Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » WebAddiction » Try Or You'll Never Know ~ Thirteen

WebAddiction

12 feb 2013 - 15:00

526

3

256



Try Or You'll Never Know ~ Thirteen

‘Meiden, de eerste pizza zit in de oven.’zei mama toen ze even de woonkamer in liep om ons het goede nieuws te vertellen. ‘Waarom ligt iedereen op de grond.’ging ze meteen verder. Niemand gaf antwoord. Dat lijkt me nogal logisch omdat we het allemaal veel te druk hadden met onze organen kapot te lachen.
‘Zeg. Zoiets. Nooit. Meer.’zeiden Joy en Ruby tegelijkertijd. Waardoor ik dus nog harder moest lachen. Hoofdschuddend verliet mijn moeder de kamer.
‘Was ik ook zo erg toen ik een puber was?’ mompelde mama. Ik keek mijn vriendinnen aan. Hoppa, lachsalvo nummer twee.
‘De eerste twee pizza’s zijn klaar. Als jullie uitgelachen zijn kunnen jullie beginnen met eten.’
‘PIZZAAA!’riep Ruby, en ze racete naar de eettafel en begon zenuwachtig op de tafel te trommelen. Diana, Joy en ik raapten onszelf bij elkaar en gingen aan tafel zitten.
‘Ik heb elke pizza in acht stukjes gesneden zodat er voor elk van jullie vier stukjes zijn.’
‘Moet jij niet eten?’Zodra Diana, Joy en Ruby het huis binnenkwamen heeft mama gelijk duidelijk gemaakt dat ze geen u moesten zeggen. Dan voelde ze zich zo oud. Vandaar dat Ruby het nu niet waagde om u te zeggen.
‘Ik, Zoey’s vader en broer eten als Drew terug is van voetbal training. Anders moet Drew zo alleen eten en dat is ook zo sneu.’
‘Voetbaltraining op zaterdag?’vroeg Diana. Ik grijnsde.
‘De laatste wedstrijd vonden hij en zijn team het grappig om eigen goals te gaan maken. Was zijn coach niet zo blij mee. En zijn trainer ook niet. Dus nu hebben ze straftraining.’
‘Drew heeft regelmatig straftraining. De coach en trainer willen maar niet snappen dat zijn team alleen maar voetbalt voor het plezier, omdat ze zo’n hechte club zijn. Ze hoeve niet per se te winnen, zo lang ze maar plezier hebben.’
‘En blijkbaar is het de straftraining waard.’ging ik verder.
‘Zo hebben wij trouwens ook weer een boel om over te schrijven als het Kersttijd is.’
‘Wat doen jullie tijdens Kerst dan?’vroeg Ruby nieuwsgierig aan mijn moeder.
‘Wij doen de surprises die normale mensen met Sinterklaas doen tijdens Kerst.’legde mama uit. Ruby bleef stil en genoot van haar pizza waar ze zo lang op had gewacht.
‘O, de oven piept. De volgende twee pizza’s zijn klaar.’Mijn moeder gaf Ruby een knipoog en ging de volgende pizza’s halen.
‘PIZZAAAAAAAAAAA!’riep Ruby enthousiast toen er weer twee pizza’s te voorschijn kwamen.
‘Krijg jij ooit genoeg van pizza’s?’vroeg ik lachend.
‘Nope. Mmmmm zou het mogelijk zijn om met een pizza te trouwen?’
‘Zou het mogelijk zijn om met iemand van One Direction te trouwen?’zwijmelde Joy.
‘Gaan we op de fangirltour?’vroeg mijn moeder.
‘Misschien.’zeiden we allevier twijfelend.
‘Fijn dat ik dat van te voren weet, want dan ben ik ervan tussen. Tot dadelijk schat, ik ga kijken hoe het met Drew gaat.’Mama gaf me een kus op mijn wang en vertrok.
‘Zullen we nog eens gaan kijken hoe geweldig we kunnen zingen?’vroeg Diana.
‘Is goed. Welk liedje?’Na een tijdje gediscussieerd te hebben kwam Ruby met het geweldige idee. Ze had ook de vraag gesteld dus waarschijnlijk had ze al een idee wat ze wilde doen.
‘Chasing Cars van Snow Patrol.’


Reacties:


Team1D
Team1D zei op 26 april 2013 - 22:54:
Omg ik heb gwn de vrouwelijke Niall gevonden in een verhaal


Chayenne
Chayenne zei op 10 jan 2013 - 15:50:
Whiehoeee;3 Ga maar snel verder.


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 9 jan 2013 - 23:22:
Chasing Cars - One Direction versie bedoel je zeker?

Verderrr