Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » drunk words are sober thoughts. - Larry. » eight.

drunk words are sober thoughts. - Larry.

10 jan 2013 - 23:31

828

2

293



eight.

Ik sluit mijn ogen weer, en geniet. Ik druk mijn kruis iets dichter tegen zijn kont aan, en beweeg mee op zijn tempo. Ik begin langzaam opgewonden te raken, en ik hoop echt dat hij dat niet merkt. Ik wil mijn handen op zijn heupen leggen, maar ik durf het niet. Na een tijdje voel ik dat hij een stap naar voren zet. Snel doe ik mijn ogen open, ik zie hoe hij zich omdraait. Ik kijk nu recht in zijn ogen. Er staat een ondeugende grijns op zijn gezicht. Hij draait zich om, en wil weglopen. Ik pak zijn hand vast, en trek hem terug. Hij staat nog steeds met zijn rug naar mij toe, maar dat is precies hoe ik hem hebben wil. “Niet zo snel.”¯ zeg ik in zijn oor. Ik leg mijn handen op zijn heupen, en begin tegen hem aan te schuren. Even ben ik bang dat hij weg loopt, en mij hier later mee confronteert. Maar dat gevoel verdwijnt snel als ik zijn handen op de mijne voel. Hij begint met zijn kont tegen mijn kruis aan te schuren, en ik pas mezelf aan zijn tempo aan. Ik doe mijn ogen dicht om mezelf af te sluiten van de rest van de wereld. Nu is het alleen Harry en ik. Beter nog, nu is het alleen Harry zijn kont tegen mijn kruis. Binnen een paar minuten ben ik al weer opgewonden. Het liefste zou ik nu zachte kusjes in zijn nek zetten, en met mijn handen onder zijn shirt verdwijnen, om vervolgens met mijn handen in zijn broek te verdwijnen. Maar ik houd mezelf in. Na een tijdje voel ik ook iemand tegen mijn kont aan schuren. Ik doe mijn ogen open, en kijk achter mij. Ik kijk recht in het gezicht van een jongen met groen/grijze ogen en blond haar met een kuif. Ik glimlach, en hij glimlacht meteen terug. Ik kijk weer voor me, en zie Harry zijn krullen vrolijk op en neer bewegen. De jongen achter mij legt zijn handen op mijn heupen, en komt nog iets dichter tegen mij aan dansen. Wat een heerlijk gevoel. Ik druk mijn nagels in Harry zijn vel. Hij reageert er meteen op, door zijn hoofd te draaien. De ondeugende glimlach zit nog steeds op zijn gezicht. Hij draait zich wat verder om, waardoor zijn kont mijn kruis niet meer raakt. Ik duw hem terug, en druk mijn kruis hard tegen zijn kont aan. Ik beweeg mee op het tempo van Harry, en de jongen achter mij past zich aan dit tempo aan. Ik doe mijn ogen weer dicht, en gooi mijn hoofd in mijn nek. Wat een avond. Ik begin steeds harder, dichter en dwingender tegen Harry aan te dansen. Die jongen maakt mij helemaal gek. Hij draait zich om, en mij ogen schieten open. “Ik ga wat te drinken halen, wil je ook wat?”¯ vraagt hij. Ik knik, en kijk hoe hij weg loopt. Ik leg mijn handen op de heupen van de jongen achter mij, en druk mijn kont hard tegen zijn kruis. Ik zie dat Harry terug gelopen komt, en ik verheug mij al op het moment dat zijn kont weer tegen mijn kruis aan wrijft. Hij geeft mij het shotje, en ik pak het glimlachend aan. Ik zet het glas aan mijn lippen, en gooi het in een keer achterover. Als ik weer voor me kijk, zie ik nog net hoe hij weg loopt. Ach, wat kan mij het schelen. Ik laat het glaasje uit mijn handen vallen, en concentreer mij op de jongen die achter mij staat. Ik leg mijn handen weer op zijn heupen, en trek hem een stukje dichterbij. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder, en sluit mijn ogen voor de zoveelste keer deze avond. “Ik ben Jip.”¯ fluistert hij in mijn oor. Ik glimlach, en draai mijn hoofd opzij. “Louis.”¯ antwoord ik, en blijf hem aankijken. Ik draai mijn hoofd weer terug, en enkele seconden later voel ik zijn lippen net onder mijn oor. Zijn handen glijden van mijn heupen naar mijn bovenbenen. Een zachte kreun verlaat mijn mond. Ik word langzaam weer opgewonden. Ik voel dat hij ook opgewonden is. Hij drukt weer een kus net onder mijn oor, en gaat kussend naar beneden. Als hij bijna bij mijn mond is draai ik mijn hoofd om. Hij heeft zijn ogen gesloten. De volgende kus komt recht op mijn lippen terecht. Hij doet zij ogen open en glimlacht. Ik druk glimlachend mijn lippen op de zijne. “Iets drinken en gaan?”¯ fluistert hij in mijn oor. Ik knik, en haal mijn hoofd van zijn schouder. Ik pak zijn hand vast, en samen lopen we naar de bar. Ik bestel twee shotjes, en geef er een aan hem. Hij pak hem aan, en glimlacht. Ik kijk hem recht in zijn ogen aan. Tegelijk gooien we ons shotje achterover, het oogcontact niet verbrekend. Ik zet mijn glaasje op de bar, en sleep hem mee naar buiten.


Reacties:


LittleGirlx
LittleGirlx zei op 11 jan 2013 - 7:07:
Neeeee. Jip mag die twee niet uit elkaar drijven.
Louis blijf je alsjeblieefft focussen op Harry!


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 10 jan 2013 - 23:50:
Maar. Maar. Maar. Harry dan?
Nu blijft hij alleen dronken achter, en stel dat Harry homo is. Dan kan hij het niet toegeven want Louis is met een ander bezig.
Godsiemikkie.