. Langzaam en verlegen knik ik, ik zal wel moeten. Zachtjes begint hij in mijn nek te zoenen. Voorzichtig gaat hij naar beneden. Een onbedoelde kreun verlaat mijn mond. Zijn handen glijden door mijn haar. Voorzichtig ga ik met mijn handen onder zijn shirt. Langzaam verken ik zijn lichaam. Zijn mond gaat steeds verder naar beneden. Zijn kusjes voelen zacht aan, op mijn met kippenvel verspreidde huid. Zachtjes begint hij op mijn tepel te zuigen. Onbedoelde kreunen verlaten mijn mond. Ook zijn ademhaling wordt steeds zwaarder. Hij gaat weer op de bank zitten, en trekt mij op zijn schoot. Ik doe zijn shirt uit. Mijn handen glijden over zijn lichaam. Hij is best gespierd. Ik zie zijn gezicht niet, omdat het zo donker is. Het enige licht komt uit een andere kamer. Voorzichtig glijd ik steeds verder naar onderen met mijn handen. Zijn ademhaling wordt zwaarder en zwaarder. Af en toe ontsnapt er een kreun uit zijn mond. Ik doe zijn shirt uit. Hij heeft alleen zijn broek nog aan, ik alleen mijn bikinibroekje. "Je bent mooi." kreunt hij, en gaat met zijn handen over mijn buik. Ik ga een stukje naar achteren zitten. Meteen houdt hij op met strelen. Ik begin aan zijn broeksknoop te frunniken. Je ziet goed dat hij opgewonden is. Ik sta op, en wacht tot hij ook opstaat. Dan doe ik voorzichtig zijn broek uit, en zijn boxer. Hij gaat weer zitten, en ik ga op mijn knieën voor hem zitten. Langzaam buig ik naar voren, en pakt zijn lid vast. Ik begin zachte en korte trek bewegingen te maken. Zachtjes ga ik op en neer. "Sneller." kreunt hij. Ik doe wat hij zegt, en maak steeds snellere bewegingen. Hij kreunt en duwt zijn heupen naar voren. Even twijfel ik, maar neem zijn lid dan toch in mijn mond. Zachtjes begin ik te zuigen, en met mijn hoofd op en neer te bewegen. Zijn handen pakken mijn haar vast, als hou vast. Zijn ademhaling wordt steeds zwaarder. Ik stop even, en kijk hem aan. Omdat het donker is, kan ik zijn gezichtsuitdrukking niet zien. Zijn handen duwen mij naar voren. Ik sluit mijn lippen er weer omheen. Zachtjes begin ik weer te zuigen. Ik begin steeds harder te zuigen. Bij elke zuig begint hij harder te kreunen. Enkele minuten later komt hij luid kreunend klaar. Het witte goedje stroomt mijn mond in. Ik kruip over hem heen, en geef hem een zoen. Gretig opent hij zijn mond. Onze tongen spelen even met elkaar, en dan breek ik de zoen af. Uitgeput ga ik over hem heen hangen. Zachtjes streelt hij mijn rug. "Je bent goed." hijgt hij. Ik glimlach flauwtjes, en ga naast hem zitten. We zitten een tijdje zwijgend naast elkaar. Ik ben benieuwd wat Nienke aan het doen is. Hopelijk is ze snel klaar en kunnen we gaan. Ik wil douchen. Ik voel mij vies, verschrikkelijk vies. Ik doe snel mijn kleren terug aan, en plof weer naast de jongen op de bank.

Na enkele minuten komt Nienke binnen. Haar hele gezicht is rood. Ze gebaart mij dat ik op moet schieten. Ik sta op, en kijk nog een keer om. De jongen staat ook op, hij heeft alleen een boxer aan. De andere jongen ook. Ik moet zeggen dat zijn lichaam niet verkeerd is. Samen met Nienke loop ik achter de twee jongens aan. We zwijgen allebei. De twee jongens zijn druk met elkaar aan het praten, ik kan ze niet verstaan. Als we buiten staan druk ik bij allebei een kus op hun wang, en loop naar de overkant van de straat. Nienke volgt mijn voorbeeld, en samen ploffen we neer in de berm. "Ik heb de chauffeur al gebeld." zegt Nienke, en gaat achterover liggen. Ik knik een keer. "En, hoe was het?" vraagt ze. Ik weet gewoon dat ze een grijns op haar gezicht heeft. "Niks bijzonders, hetzelfde als altijd." mompel ik. "Oké." zegt ze lachend. Ik kijk haar aan, als teken dat zij het moet vertellen. "Ook niks bijzonders. Hij wou meer, maar ik wou niet." zegt ze. Ik knik, en laat me naast haar vallen. Ze slaat haar arm om mij heen, en zo liggen we een tijdje. "Ik voel mij vies." zeg ik opeens. "Ik ook." mompelt Nienke. "Ik wil dadelijk douchen als we er zijn." zeg ik. "Je zult onder een koude douche staan." zegt ze, en gaat weer recht zitten. "Maakt me niks uit, ik wil mezelf wassen." zeg ik, ik begin een beetje chagrijnig te worden. "Als niemand jullie op komt halen, mogen jullie wel hier overnachten." roept er ineens iemand, er hangt iemand uit het raam van het huis waar we net waren. "Doe dat raam dicht en laat hun met rust." roept een andere stem. "Waar waren die andere twee jongens eigenlijk gebleven?" vraag ik opeens. "Je bedoelt die met de pet, en die met het zwarte haar?" vraagt Nienke. "Ja." zeg ik, en ga ook weer recht overeind zitten. "Geen idee." zegt ze, en kijkt me aan. We schieten allebei in de lach. "Maar we gaan morgen wel winkelen hè." zegt ze, om het op een ander onderwerp te brengen. Ik knik, maar bedenk me dat ze dat niet ziet omdat het zo donker is. "Hoe laat is het?" vraag ik. Net op dat moment klinkt er een toeter van de chauffeur. "Half elf." zegt ze, en we stappen in. Na enkele minuten, die uren leken te duren, zijn we eindelijk weer terug. We lopen onze kamer in, en ik loop meteen door naar de badkamer. Ik zet de douche aan, en kleed me uit. Ik hang een handdoek over de deurtjes, en stap onder de douche. Het water is ijskoud, maar ik wil van dit vieze gevoel af. Ik was mezelf, en spoel het af. Maar ik voel mij nog steeds vies. Ik was me nog een keer, en daarna nog een keer. Maar het vieze gevoel gaat niet weg. Na mezelf nog twee keer ingezeept te hebben, ga ik me afdrogen. Ik doe de handdoek als een soort jurkje om, en loop naar mijn bed. Ik pak mijn pyjama onder mijn kussen uit, en loop naar de kast. Daar pak ik schoon ondergoed, en kleed me om. Dan loop ik naar mijn bed. Ik fluister een "Welterusten." tegen Nienke, en stap in mijn bed. Na een paar keer draaien val ik in slaap.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.