Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Don't wanna be reminded » Just promise that you won't forget

Don't wanna be reminded

9 jan 2013 - 18:01

817

5

261



Just promise that you won't forget

Hij laat me op het bed vallen, vangt zichzelf op met zijn armen en zoent me weer. Zijn rechterhand verplaatst zich naar mijn buik, begint cirkels te maken tussen mijn navel en heup.

Mijn handen verplaatsen zich van zijn nek naar zijn rug, waar ik overheen kras. Harry kreunt in mijn mond.

Ja, dat vind je leuk he.

Hij zoent mijn nek, haakt zijn vinger achter mijn string en ik wacht totdat ik voel hoe deze uit wordt getrokken.

Harry trekt zijn hand weg, haalt zijn lippen van de mijne en gaat naast me liggen.

'We gaan dit niet doen Kayl. Niet nu'

Ik kijk hem vragend aan.

Ik dacht dat dit bij zijn imago hoorde. Seks, zoveel mogelijk. Valt dan wel weer tegen.

'Het is te speciaal'

Ik kijk hem nog vragender aan.

'Ik ben geen maagd meer of zo, als je dat denkt'

Hij schud zijn hoofd.

'Dat denk ik ook niet. Dat wist ik trouwens vanaf moment 1 al, daar was je veel te fel voor'

'Maar?'

'Dit Kayl, dit is echt. Dit voelt voor mij niet zoals het altijd voelde. Dit is anders'

'Haz, ik vind het ongelofelijk lief dat je dat zegt hoor. Maar dat vind je dus een reden om geen seks te hebben?'

'Ja'

Ik frons.

'Oké, duidelijk. Geen seks'

'Heb ik je teleurgesteld?'

Het klinkt plagerig.

'Nee, niet teleurgesteld. Ik had het niet verwacht van je, maar ergens is dat ook wel weer goed'

Hij knikt.

'Kom, we kijken nog een filmpje. En dan gaan we slapen. Hoe laat moet je werken morgen?'

Ik grom

'12 Uur'

Hij stopt love actually in de dvd-speler, drukt op een paar knoppen en trekt me tegen zich aan in bed.

'12 Uur is goed, ik moet toch naar de studio'

'En dan ben je heel laat thuis zeker?'

Ik trek een pruillip.

'Aansteller'

'Nee hoor, dan ga ik wel thuis slapen'

'Dat doe je niet'

'Moet jij eens opletten'

Harry kietelt me.

'Nee Haz, stop. Niet doen. Stop. Ik ben niet verantwoordelijk voor waar ik je raak'

Ik gil.

Harry lacht.

En, thank god, Harry stopt.

'Kun je niet tegen kietelen dan?'

Hij vraagt het ontschuldig.

'Nee, toevallig niet'

Hij grijnst.

'Dan gaan we slapen'

Ik knik, zet een wekker en kruip tegen Harry aan.

De volgende morgen word ik wakker van Harry die het bed uit gaat, de warmte is weg.

'Wat ga je doen?'

Het klinkt slaperig.

'Oven aanzetten'

Ik knik, draai me weer om en val in slaap tot Harry me wakker maakt.

'Tisser?'

Ik klink nog steeds slaperig.

'Het is half 11 en je hebt je wekker al twee keer uit gezet. Ik ga over een half uur weg en ik vind je prachtig slapend, maar als je wakker bent dan ben je toch leuker'

Ik knik.

'Ik kom er aan'

Hij glimlacht en loopt de kamer weer uit.

Ik kreun, stap het bed uit en trek kleren aan. De rest komt later wel.

In de kamer zit Harry aan de bar te ontbijten.

Langzaam pak ik een croissantje uit de oven, schenk sinaasappelsap in en plof naast Harry neer.

'Morning love'

Hij kust mijn voorhoofd.

We ontbijten samen, om half 12 gaat Harry weg.

'Als je zo weg gaat trek je de deur maar gewoon in het slot. Hij sluit vanzelf, plus ze kunnen toch niet naar binnen'

Ik knik en geef hem een kus.

'Tot vanavond Kayl'

'Dat zullen we nog wel zien ja'

Grijnzend loopt hij naar de lift en verdwijnt.

En daar ben ik dan, alleen in het appartement van mijn vriendje. Mijn vriendje, leuk. Ik heb de afgelopen dagen niet thuis geslapen, laat staan iemand gezien. Schandalig.

Ik doe mijn haar, poets mijn tanden en pak mijn tas in. Dan verdwijn ik naar mijn werk, de deur trek ik in het slot.

In het restaurant is het druk, te druk voor een normale woensdagavond. Maar eigenlijk is dat wel lekker, het is binnen de kortste keren leeg en schoongemaakt. Ik drink nog wat met Anne en ga dan naar huis.

Vriendinnetje! Gaan we zaterdag stappen? Dan bivakeer ik tot die tijd bij Clay, het is weer goed! (: Meeten ook zaterdag, voor stappen? Ik praat je bij! Kus.

He stranger! Ja zaterdag is goed! Wij samen, of hoe wil je? Kom je naar mij dan? Of ik naar jou, of Clay? Of jij naar Harry? Wauw, wat een mogelijkheden! Ik hoor het zaterdag allemaal wel. Kus!

Ik neem de metro naar huis, tref een schoon huis aan en gooi mijn tas op de tafel. Snel pak ik de vieze kleding eruit, prop ze in de wasmachine en leeg meteen de wasmand. Goed bezig Kaylee!

Ik schenk een glas ice tea in, pak mijn laptop en nestel me op de bank. Lekker Goede Tijden terug kijken.

Jammer voor mij trilt mijn telefoon, geen Goede Tijden dus.

Wat is je adres? X

Ik grijns, sms Harry het adres door en begin toch aan Goede Tijden. Jammer voor Harry.

Een half uur later staat hij voor de deur, in het appartement kijkt hij bewonderend rond.

'Zelf ingericht?'

Ik schiet in de lach.

'We hebben niet allemaal het geld om daar iemand voor te betalen Haz'

Hij knikt.

'Zou je wat mee moeten doen'

'Yeah, sure'

Hij grijnst.

'Nee echt, je woont leuk'

'Jij woont beter'

Hij haalt zijn schouders op.

Harry vist een doosje uit zijn tas.

'Hier, voor jou'

Hij grijnst.


Reacties:


1Dlover
1Dlover zei op 7 feb 2013 - 21:45:
omg, nieuwschierig!
snel verder!


PeachyFull
PeachyFull zei op 11 jan 2013 - 22:02:
Nieuwsgierig


fallinlove
fallinlove zei op 11 jan 2013 - 10:00:
Wat zit er in het doosje?
I WANNA KNOW!!!!!
Snel verder schrijven jij!


Faylinn
Faylinn zei op 9 jan 2013 - 21:00:
ik ben het daar mee eens
snel verder


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 9 jan 2013 - 18:17:
Een kettinkje?!
I hope so.

Maakt trouwens niet uit dat ik lang moest wachten, dan is het juist alleen maar leuker om weer een nieuw stuk te lezen.
Maar schrijf toch maar wel snel verder