Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Degrassi » Degrassi~It's No Big Deal » In The Room

Degrassi~It's No Big Deal

8 jan 2013 - 20:05

272

0

310



In The Room

De kamer is best groot en Melinda kwam binnen een kwartier later binnen.'Hey,ik slaap met Munro in één bed',zeg ik.'Nee,ik wou met jou in één bed',zegt Justin. 'Nou,pech gehad ik slaap met Munro in één bed',zeg ik. 'We moeten onze koffers nog uitpakken',zegt Melinda. 'Oh ja,je hebt gelijk',zegt Munro. 'Paige,welke kleding heb jij mee?'vraagt Melinda.'Niks,bijzonders,gewoon paar joggingsbroeken en leuke shirts,ik heb zero spijkerbroeken en zero jurkjes,zero rokjes'zeg ik.'Jammer,anders kon ik iets van je lenen hou niet zo van joggingsbroeken',zegt Melinda. 'P,geef mij maar die joggingsbroeken',zegt Munro.'Nee,zijn mijn joggingsbroeken',zeg ik. 'Klopt,ik heb me eigen',zegt Munro. Daar komt een stapel van heel veel joggingsbroeken.Bij mij meer dan bij Munro morgen gaan we ook niet filmen heb ik begrepen,want dan gaan we naar Disneyland Parijs,yeey.'Ik ga even iemand sms'en',zeg ik. 'Is goed,als je klaar bent gaan we naar het restaurant',zegt Munro.

Vanaige Malibu
Naar:Allison Malibu

Mam,morgen gaan we naar Disneyland Parijs,we zijn al in Parijs in een super leuk hotel en Munro is super aardig.

Groetjes,
Paige

'Jongens,ik ben klaar',zeg ik.'Oké,ik zou je wel omkleden',zegt Justin.'Wou ik net gaan doen',zeg ik. Ik kleed me om in een grijs shirt met de tekst:'Finding Myself' en trek een zwarte joggingsbroek aan.
We lopen met ze alle naar beneden naar het restaurant,niemand van de cast ziet daar nog.We gaan op een gezellig plekje zitten en Melinda en Justin gaan eten halen.'P,we hebben bijna hetzelfde aan',zegt Munro. 'Ja,weet',zeg ik. 'Ik hou gewoon van grijze shirts en joggingsbroeken maar shirts moeten wel een tekst erop hebben anders is het saai',zeg ik.Ik zie Justin al weer terug lopen en Munro ziet het ook,dus hij gaat alvast een bord pakken.Justin pakt mijn handen vast en zegt:'Ik vind je leuk'


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.