Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » destiny » ~07

destiny

19 aug 2013 - 21:12

1025

4

421



~07

Tips en opmerkingen altijd welkom! Enjoy reading!

Na drie kwartier rijden kwamen we bij het pretpark, Louis stapte uit de auto en begon als een klein kind van 6 rond te rennen.
"We zijn er! We zijn er"
"Lou, doe eens rustig! Je bent geen 6 meer!" Lachte Eleanor.
Iedereen lachte naar Louis de verbaasd naar ons keek.
We liepen naar de ingang en betaalde de kaartjes.
"En nu?" Vroeg Zayn.
Perrie en ik, die het de hele tijd in de auto over achtbanen hadden, keken elkaar aan.
"Zullen we?" Vroeg ze toen ze naar een achtbaan wees.
Ik knikte, we draaiden ons om naar de groep en renden weg.
"Waar gaan jullie heen?" Riepen ze naar ons.
"Achtbaantje pakken!"Riepen we terug.
We stonden te wachten in de rij toen er opeens een meisje van ongeveer 6 a 7 jaar op Perrie's schouder tikte "Perrie Edwards ben jij dat? Mag ik misschien met je op de foto?".
"Tuurlijk mag dat!" Antwoorde ze.
Perrie lachte en ging met haar op de foto.
"Ik ben echt een heel groot fan van Little mix!" zei het meisje.
"Dankjewel" bedankte ze en ze huppelde weg.
"Ja dat zul jij ook nog wel krijgen!" Vertelde ze.
Ik lachte: " we zullen zien!" en we stapten in de achtbaan, we zagen de groep voor de hekken staan zwaaiden.
Langzaam ging de achtbaan omhoog en in een fractie van een seconde reed de achtbaan met een supersnelle vaart naar beneden en een halve minuut later stonden we weer naast de achtbaan!
"Jullie weten dat dat een van de snelste achtbanen van het land was?" informeerde Harry ons.
We knikten beide.
"Harry heeft het niet zo met achtbanen!" Lachte Danielle.
"Op naar de volgende dan maar?" Eleanor keek ons vragend aan.
Niall en Sophia kwamen er ook weer aanlopen, allebei met een broodje hamburger.
Iedereen begon te lachen.
"Niall Horan en Sophia Linders, het is half 11 s'ochtends en jullie lopen hier doodleuk een broodje hamburger te eten." Probeerde Liam op een strenge manier te zeggen.
Het mislukte hem alleen doordat ze hem zo onschuldig aan keken en Liam in de lach schoot.
Lachend liepen we naar de wildwaterbaan toe.
De meiden stapten samen in een bootje.
"He! En wij dan?" Vroeg Niall.
"Te laat he Nialler!" Lachtte Danielle.
"Kijk daar komt het volgende bootje aan! Succes!" Sophia wees naar het bootje een stukje verder.
Zoeefff.
Een klein gilletje ontsnapte uit onze kelen.
Daar gingen we en de jongens lachte ons uit omdat we schrokken.
"Jullie eerder succes!" riep Liam ons na.
Op een aantal flinke druppen na kwamen we er droog uit!
Toen 2 minuten later de jongen arriveerde waren ze bijna kletsnat!
Ze keken ons aan als zielige puppy's.
Gauw gaf ik Harry een knuffel, waardoor ik zelf ook wat doorweekter werd.
Ineens hoorde we meisjes gegil.
"OH MIJN GOD, WIE BEN JIJ, WAT BEN JE EN WAAROM KNUFFEL JE MIJN HAZZA?" Gilde het meisje in mijn oor.
Het meisje werd helemaal hysterisch.
"Ik ben Mackenzie" zei ik rustig. " Ik ben een mens en ik knuffel Harry omdat hij nat is!"
Het meisje keek me arrogant aan.
Ik keek naar de rest van de groep die ook een beetje verbaasd keken.
Louis moest een beetje lachen om mijn reactie, maar Eleanor tikte hem aan waardoor hij weer stil was.
"Dat klopt, Dit is Mackenzie, mijn vrien-" zei Harry.
Ik corrigeerde hem."Ik ben een vriendin ja!".
"Oke, maar je moet bij hem uit de buurt blijven, hij is van mij." zei het meisje, ze draaide om en liep weg.
"Wat was dat?" Zei Louis.
"Ik weet het niet maar het was raar.." Zei Harry die nog steeds verbaasd keek.
"We maken veel gekke dingen mee maar dit? Ze werd helemaal hysterisch." Zei Zayn.
"Laten we gauw gaan!" Opperde Sophia.
En zo gingen we nog in een paar attractie's.
"En nu zou ik wel wat willen drinken!" Eleanor wees naar het kleine restaurantje in het pretpark.
Zonder enige instemming liep eleanor naar binnen.
Iedereen volgde haar omdat we allemaal het zelfde dachten.
Harry en ik liepen achter de groep aan.
"Dat van net he, dat met dat hysterische meisje, hoe bedoelde je dat?" Vroeg hij.
Het zat hem dus dwars dacht ik bij mezelf.
"Ik weet niet hazz, we kennen elkaar net 2 dagen, en ik vind je echt heel leuk, maar ik wil geen gezeur met de pers en dat soort dingen omdat ik je net ken." vertelde ik hem.
Hij stopte en pakte mijn handen vast "Mackenzie,jij weet net zo goed als mij dat we elkaar meer dan leuk vinden,ik heb nog nooit zo'n goed gevoel gehad bij iemand en dat het zo snel is kunnen wij ook niks aan doen, dat is nou eenmaal het lot!"
Ik keek hem aan, hij was ook zo lief.
Harry boog naar voren en zoende me.
Maar die zoen was niet voor lang, allemaal ouders en kinderen stonden met hun camera's en mobieltjes foto's en filmpjes van ons te maken.
Ik keek verschrikt op, we keken elkaar aan en gauw liepen we naar het restaurantje.
Daar vertelden we wat er zojuist was gebeurt en natuurlijk barste iedereen in lachen uit.
Blijkbaar stonden er buiten allemaal fans want je hoorde een druk geroesmoes buiten.
We dronken ons drinken op en gingen het restaurantje weer uit.
Bij de deur stonden zo te zien allemaal fans dus werd daar tijd voor genomen.
Perrie,Eleanor, Danielle,Sophia en ik gingen aan de kant staan.
Perrie tikte me aan en wees naar een vrije val.
Mijn ogen begonnen te twinkelen.
Als klein kind had ik die dingen echt verafschuwd maar nu, hield ik echt van die dingen!
Sophia, Eleanor en Danielle knikten instemmend, we keken naar de jongens die druk bezig waren met de fans.
"Boys, we zijn er zo weer!" Riep Eleanor."We zijn bij de vrije val."
Een vage" is goed" hoorde we uit Louis mond komen.
En we zagen Harry's duim boven de fans uitkomen.
Gauw liepen we naar de vrije val toe, gelukkig was het vrij rustig in het hele park, dus we konden zo doorlopen.
5 minuten later stonden we weer op moeder aarde.
"Ik voel mijn benen niet meer!" Lachte Sophia.
"Je bent niet de enige!" Ook Danielle stond tegen haar benen aan te tikken.
De jongens waren zo te zien ook klaar en we gingen verder met onze ronde in het pretparkm.
3uurtjes later kregen we allemaal wel een beetje honger,vooral Niall maar die had altijd honger,en vonden we het wel mooi geweest.
"Nando's doen dan maar?" Opperde Niall.
Iedereen had er wel zin in om nu naar Nando's te gaan dus zo liepen we het park uit en reden we richting Niall's lievelings bestemming: Nando's.


Reacties:


IloveZayn
IloveZayn zei op 28 juni 2013 - 1:29:
Hahahaah wauw die fan, ik zie het al helemaal voor me zo een klein arrogant meisje.

Harry is zooo cute (h)


fallinlove
fallinlove zei op 20 jan 2013 - 20:57:
Hahahaha!!! Die fan!!! Die reactie!!!!


GENIAAL!!!!!!!!!!!!


PeachyFull
PeachyFull zei op 6 jan 2013 - 19:31:
AW-MWAH-GAWD
Het wordt steeds beter <3

Xx


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 6 jan 2013 - 11:21:
Harry en Mackenziee

Love is in the air (of in een pretpark ook goed)