Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » destiny » ~08

destiny

19 aug 2013 - 21:12

1101

5

389



~08

Tips en opmerkingen altijd welkom! Enjoy reading

"Aaaahhh ik heb echt honger" jammerde Niall.
Gauw liepen we naar binnen.
"Ha! Meneer Horan! Hetzelfde als altijd?" Vroeg de man die achter de toonbank stond.
Voor mij wel en doe voor haar maar het zelfde en hij wees naar Sophia.
Snel deden we allemaal onze bestelling en we gingen zitten.
Louis pakte zijn mobiel en zat een beetje op twitter te kijken.
De serveerster kwam er aan en gaf ons onze drankjes.
Louis begon te lachen en typte iets op zijn telefoon nog geen seconde later ging mijn IPhone af.
Ik haalde hem uit mijn broekzak en keek er op, een tweet, snel keek ik wat het was.
@Louis_Tomlinson mentioned you on twitter.
Ik keek lou aan.
"@LarissaLove yes they are her name is Mackenzie and this is her twitter: @Mackenzie_Johnson xLouis."Was wat er op mijn scherm verscheen.
Ik keek lou aan die niet meer bij kwam van het lachen.
Gauw keek ik wat het meisje had gevraagd: "@Louis_Tomlinson are Harry and this girl dating? What's her name and twitter? xLarissa!"
"LOUIS" gilde ik uit.
Sophia pakte snel mijn telefoon en las het ook Sophia schoot in de lach.
Louis vertelde wat hij had gedaan waardoor hij een tik tegen zijn hoofd kreeg van Eleanor en Harry.
Mijn telefoon plingde de hele tijd door en ik zette hem op stil.
"Eh, guys kijk dit eens" zei Zayn opeens. Perrie pakte zijn telefoon om te kijken wat hij bedoelde. "Jullie zijn 7 keer trending toppic op twitter." Zei perrie vol ongeloof.
Iedereen had inmiddels zijn of haar mobiel gepakt, op Niall en Sophia na dan, want die waren vrolijk aan het verder eten.
Waarom was er om mij en Harry zoveel ophef en om Niall en Sophia werdt gewoon niks gezegd.
"Moet je luisteren, ze zijn positief over jullie" zei Danielle." Je hebt #TeamHackenzie, #TeamMarry,Mackenzie en Harry, Mackenzie Johnson, Harry Styles, Hazza en Mack en Hazz en Mack are perfect."
Nog steeds keek ik met volle verbazing naar de groep en de mobieltjes.
Harry gaf me een kusje op mijn voorhoofd.
Niall had inmiddels zijn eten op en de rest had niet echt meer honger.
"ijsje dan maar?"
"Niall, omg.."Danielle keek Niall aan.
"Ik vind het wel een goed idee hoor!" Ik had best wel zin in een ijsje.
We stonden op en stapten voor de 3e keer die dag in de auto's.
Harry pakte zijn mobiel "hier bel Liam even, ik weet waar we heen moeten!" Dus ik pakte zijn mobiel en belde hem.
"Hi Dani!" Zei ik."Wacht even ik zet je op de speaker!"
Ik zette de telefoon op de speaker.
"Hey, euhm, als jullie achter mij aanrijden weet ik nog wel een goede ijssalon!" Zei Harry vrolijk.
"Is goed! Zie jullie straks!" En Danielle verbrak de verbinding.
Zo reden we nog 10 minuten, waar we met zijn allen zongen in de auto, terwijl ik nog een compliment kreeg van Perrie.
We stapten uit bij een groot meertje en zo'n lief oud huisje, wat de ijssalon bleek te zijn.
Toen we daar binnen kwamen kwam er een oud italiaans vrouwtje achter de toonbank vandaan.
"Harry! Oh harry! Wat heb ik jou lang niet gezien!" Zei ze terwijl ze harry druk kuste op zijn wangen.
De rest die nog buiten stond kwam ook naar binnen!
"Maria!" Gilde Louis vrolijk.
Hij bestormde de oude vrouw en knuffelde haar. Na louis waren ook de andere jongens en Perrie, Eleanor en Danielle aan de beurt.
"Maria! Dit is Sophia! Dit is mijn vriendin!" Niall vertelde het als een kind die vertelde die net zijn veters kon strikken voor de eerste keer.
Maria knuffelde Sophia.
"Niall doe eens lief en pak wat voor de rest en jezelf, je weet dat het mag!" Zei ze met haar Italiaanse accent.
De jongens renden naar de toonbank, waar de bakken met ijs stonden.
"Zo, en nu vertel je me wie deze schoonheid is!" Zei ze terwijl ze naar me keek.
Ik begon te blozen.
"Dit Maria," hij keek me aan."Dit is Mackenzie!"
"Jo gast, wij gaan even rondje lopen, over uurtje hier?" Vroeg zayn.
Harry knikte.
"Zo schatjes, kom zitten, want je bent hier niet voor niets" maria wees naar het tafeltje vlak bij ons.
"Vertel eens wat over jezelf meisje" Maria was echt een schatje.
"Welke smaak wil je en hoeveel bolletjes?" Vroeg ze me toen ze opgestaan was en naar de toonbank gelopen was.
"Aardbei, mevrouw!" Zei ik."Twee bolletjes graag".
Ze keek verbaasd op toen ik twee zei "de rest neemt er allemaal 4 of 5, op Niall na want die heeft er 7, je mag er wel meer schatje!"
"Nee hoor bedankt mevrouw"zei ik tegen haar.
"Harry, wees een gentleman en zet eens een kop thee voor ons en koffie voor jezelf" beveelde Maria Harry.
"Zal ik je eens wat vertellen" vroeg Maria."Altijd als Harry of de andere jongens iets bijzonders of speciaals hebben komen ze hier!"
Ik keek Maria aan, ze had zo'n oude vrouwen twinkeling in haar ogen.
"Jij moet dus wel een heel speciaal meisje zijn" ze kneep me zacht in mijn hand.
"Kijk eens aan!" Harry zette het dienblad op de tafel.
"Vertel eens wat over jezelf!" Zei Maria.
"Nou ehm, dus, ja, ik woon hier ook in Londen, ehm, ik woon nog bij mijn ouders en ik studeer hier ook in de buurt, vlak bij waar de jongens wonen!" Vertelde ik haar.
"Mag ik vragen wat je studeerd?"Ze keek me aan, ze was oprecht geinterreseerd in me en het was niet zo'n gespeeld gesprek.
"Tuurlijk!, ik studeer kinderpsychologie!"
En zo kletsten we nog een uur weg.
Totdat de rest weer binnenkwam.
"Louis William Tomlinson, wat heb je nou weer gedaan?". Ze keek hem aan vragend naar de grote blauwe verfplek op zijn t-shirt.
"Maria, ze gingen met z,n allen tegen 1 en dat was gemeen!" Zei Louis met een bedroefd gezicht.
"Zijn jullie inmiddels niet wat te oud voor die boomhut?" Vroeg Maria.
Danielle bemoeide zich er mee"Maar maria, hij is nog zo leuk, en we passen er allemaal nog op!"
"Oke kleine eendjes.. Het zal wel!" Gaf ze toe.
"Maria bedankt maar we gaan hoor!" Zei Liam.
Iedereen knuffelde Maria, en toen ik haar knuffelde fluisterde ze in mojn oor " hou hem goed vast, hij is gek op je!"
Even later stonden we dus voor Sophia's huis om haar af te zetten, we wachten een kleine 5 minuten totdat Niall weer terug was.
En zo reden we door naar mijn huis.
We stapten uit toen we op onze oprit stonden.
Harry liep met me mee en we belden aan.
Toen mijn moeder open deed begroette ze harry gelijk vrolijk!
Ook mijn vader kwam er aan lopen "ah, als dit de grote harry niet is! Wees goed voor mijn dochter, dan vertrouw ik je!" Zei hij lachend.
"Paaaaap?" Zei ik, "space please?"
"Ik ben al weg" zei hij en hij liep met mijn moeder weg.
Harry gaf me een afscheidszoen en hij liep weg.
Ik bleef de auto na kijken tot hij niet meer in zicht was.
Ik draaide me om, stapte naar binnen en deed de deur dicht.


Reacties:


IloveZayn
IloveZayn zei op 28 juni 2013 - 3:21:
Ahww wat is maria toch een schatjee


fallinlove
fallinlove zei op 20 jan 2013 - 21:07:
Ik ga snel verder lezen!!!
I am in love with this story!


dreamangel zei op 7 jan 2013 - 18:56:
snel verder


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 7 jan 2013 - 18:35:
Ik wil ook een Maria ontmoeten. + een Harry.
Ze zijn zo ongelooflijk lief!
(ps. Ik moest even een break nemen van het leren.)


PeachyFull
PeachyFull zei op 7 jan 2013 - 16:20:
OMG, gelukkig zijn de fans positief <3 + kleine eendjes Gewoon geweldig