Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Degrassi » Degrassi~It's No Big Deal » In Paris

Degrassi~It's No Big Deal

6 jan 2013 - 15:37

398

0

288



In Paris

Ik word wakker om ongeveer 1 uur in Parijs.Ik zie nu pas dat ik tegen Sam aan lag en hij lag te slapen.Munro daar in tegen is nog klaarwakker maar we gaan bijna landen.Ik kijk naar achter en zie dat Luke slaapt.Als Munro ziet dat ik achterom kijk vraagt hij:'Naar wie kijk je?' 'Gaat je niks aan',zeg ik pissig. 'Toe,waarom mag ik het niet weten',vraagt Munro. 'Ook goed,ik wou kijken of nog meer mensen sliepen',zeg ik. 'Aha',zegt Munro.Als iedereen ziet dat mensen snoepjes,marsen en kauwgom ergens in leggen. Dan word iedereen wakker.Ik neem een Mars en snoepje. Munro neemt kauwgom en Sam neemt alleen een Mars.We moeten onze riemen weer om,want we gaan over een halfuur landen.Als we in Parijs zijn zit iedereen met ze vieren op een kamer ik zit met Munro,Melinda en Justin op één kamer. Twee ken ik daar al van best goed dat zijn Munro en Justin dus,maar Melinda ken ik totaal niet.Ik heb nog geen één scene met haar gehad en dat terwijl Destiny een beetje met iedereen bevriend is.Maar haar BFF is KC, ik heb maar één scene gehad met Sam waarschijnlijk word het nu meer.Munro heeft gezegd dat als we in het hotel zijn,hij ons gaat inchecken.De kamer naast ons komen als goed is Aislinn,Sam,AJ en Jessica te logeren. Het lijkt mij best spannend om voor het eerst een Degrassi-film te doen. We moeten uitstappen en het is half 3 in Parijs. Morgen moeten we pas om twaalf uur beginnen.Ik kom in het begin al voor met Sam en Munro.Het is wel een vreemde scene dat Eli en KC daarin voor komen in één scene met elkaar.Ik houd ook een filmdagboek bij maar dat begint morgen pas.Ik hoop dat het me helpt om dit door te komen. In de taxi zit ik met Aislinn,Daniel,Alex en Ricardo.Terwijl ik in één kamer logeer met Munro,Melinda en Justin. Maar goed.Het is best gezellig we doen best raar en Daniel gaat zometeen de taxi betalen dan.Ik moest mam sms'en als ik in het hotel was aangekomen.Dat doe ik wel als ik me koffer heb uitgepakt en wat lol heb gemaakt.Eenmaal aangekomen zie ik Munro en Justin al.Melinda belde me net en zei dat haar taxi wat vertraging had opgelopen door dat Sam niet wist dat ze met euro's betaalden dus hij moest het allemaal nog gaan wisselen.Ik heb het ook tegen Munro en Justin gezegd.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.