Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Falling for my best friend ~ Niall Horan fanfic. » ~ O3'

Falling for my best friend ~ Niall Horan fanfic.

8 jan 2013 - 21:53

440

6

498



~ O3'

Ik-persoon: Melissa.

** Niall' Point of view **

Ik kon nog steeds niet geloven dat ik met Melissa naar binnen liep, het was best grappig wat er gebeurde. Gewoon al met haar omgaan realiseer ik me hoe erg ik haar heb gemist, met haar praten, met haar lachen, gewoon met haar omgaan. Ze was de aller beste vriendin die iemand ooit kon wensen.

"Dames voor" zij ik toen ik de deur open hield voor haar.
"Haha, dankjewel Niall" ze bloosde.
BLOZEN? Waarom is Melissa aan het blozen? Dat had ze nog nooit gedaan..
"MAAAAAAAAAAAAAAAAM IK BEN TERUUUUUUUUUUUUUUUUUG!" schreeuwde ik.
"NIALL! IK HEB JE ZO GEMIST!" mijn moeder begon te huilen.
"Mam niet huilen, asjeblieft" zij ik terwijl ik haar knuffelde.
"Sorry schatje het is niet mijn schuld dat ik je maanden niet had gezien"
"Ja.. Nog sorry voor dat. Maar hier ben ik dus laten we er de beste van maken!" Ik lachte.
"Natuurlijk!" mijn moeder lachte ook.
"Oh hey Melissa!"
"Hoi" ik lachte ook.
Waarom is haar lach zo perfect? Waarom is ZIJ zo perfect? Ze voelt toch niet hetzelfde als mij, dacht ik.. Misschien kan ik beter met haar praten..
"Eh Melissa, heb je zin om te wandelen en praten?"
"Is goed hoor" zij ze.
"Doei mam!"
"Doeg lieverd! Niet te laat thuis komen, we moeten nog eten!"
"Ja mam!" zijden we tegelijk.

** Melissa' s Point of View **

Hij wou praten met me? Oh god dit is niet goed.. Vraag me af waarover.. Misschien wilt hij het gewoon inhalen.. Ja dat is het!
"Dus.. Melissa.. Wat heb je allemaal mee gemaakt?"
"Oh gewoon, uitmaak dingen met sommige mensen"
"Had jij een vriendje dan" Hij leek best wel verbaasd..
"Uhm nee, eigenlijk.. We hebben het uitgemaakt 3 weken geleden" mompelde ik.
Ik wou hier echt niet over praten, of denken over dat. Ik was eindelijk over de pijn heen en dan komt Niall eraan en nu denk ik er weer aan.. Ik wou niet huilen.. Niet nu, waar hij bij is. Ja. Ik huilde altijd bij Niall maar nu is het anders..
"Oh echt? Wie was dat?" vroeg hij.
"Jack van de voetbalteam.. Omdat.."
Ik hoorde mijn stem trillen en toen begon ik te rennen. Ik kon Niall dat niet vertellen, ik kon het gewoon niet. Ik rende en rende totdat ik niet meer kon rennen. De tranen vielen langs mijn gezicht maar het boeide mij niet meer. Ik was eindelijk bij de park en ging op de schommel zitten. Hier kwam ik altijd om na te denken over dingen..
Ik voelde mijn telefoon trillen en zag dat ik een SMS kreeg van Niall:

Melissa? Waar ben je? Asjeblieft? Ik moet je spreken over iets..

- Niall x


Ik negeerde de SMS, en deed het weer terug in mn broekzak.
Wat was nou zo belangerijk dat hij me wou vertellen ? ...


Reacties:

1 2

fallinlove
fallinlove zei op 25 jan 2013 - 16:38:
OEEEHHHHH!!! Ga snel verder lezen!!


Letra
Letra zei op 14 jan 2013 - 16:34:
oewh ! Wat een heerlijk verhaal !
Ik heb 'm net eventjes helemaal doorgelezen & ik vind je schrijfstijl makkelijk lezen (: prettigg.
& met Nialler ! hmm, Nialler. lol
Nou ik een melding mogen als je verder gaat? De verhaalllijn is echt waauw, en dit is een verhaal that I didn't read before, so I'm curious!
what's up next & wat is er nu zo belangrijk ..
Snel verder ! x


PrincesLolly
PrincesLolly zei op 13 jan 2013 - 1:32:
NEEEEEH! Niet de sms negeren... Niall is perfect for you Melissa..
Snellie wellie verder!
Xo


dreamangel zei op 9 jan 2013 - 9:04:
snel verder spanned


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 9 jan 2013 - 0:36:
Waarom reageert ze niet als ze wil weten wat er is?
Malle meid ;P

Verderr + melding?