Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » drunk words are sober thoughts. - Larry. » seven.

drunk words are sober thoughts. - Larry.

9 jan 2013 - 19:02

958

2

270



seven.

Na enkele minuten is Harry ook klaar, en komt naar beneden gestormd. “Zullen we gaan?”¯ vraagt hij blij, en kijkt van mij naar Zayn, en dan weer naar mij. Ik knik en sta op, ook Zayn staat op. Hij doet de tv uit, en met zijn drieën lopen we naar de gang. Ik pak mijn jas, en die van Zayn. Ik geef hem aan, en hij kijkt mij dankbaar aan. “Ik ben mijn portemonnee vergeten te pakken. Sorry.”¯ zeg ik, als ik er achter kom dat hij niet in mijn broekzak zit. “Opschieten dan.”¯ schreeuwt Zayn als ik naar boven ren. Snel pak ik mijn portemonnee, doe hem in mijn kontzak, en ren weer naar beneden. “We kunnen.”¯ roep ik, en ik loop achter Zayn en Harry aan naar buiten. Buiten loopt Zayn voorop, en Harry en ik lopen een stukje achter hem. We zeggen alle drie niks. Ineens knijpt Harry in mijn kont. Een hoog gilletje verlaat mijn mond. “Die kreeg je nog terug van net.”¯ fluistert hij in mijn oor, en hij rent naar Zayn toe. Ik begin ook wat sneller te lopen, tot ik aan de andere kant naast Zayn loop. In de verte zie ik de verlichtte borden al. “Waar gaan we eigenlijk naar toe?”¯ vraag ik. “Zelfde club als gisteren?”¯ vraagt Harry, en ik knik. Ik kijk naast me, als ik niks hoor, en ook Zayn knikt. “The Green Light dus.”¯ mompel ik. Het is nog een paar meter. Harry gaat als eerste naar binnen, dan Zayn, en daarna ik. Ik glimlach naar de bewaker, en stap de drukke disco binnen. Ik voel al meteen de behoefte aan alcohol, maar ik zal eerst mijn jas maar eens weghangen. Ik volg de rest naar de garderobe. Zal ik Harry nog terug pakken, voor het knijpen in mijn kont? Er een spelletje van maken? Dan kan ik zijn kont een paar keer aanraken, en ik kan ook nog genieten van het korte moment dat hij de mijne aanraakt. Misschien is dat niet eens zo’n slecht idee. Ik leg een muntje op de balie, en wacht tot ik het nummertje van mijn jas krijg. Ik stop het nummertje in mijn zak, en loop achter de twee jongens aan weer naar boven, de discotheek binnen. We lopen regelrecht naar de bar. Ik zie Zayn zijn lippen bewegen, maar ik hoor niks anders dan de harde muziek. Waarschijnlijk vraagt hij of ik een shotje wil, hier beginnen we namelijk altijd mee. Ik knik, en ga met mijn ogen over de dansvloer. Veel dansende meiden, en een paar dansende jongens. Bijna allemaal met alcohol in hun handen. Ik kan niet wachten tot ik het door mijn bloed voel stromen. Ik kijk naar Zayn, en zie hoe hij de shotjes van de bar pakt. Ik pak de mijne vast, en kijk van Zayn naar Harry. We steken het shotje alle drie in de lucht, waarbij de glaasjes elkaar zacht raken, en ik giet het in een keer achterover. Ik zet het lege glaasje terug op de bar, en kijk naar Harry en Zayn. Ze knikken allebei, een tweede shotje. Ik bestel er nog drie, en betaal. Het eerste shotje geef ik aan Zayn, en het tweede aan Harry. Ik voel een lichte tinteling in mijn buik als Harry zijn handen de mijne voor een korte seconden raken. We kijken elkaar weer aan, steken het shotje in de lucht, proosten, en gooien het in een keer achterover. Ik zet mijn lege glaasje weer op de bar. Ik kijk Harry met een glimlach aan, en weet bijna zeker dat Zayn dat ook doet, zijn beurt om te betalen. En dat is ook precies wat hij doet. We herhalen de handelingen voor de derde keer. Ik voel de alcohol zijn werking al een beetje doen. Zayn loopt de dansvloer op, en is binnen enkele seconden verdwenen in de massa. Ik draai mezelf weer om naar de bar, en maak oogcontact met de barman. Ik kijk Harry even vragend aan, en hij knikt. Ik bestel nog twee shotjes. Voor Harry die van hem kan pakken, gris ik hem van de bar. Ik giet de twee shotjes tegelijk achterover, in elke mondhoek een, terwijl ik Harry speels aan kijk. “Had je maar niet in mijn kont moeten knijpen.”¯ roep ik in zijn oor, en ik voel zijn ademhaling mijn nek strelen. Ik draai me om, en loop de dansende massa in. Ik heb geen zin om met iemand te dansen. Nou ja, ik heb geen zin om tegen een meisje aan te schuren, en met een jongen dansen durf ik niet. Dus ik besluit om maar gewoon alleen te dansen, ik zie wel wat er gebeurt. Ik doe mijn ogen dicht, en beweeg op het ritme van de muziek. Na een tijdje voel ik twee handen op mijn heupen en een kont tegen mijn kruis. Ik doe mijn ogen open, en zie een klein blond meisje voor mij dansen. Ik tik op haar schouder, en twee blauwe ogen kijken mij aan. Ik glimlach een keer, en kijk weg. Ik blijf in mijn eigen tempo en ritme dansen, en voel hoe het meisje zich elke keer aan mijn bewegingen aan past. Ik heb meer alcohol nodig. Zonder iets tegen het meisje te zeggen loop ik naar de bar. Ik bestel mijn zesde shotje, en zet een paar seconden later het lege glaasje weer op de bar terug. Ik ga weer ergens tussen de dansende massa staan, sluit mijn ogen, en begin weer op het ritme van de muziek te bewegen. Na een tijdje voel ik weer iets tegen mijn kruis aanschuren. Ik doe mijn ogen open, en mijn hart maakt een sprongetje. Een grote glimlach siert mijn lippen. Harry schuurt met zijn kont tegen mijn kruis.


Reacties:


LittleGirlx
LittleGirlx zei op 10 jan 2013 - 19:13:
wauuw,
ik begin steeds meer te denken dat Harry ook wel iets kleins begint te voelen hoor hihi.
snelsnelverder !


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 9 jan 2013 - 19:26:
Herhaling?
Ik hoop voor Louis dat als het gebeurd hij het wel onthoud. Dat zou ik zo leuk vinden voor hem.