Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » -Never Live Life In A Fear Of Death-ZaynMalik- » H5

-Never Live Life In A Fear Of Death-ZaynMalik-

5 jan 2013 - 16:47

885

2

171



H5

Enjoy, reacties, tips graag

? ‘Ja,’ zei ik eerlijk met een trillende stem. ‘Kijk, het zit zo. Ik ben niet normaal, ja wel normaal hoe jij et denkt, maar ik doe dingen die fout zijn’ zei hij. Ik slikte. Zayn zuchtte. ‘Iedereen denkt gelijk dat ik een player ben enzo, Maar dat ben ik niet’ zei hij. ‘Ik geloof je,’ zei ik. ‘Jezus, gelukkig iemand die me gelooft’ zei hij blij. ‘Weet je, je lijkt me best cool’ zei Zayn. ik glimlachte. ‘Jij ook wel’ zei ik eerlijk. ‘Je bent anders, je bent niet zoals die bitches op school’ grinnikte hij. ‘Ik denk dat ik maar ga, bedankt voor alles’ zei ik. ‘Geen dank, je kunt altijd bij met terecht met je problemen’ zei hij. Ik glimlachte en liep naar de deur. Zayn omhelsde me opeens. Oke? Dit is echt raar. Maar op een andere manier vertrouwde ik hem, hij was eerlijk. Ik liep naar huis. Mijn ouders waren nog steeds niet thuis, ik liep naar de keuken. Wat zal ik eens gaan maken? Ik liet water koken in een pan. En maakte ondertussen de pasta saus. Ik deed de pasta in het kokende water en liet het gaar worden. ‘Hee, lieverd’ hoorde ik mijn moeder. Ze gaf een kus op mijn wang. ‘Wat lief van je dat je kookt’ zei ze. Ik glimlachte. En schepte op, ik at. Het smaakte best goed. ‘Hoe was je dag’ vroeg mijn moeder. ‘Best’ antwoordde ik. ‘Mam, vind je die jongen Zayn aardig’ vroeg ik uit het niets. ‘Hij lijkt me een lieve jongen’ zei ze. Ik glimlachte. Na het eten hiel ik mijn moeder met de afwas. ‘Waar is papa?’ vroeg ik. ‘Hij heeft avonddienst’ zei mijn moeder. ‘Ik ga naar mijn kamer’ zei ik, gelijk liep ik de trap op en liep mijn kamer in. ik keek via de raam naar buiten. Het regende, stom weer. Opeens zag ik Zayn zijn kamer binnen komen. Dit was slecht. Ik stalk hem gewoon, Hij zag me kijken en zwaaide. Ik zwaaide gelijk terug. En glimlachte. Zayn pakte een papier en schreef er wat op. en liet het zien. ‘Filmpje pakken?’ stond er op, ik knikte gelijk. Waauw wat een romantische manier om iemand te vragen voor een date zeg. Zayn glimlachte. En wees naar de klok. Ik knikte weer. Wat moest ik aan? ik deed gelijk mijn kast open en keek tussen al de kleren, ik hield een paar setjes voor me. En keek naar mezelf in de spiegel. Lelijk, stom, te felle kleuren, afschuwelijk, kan niet. Klaagde eik bij elk kleding. Ik keek in mijn andere kast. ‘Eindlelijk’ zuchtte ik, ik deed het setje aan. En pakte mijn krultang, ik krulde mijn haren. En pakte mijn handtas. Ik liet snel de trap af. ‘Mam, ik ga met Zayn naar buiten’ zei ik snel. ‘O, veel plezier’ zei ze. Opeens ging de bel. Ik deed de deur open, Zayn had een blouse aan wat hem heel sexy stond. ‘Woow, you look beautiful’ zei hij. Ik voelde dat ik bloosde. ‘Jij ziet er ook niet slecht uit’ zei ik. hij hield mijn hand vast en begeleidde me naar zijn auto. Hij had nu opeens een Audi. ‘Waar haal je die auto’s vandaan?’ vroeg ik. ‘Ja, geheim’ glimlachte hij. Hij pestte me gewoon, ik ging gewoon uit met Zayn uit de 5e klas. Waauw. Wat ziet hij in mij. Terwijl hij zo veel meisjes kan krijgen gaat hij met mij. Hij opende de portier. ‘Thanks’ zei ik en nam plaats. Hij geraagde zich net als een echt gentleman. Zayn kwam naast me zitten en startte de motor, ik deed mijn gordel om. We reden, we zaten niet lang in de auto. Na een paar minuten parkeerde we, ik stapte meteen uit. Samen liepen we richting de stad, ik keek steeds voor me. Meestal deed ik altijd iets gíªnant op een date. Dat gebeurde nou altijd bij mij. Ik lette heel goed op. ik had gelukkig geen pumps aan, maar sleehakken. Onze armen raakte elkaar steeds aan. ik liep gewoon door. We liepen wel een kwartier, maar het leek wel een uur. Toen we er eenmaal waren besloten we naar om naar de film Ted te gaan. Het leek me wel een leuke film. Tenminste dat zei Zayn. ‘Dat is dan 9,80’ zei de kassa vrouw, we hadden energie drankjes en popcorn gehaald. Zayn betaalde gelijk. ‘Ik kon ook betalen’ zei ik. Hij lachte. We liepen naar zaal 3 en gingen helemaal achterin zitten. Ik at al van mijn popcorn. ‘Watch’ zei Zayn, hij gooide een popcorn in de lucht en ving het met zijn mond. Ik klapte. ‘Nu jij’ zei hij. ‘Ik?, ik kan het niet’ zei ik eerlijk. ‘Come on, probeer’ zei Zayn. en hij gooide een popcorn. Het kwam tegen mijn neus aan en viel op de grond. Zayn lachte helemaal. ‘Niet grappig’ zei ik fel.’Sorry’ lachte Zayn. Het werd donker. Eerst kwam er een heel stuk reclame. Zayn sloeg zijn arm om mijn schouder. Ik at van mijn popcorn. De film was grappig, het was gezellig met Zayn. zo leerde ik hem beter kennen. Wat Proxy zei was helemaal niet waar, hij is niet gevaarlijk. En wat bedoelde ze met ‘Je komt er zelf we achter’ ik wist het niet, het was allemaal heel vaag. Zayn is aardig en een leuke jongen.


Reacties:


PattyV
PattyV zei op 16 april 2013 - 22:10:
schrijf snel verder!


dreamangel zei op 9 jan 2013 - 9:20:
snel verder melding