Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » my horrible life (END) » hoofdstuk 2 who are they?

my horrible life (END)

10 jan 2013 - 17:49

983

4

415



hoofdstuk 2 who are they?

reacties welkom!!

Ik bestudeerde ze goed, de eerste had groene ogen en bruine krulletjes, de tweede had pikzwart haar en bruine ogen en een licht getinte huid, de derde had bruine ogen en bruin haar, de vierde had grijs-blauwe ogen en warrig bruin haar, de vijfde leek net een mannelijke look-a-like van mij, dezelfde kleur blond en dezelfde zeeblauwe ogen. De jongen begon te blozen. Het enige verschil was dat ik nog een blauwe extension in mijn haar had en dat ik een meisje was. De vierde jongen begon te grinniken en zei: 'Niall you found your sister'!! Ik begon te glimlachen en stond op, de derde jongen zei: 'Hi my name is Liam and you are'? 'Ow ehm my name is Danielle but my friends call me daan'.
De andere jongens begonnen zich ook voor te stellen, de jongen met de krullen stelde zich voor als 'Harry', de jongen met het zwarte haar als 'Zayn'.
de jongen met het bruine warrige haar als 'Louis', en de blonde zei verlegen: 'Niall'. 'Wait'. Zei ik. 'Are you guys from one direction'?
Ze knikte alle vijf tegelijk, dat ik hun niet had herkend.
'Do you want to go to our home'? Zei Louis.
Ik haalde mijn mobiel uit mijn zak en keek naar de tijd, het was pas 3 uur maar ik was wel ontzettend moe.
Niall keek me smekend aan en de rest volgde vanzelf. Tegen vijf smekende jongens kun je toch geen nee zeggen?
'Yes ofcourse, but I don't stay very long I'm tired of the trip'.
Ik pakte mijn gitaar en het bakje op en begon het geld te tellen, veel was het niet.

Ik keek mijn ogen uit toen we aankwamen, hun huis was een fantastische witte villa inclusief hek en enorme tuin!!!
Niall had de hele weg een arm om me heen gehouden, gelukkig had hij de wond niet aangeraakt ik wou niet dat ze iets zouden merken over wat er net was gebeurd.
Ik trok mijn jas uit en hing hem op, terwijl Liam tegen me stond te praten.
Ik kreeg er amper iets van mee. 'Sooo'. Begon Zayn. 'Sooo'? Zei ik vragend.
'Why are you here'? Zei Harry. Fuck ik wou daar dus niks over zeggen.
Wat moest ik doen moest ik het ze vertellen of liegen?
Ik besloot de waarheid maar te zeggen, ik kan namelijk niet liegen.
'Well ehm I ehm'. Zei ik hakkelend. 'My parents my little sister and I had a carcrash and I-i'. Ik kon mijn tranen niet binnenhouden. 'I was the only whone who survived'. Bracht ik huilend uit. Niall trok me naar zich toe en begon op mijn rug te wrijven. 'Ssshhh its okay its okay'. Fluisterde hij.
Ik weet niet waarom maar ik voelde me best op mijn gemak bij hem.
Toen ik uitgehuild was zag ik Harry met zijn mond een 'sorry' gebaar maken.
Ik maakte een 'its okay' gebaar terug.
Net op dat moment werd ik gebeld door Mike, ik zag de jongens vreemd kijken en liep naar de gang.
'Mike je belt op een slecht moment'.
'Sorry'. Hoorde ik aan de andere kant.
'Ik wou gewoon weten hoe het met je was'.
'Slecht, heel erg slecht'. Zei ik
'Ow hoezo' Hoorde ik twee stemmen zeggen.
'Is Jessie ook bij jouw ofzo'? Vroeg ik.
'Ja hij staat op de speaker' Zei Jessie.
'Maar hoezo gaat het slecht'?
'Mijn tante is de duivel ze heeft me van de trap geduwd een aantal keer gemept en me zelfs gesneden'. Ik moest weer huilen
'Ze is echt verschrikkelijk'.
'Zeg dat maar niet te hard straks hoort ze je'. Zei Mike
'Nee hoor ben niet bij haar' Zei ik glunderend. 'Drie keer raden waar ik wel ben'.
'Uhm straat'? Vroeg Mike. 'Nope ben er wel geweest' Zei ik daarop.
'Uhm een winkel' Raadde Jessie. 'Nah-ah fout' Gilde ik in de hoorn. Waarschijnlijk iets te hard want Niall kwam kijken wat er aan de hand was.
'Uhm jesus mina uhm i-'. Wou Jessie zeggen, totdat Niall zei: 'are you coming Louis wants to play spin the bottle'. Ik legde mijn vingers op mijn lippen en zei dat ik eraan kwam.
'Wacht even hoor Louis, en was dat net niet Niall'? Vroeg Jessie
'Misschien' Zei ik misterieus.
'Ben jij'? 'Nee dat kan'... 'Echt'? Ratelde ze door.
'Jep ik ben bij one direction'. Zei ik trots.
'Maar ik moet hangen de jongens willen draai de fles doen en Louis komt eraan'.
'Mag ik hem ple-' Ze kon haar zin niet afmaken want Louis pakte mijn mobiel uit mijn hand zei: 'Sorry she needs to quit'. En drukte op de rode toets.

Ik mocht draaien, de vorige keer had Harry mij gedraaid en was gezecht dat we elkaar een kus op de mond moesten geven. Nu was het nog erger want degene die ik nu draaide moest ik echt gaan zoenen!
Ik draaide de fles zo dat hij net langs Zayn tegen het kussen zou wijzen (die Louis had gedraaid en toen moest hij het kussen zoenen), maar dat mislukte en hij stopte net naast mij... Waar Nialls hand lag.
Mijn ogen keken Niall even aan en daarna na Liam die naast mij zat.
Niet dat ik dit niet wou ofzo maar ik nou ja ik vind hem niet leuk ofzo...
Nou misschien een beetje maar ik wou hem niet zoenen.
Louis kreeg de slappe lach en daarna volgde de rest behalve Niall en ik.
'How long' Vroegen Niall en ik tegelijk.
'Hmmmm' Zeiden Harry en Louis tegelijk en begonnen te fluisteren.
Ik keek met een geïrriteerd gezicht naar het duo en beet op mijn wang.
'One minute' Zeiden ze. Mijn ogen schootten open.
'One minute'? 'Are you guys crazy or something'!! Ratelde ik aan een stuk door
Niall en Liam trokken me omlaag en Niall plantte als een verrassing zijn lippen op de mijne.
Louis begon te juichen alsof hij voor het eerst mog logeren, waarop Harry volgde.

Niall had gedraaid en draaide Zayn. Toen mocht ik zeggen wat Niall moest doen, ik keek hem aan en zei: 'Kiss on the mouth like me and you'.
Waarop Louis opsprong en me bij de verkeerde schouder pakte, ik kromp ineen van de pijn en hij stroopte mijn mouw op...


Reacties:


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 28 feb 2013 - 21:14:


fallinlove
fallinlove zei op 20 jan 2013 - 21:29:
OH OH!!!! Ik ga snel verder lezen!


candyXbar
candyXbar zei op 10 jan 2013 - 19:30:
Snel verder imke


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 10 jan 2013 - 18:30:
Oh oh!
Hahahha een minuut kussen met Niall. Wie wil dat nou niet?!