Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Falling for my best friend ~ Niall Horan fanfic. » ~ O1'

Falling for my best friend ~ Niall Horan fanfic.

7 jan 2013 - 19:48

244

3

346



~ O1'

Enjoy. 'x Ik-persoon: Melissa.

Vorige week kreeg ik een SMS van Niall:

Hee Melissa!
De jongens en ik hebben 2 concerten in Dublin, dus ik kom naar huis voor de week. Zie je dan!
- Niall x


Niall en ik zijn beste vriendin. Of waren beste vrienden..
Toen Niall mee deed aan de XFactor SMS'te hij mij zelden en toen het voorbij was SMS'te hij mij plotseling nooit meer. Ik weet niet waarom..
Ik dacht dat hij me vergeten was, dus SMS'te ik hem ook niet meer. Het deed heel erg pijn, ik ken Niall beter dan wie dan ook. Zijn moeder en mijn moeder zijn beste vrienden dus ik was altijd in zijn huis, of hij in die van mij.
Niall is maar een paar maanden ouder dan mij maar het lijkt wel een jaar. Hij was soms net een vader voor mij, hij beschermde mij altijd..

Ik ging uit bed en hoopte dat douchen me wel wakker zou maken.
Ik ging uit de douche en kleedde me aan.
Ik keek op de klok en het was 11 uur. "Het is nog best vroeg" zij ik.
Niall en de jongens komen om 1 uur dus ik heb nog genoeg tijd om me klaar te maken.

Ik pakte de krul-tang en maakte krullen in mijn haar. Ik ging mijn tanden poetsen en deed wat make-up op. Foundation, mascara en toen ik mijn lipgloss had gesmeerd liep ik van de trap af.
Toen ik van de trap afging klopte iemand op de deur..
"Wie is daar ?" Vroeg ik.
"Ik ben..."


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 25 jan 2013 - 16:31:
OEEEHHHH!!! Ik ga snel verder lezen.


candyXbar
candyXbar zei op 7 jan 2013 - 15:35:
Oehw nice, verder!


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 7 jan 2013 - 0:19:
NIALL