Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » WebAddiction » Try Or You'll Never Know ~ Fifteen

WebAddiction

12 feb 2013 - 15:00

631

1

325



Try Or You'll Never Know ~ Fifteen

ik weet het, het is behoorlijk triest om op je vrijdag avond helemaal lonely op fanfic te zitten.. maar ja, ik heb nog steeds huisarrest dus ik mag nog steeds niets leuks doen met vriendinnen enzo *sad face* aan de andere kant, ik had vandaag pauze tussenuur tussenuur pauze dus ben ik met een vriendin naar de stad geweest. natuurlijk hoorden andere vriendinnen (zonder zoveel belachelijke tussenuren) dat dus die wilden dat wij wat mac donalds eten meenamen. dus liepen wij met zo'n meeneemzak geval van de mac door de aula heen. geloof me, dat is best awkward... ... waarom vertel ik dit?

‘Stop. Nu meteen. Stop met je verhaal vertellen.’zei Ellen.
‘Maar Ellen, zo komen we nooit op het einde.’grinnikte Joy. Samen met Diana werd ze nog steeds heerlijk geplet door Harry en Louis.
‘Maakt niet uit.’reageerde Ellen ad rem. ‘Ruby ging achter je broer aan?’
‘Ja!’lachte Zoey. ‘Dat is toch erg?’Ze wendde zich tot het publiek.
‘Probeer je maar eens in te denken dat je vriendin achter je broer aan zit! Dat is zo genant!’
‘Nou, mijn broer ging achter mijn beste vriendin aan om eerlijk te zijn, maar ik snap wat je wil zeggen.’zei Ellen.
‘Ik snap het wel.’zei Harry. ‘Mijn zus, Gemma, vertelde laatst ook dat al haar vriendinnen me altijd ontiegelijk schattig vonden. Daar werd ik niet echt vrolijk van om eerlijk te zijn.’
‘Hij snapt het!’riep Zoey.
‘Maar wat hebben we haar ermee geïrriteerd zeg.’zei Diana met meerdere pauzes. Tijdens elke pauze werd ze door Louis tegen Harry aangeduwd.
‘Is dit echt nodig Louis?’gromde Joy. ‘Ik zit er ook nog tussen.’Dat zag Harry als een teken om Joy tegen Louis aan te duwen.
‘Wat ben ik blij dat jij volwassener bent Niall.’mompelde Zoey.
‘Zal ik anders een mankini aantrekken? Net zoals die Laurens?’stelde Niall voor. Zoey maakte allemaal protesterende geluiden, maar ze kwam niet over het publiek heen. Dat ging helemaal los bij de gedachte van Niall in een mankini.
‘Zal ik dan ook zo’n geval aantrekken?’stelde Zayn voor.
‘Denk je dat Perrie dat goed gaat vinden?’riep Ellen over het gejoel van het publiek heen. Ze was nauwelijks verstaanbaar.
‘Ik kan het altijd proberen.’grijnsde Zayn. Meteen ging zijn mobieltje over.
‘Dit is waarschijnlijk Perrie.’Zayn nam zijn telefoon op.
‘Dit is Perrie.’mimede hij naar Ellen.
‘Dames en heren, Zayn heeft Perrie aan de telefoon!’riep Ellen terwijl ze in de camera keek.
‘Wacht even Perrie, ik zet je op de speaker, dan kan Ellen meegenieten van ons gesprek.’
‘Ik wil graag meegenieten van jullie gesprek.’riep Ellen droog. Het publiek lach plat.
‘Dus Perrie. Zayn in een mankini. Wat zeg je ervan?’vroeg Ellen toen het publiek een beetje gekalmeerd was.
‘Ten eerste moet je weten dat ik niet meer bij kwam van het lachen toen ik dit hoorde.’
‘Dat snap ik.’mompelde Zoey.
‘Ten tweede moet je weten dat ik hier nog een mankini thuis heb liggen, zal ik die even komen brengen?’Het publiek ging nu helemaal los.
‘Perrie, hoe kom je aan een mankini?’vroeg Ellen.
‘Dat is dus waarom jij de interviewster bent Ellen, en niet ik. Ik was er nooit op gekomen hoe ze aan een mankini kwam.’riep Liam hard.
‘Nou, ik hield een surprise party voor Zayn en onze eigen Harry Styles vond dat je nooit genoeg mankini’s kon hebben, dus hij heeft er drie voor Zayn gekocht.’Alle blikken gingen naar Harry.
‘Schuldig.’zei die.
‘Maar, we hebben nog een mankini over. Wie gaat die aantrekken?’riep Diana.
‘Liam!’riepen Louis en Harry tegelijk.
‘Wat? Waarom ik!’vroeg Liam.
‘Omdat de wereld foto’s nodig heeft waar jij met een mankini op staat.’zei Ellen. ‘Voor de duidelijkheid, dat verzin ik ter plekke.’
‘Moet ik dat doen?’vroeg Liam aan het publiek. Dat had hij beter niet kunnen praten.
‘Wat zeg je Perrie?’riep Zayn. Het publiek dimde een beetje omdat ze wilden horen wat Perrie zei.
‘Twitter is helemaal gecrasht door de miljoenen tweets over deze show! De hele site ligt eruit!’riep ze.
‘Gefeliciteerd jongens! Jullie zijn de eerste die twitter hebben laten chrashen!’riep Ellen.
‘Serieus?’
‘Wacht, ik kom met de mankini’s naar de studio.’zei Perrie.
‘Kun je de andere meiden ook meenemen?’vroeg Ellen.
‘Ik ga mijn best doen!’beloofde Perrie. Het publiek kalmeerde langzaam.
‘Zullen we dan nu terug gaan naar jullie verhaal? Als Perrie hier is met de andere bandleden en de mankini’s gaan we Niall, Zayn en Liam in zo’n dingetje hijsen. Deal?’
‘Deal!’riep iedereen in de studio. Zelfs de camera mensen.


Reacties:


Tweety
Tweety zei op 11 jan 2013 - 20:48:
hahahahhahahha geniaal!!
Je schrijft super!!
X