Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Degrassi » Degrassi~It's No Big Deal » Is It Just Me?

Degrassi~It's No Big Deal

11 jan 2013 - 21:56

332

0

293



Is It Just Me?

'Wat?',vroeg ik aan Justin.'Dat ik je...',zegt Justin. 'Ik heb je gehoord,maar kan het niet geloven',zeg ik. 'Oh stil,Melinda komt,nu mag jij eten pakken',zegt Justin.Ik loop naar het buffet.Pak wat pannenkoeken met chocoladestroop en loop weer terug.Munro en ik komen om dezelfde tijd aanlopen.Justin is al bijna klaar en Melinda nog niet maar daarna gaan we zwemmen.'Paige,wat vind je van de cast?',vraagt Melinda.'Best wel leuk',zeg ik met volle mond.'Je bent een soort kruising van Munro,qua style en Sam,qua gezicht',zegt Melinda.'Dat hoor ik vaak',zeg ik.'Dat is geinig',zegt Melinda.'Zullen we maar naar het zwembad gaan,jullie hebben toch jullie bikini eronder aan gedaan?',vraagt Munro.'Ja,ik wel',zeg ik.'Ik ook',zegt Melinda.'Mooi,dan kunnen we gaan',zegt Justin.We lopen met ze vieren naar het zwembad.Het is niet erg druk,maar dan komen Luke en Sam aanlopen.'Hey',zegt Sam.'Hoi',zeggen we met ze vieren in koor.'Het is wel wat vroeg,he?',zegt Sam.'Ja,maar dan is het water lekker',zeg ik.'Wie wil me insmeren?',vraag ik.'Ik',zeggen Munro en Justin in koor.'Ik kies wel',zeg ik.'Lastig,wacht,ik stel een vraag en wie het goed heeft mag me insmeren',vervolg ik.'Oké',zeggen Munro en Justin.'Uhm...de vraag is uh...Wat is mijn tweede naam?Jullie moeten hem herinneren,want jullie kennen mij',zeg ik.'Uhm..wat was het nou',zegt Munro.'Ik weet zeker dat het met mijn letter begint',vervolgt Munro.'Ik ben het echt vergeten',zegt Justin.'Ik weet het het is Mindy',zegt Munro.'Ja,klopt oké,ik ga daarna jullie alle twee insmeren',zeg ik.Na ongeveer 5 minuten is iedereen ingesmeerd.'Melinda heeft zo bikinibroekje en Paige heeft een short,haha',zegt Sam.'Ja,ik weet het hou niet zo van die bikinibroekjes',zeg ik.'Had ik kunnen weten',zegt Sam.'Ja,klopt',zeg ik.'Zullen we een gevecht houden?',zeg ik.'Oh,je bedoelt zo',zegt Luke.'Ja',zeg ik.'Oké,ik ga boven op bij Sam,want dan zijn wij het langst,Melinda gaat bij Luke en Munro gaat bij Justin,omdat Munro klein is',zeg ik.'Oké,kom maar op',zegt Luke.'Haha,je zult wel zien ik en Sam winnen',zeg ik.We beginnen Luke en Melinda vallen gelijk af.'Ha,ik zei het toch',zeg ik.'Paige,ben je helderziend?',vraagt Luke.'Natuurlijk niet',zeg ik.'Nu is het tussen Team Justin en Team Sam',zeg ik.'Wie wint?',zegt Munro.'Ha,Munro eraf geduwd',zeg ik.'Team Sam gewonnen',zegt Luke.'Ja,dat komt omdat wij het langst waren',zeg ik.'Paige,kan je even meekomen?',vraagt Justin.'Tuurlijk',zeg ik.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.