Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » drunk words are sober thoughts. - Larry. » six.

drunk words are sober thoughts. - Larry.

8 jan 2013 - 21:41

939

3

307



six.

“Wat is er dan met hem?”¯ vraagt Harry, en hij kijk mij bezorgd aan. “Hij.. Wij.. Hij is.. Hij is hetero.”¯ weet ik er met moeite uit te brengen. “Maar, hoe weet je dat?”¯ vraagt Harry, een klein beetje verbaasd. “Hij danst met weet ik niet hoeveel meiden op een avond.”¯ mompel ik. Eigenlijk weet ik precies met hoeveel meiden hij elke avond danst, maar dat hoeft niemand te weten. “Hij lijkt dus een beetje op mij?”¯ lacht hij. Ik knik. Meer dan je zelf denkt Harry. Er rolt een traan over mijn wang. Driftig haal ik hem van mijn gezicht af. Het gevolg, Harry zijn hand schiet half mee, en ligt nu op mijn bovenbeen. We hebben elkaars hand niet meer vast, maar de aanraking op mijn bovenbeen brengt ook vlinders naar mijn buik. Ik zucht een keer. “Misschien valt het allemaal wel mee.”¯ mompelt Harry, echt veel vertrouwen heeft hij er volgens mij niet in. “En anders zoeken we vanavond samen een andere leuke jongen voor jou.”¯ gaat hij vrolijk verder. Haha, zie je het al voor je? Een leuke jongen zoeken terwijl de aller-aller-aller leukste jongen naast mij staat?! Ik zit een klein beetje ongemakkelijk, maar ik wil niet gaan verzitten omdat ik bang ben dat Harry zijn hand dan niet meer op mijn bovenbeen ligt. Ik zucht nog een keer. “Hoe laat willen jullie gaan? Het is nu bijna half acht.”¯ roept Zayn vanuit de keuken. Ik kijk Harry met betraande ogen aan, en haal mijn schouders op. Hoewel ik betraande ogen heb, zijn er na die ene traan geen andere meer gevallen. Gelukkig. “Rond half negen? Wij moeten ons nog wel even klaarmaken.”¯ antwoord Harry voor ons allebei. “Hoezo? Zie je er zo niet goed genoeg uit om een chick mee naar huis te nemen?”¯ zegt Zayn en lacht. Boem, iemand heeft net alle vlinders doodgeschoten. Ik ga verzitten, en Harry zijn hand glijdt van mijn been af. “Whatever.”¯ mompelt hij vaag, en schuift zijn hand naar zich toe. “Ik ga mezelf vast klaarmaken.”¯ zeg ik, en sta op. “Ga je douchen?”¯ vraagt hij. Ik knik, en kijk hem aan. “Schiet je een beetje op, ik wil ook nog.”¯ zegt hij, en pakt de afstandsbediening van de tafel af. Ik knik, en als hij de tv aan zet loop ik naar boven. Ik loop naar mijn kamer en pak een schone boxer en een ander shirt. Mijn broek kan ik nog wel aanhouden. Ik loop naar de douche, zet hem vast aan, en zet de shampoo op het plankje. Ik kleed mezelf uit, en stap onder de douche. Twee keer douchen op een dag is misschien wel een beetje overdreven, maar in de kamer blijven zitten had ik ook niet overleeft. Ik zet de douchekop op mijn rug gericht, sluit mijn ogen, en neurie een liedje. Er wordt op de deur geklopt, en ik stop met neuriën. “Wat?”¯ vraag ik lichtelijk geïrriteerd. “Ben je bijna klaar?”¯ een ongeduldige Harry staat voor de deur. “Laat me even mijn haren wassen, en dan ben ik klaar.”¯ antwoord ik, en pak de shampoo. “Schiet maar op, anders kom ik gewoon bij je onder de douche staan.”¯ zegt hij. Mijn hart maakt overuren. Wat zei hij nou? Hij meende het toch niet serieus. Wat als hij het wel serieus meende? Ik zie het hem nog best doen. Voor de grap dan. Maar dat is genoeg. Ik besluit het er niet op te wagen, en was snel mijn haren. Ik zet de douche uit, en ik hoor voetstappen richting de badkamer komen. Zo snel mogelijk droog ik mezelf af, en doe de handdoek als een rokje om. “Harry, je kunt.”¯ roep ik, in de hoop dat hij het hoort. Nog geen seconde later gaat de badkamer deur open. Hij laat zijn ogen over mijn borst en buik gaan. Ik probeer er niet op te letten. Ik pak mijn spullen en wil langs hem door de deur lopen, maar dat lukt niet. “Harry?”¯ ik kijk hem vragend aan. “Uh, ja, sorry.”¯ mompelt hij, en gaat aan de kant. “Dank je.”¯ zeg ik, en loop naar mijn kamer. Ik doe de deur dicht, en gooi mijn kleding op het bed. Ik loop naar het bed toe, en doe mijn boxer aan. De handdoek leg ik naast mij op de grond. Ik doe mijn spijkerbroek aan, en daarna mijn shirt. Sokken en schoenen doe ik straks wel aan. Ik pak mijn vieze boxer, het shirt en de handdoek, en loop er mee naar de gang. Ik hoor Harry zingen terwijl ik mijn kleding in de waston doe. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht. Ik loop terug naar mijn kamer en ga voor de spiegel staan. Mijn haren zijn nog nat, maar ik besluit er toch gel in te doen. Wat kan mij het ook schelen. Ik fatsoeneer mijn haren, en kijk daarna op de klok. Nog een half uur. De douche is ondertussen gestopt. Ik loop de gang op, en doe de deur achter mij dicht. Op hetzelfde moment komt Harry, aangekleed, uit de badkamer gelopen. “Hee.”¯ zegt hij, en woelt door mijn haar. Hij grijnst en loopt verder. In een ruk draai ik mezelf om, en sla op zijn kont. Shit, wat doe ik nu? Ik draai me snel weer om, en loop naar beneden. Er komt geen reactie van Harry. Dus dan zal het wel goed zijn toch?! Beneden plof ik naast Zayn op de bank. “Al klaar?”¯ vraag ik. Hij knikt. “Ik ook.”¯ mompel ik, als er verder geen reactie komt. “Mooi.”¯ antwoord hij dit keer, en kijkt mij even snel aan, voor hij weer naar de tv kijkt.


Reacties:


LittleGirlx
LittleGirlx zei op 9 jan 2013 - 16:07:
Hmm, word Harry niet een beetje afgeleid van Louis mooie lichaam ? hihi
Super verhaal ! Snel verder !


dreamangel zei op 9 jan 2013 - 9:00:
zielig voor louis snel verdee


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 8 jan 2013 - 21:49:
Ah, Harry is echt blind!
Het is ook zo zielig voor Louis dat Harry 'hetero' is.