Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » My life as Daisy. » O2; Kyle & Dylan.

My life as Daisy.

6 jan 2013 - 18:11

311

2

183



O2; Kyle & Dylan.

Just Enjoy! x'

Ik rende naar Chloe toe. ''OMG, Daisy het is Kyle en Dylan! De hotties van ons school!'' ''Ja..'' kon ik er alleen maar uitbrengen.
Ik zag dat ze ook naar ons keken. We gingen snel onze jurken afrekenen.
''Chloe we moeten nu echt weg'' Ik trok aan haar arm.
Ik was bang dat Kyle en Dylan naar ons kwamen. Ik gedraag me altijd heel raar als Kyle naar me kijkt laat staan KOMT!
Ik keek naar Chloe die niet weg wilde. ''Chloe we moe..'' '
''Hee daar'' klonk een lieve stem. Ik draaide me om en zag Kyle en Dylan voor ons staan. ''Hoi'' aarzelde ik. Ik zag dat Dylan naar Chloe liep en ze meteen begonnen te kletsen. Ik keek in Kyle's ogen. Zijn mooie blauwe ogen.
Ik ben al verliefd op Kyle sinds de basisschool.
Het was erg ongemakkelijk stil dus zij ik maar "Wat doen jullie hier?''
Ach dom vraag ook, ze zijn hier natuurlijk om te chillen.. ''Beetje chillen''
Kyle begon te lachen. ''Wat doen jullie hier?'' vroeg Kyle terug. ''Jurken halen voor de kerst gala'' antwoorde ik.
''O.. de kerst gala.. Die is al volgende week he?'' Ja knikte ik maar.
''Ga jij al met iemand?'' zij ik heel verlegen. Stiekem hoopte ik dat hij mij zou vragen.
''Nee.'' ''Ik heb haar nog niet gevraagt'' VRAAG MIJ DAN zij ik dom in mezelf.
''Oh oke. Mij heeft ook nog niemand gevraagt..''
Ik hoorde Dylan vragen of Chloe met hem wou gaan naar de gala. ''JA!'' riep Chloe uit.
Hmpf.. die heeft al een date en Kyle die vraagt me maar niet uit..
Dylan en Chloe kwamen naar ons toe lopen.
''Zullen we gaan Chlo?'' Zij ik maar snel. ''Ja, is goed''
ze gaf Dylan snel een kus.
''Kom Dai we gaan'' zij Chloe terwijl ze naar Dylan zwaaide.
Net toen we weg wouden lopen voelde ik iemand mijn hand pakken..


Reacties:


PrincesLolly
PrincesLolly zei op 7 jan 2013 - 15:33:
Aahhww.. Kyle moet haar meevragen! dat is zo lieef!
X


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 7 jan 2013 - 0:17:
Kyle misschien?