Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » WebAddiction » Try Or You'll Never Know ~ Sixteen

WebAddiction

12 feb 2013 - 15:00

372

1

287



Try Or You'll Never Know ~ Sixteen

‘We waren gebleven bij het feit dat Ruby mijn broer stalkte, ja toch? Nou, Drew is serieus onder de douche gaan staan samen met Ruby. Nu moet ik hierbij vermelden dat het een koude douche was. En dat ze allebei hun kleding aanhadden. Drew was gewoon naar de badkamer gelopen en meteen onder de douche gestapt. Toen rende Ruby redelijk snel weer naar boven en trok ze haar pyjama aan. De rest van de avond hebben we horror films gekeken.’ ‘Zoey houdt van horrorfilms. Ze vind het geweldig als zo’n eng iemand je verteld dat je dood gaat. En als het twaalf uur ’s nachts is kan haar dag..’ ‘Je bedoelt nacht.’verbeterde Diana Joy. ‘Dan kan haar nacht helemaal niet meer kapot.’ging Joy verder.

‘Kennen jullie Final Destination?’vroeg ik met een geheimzinnige blik.
‘Niet weer de blik! Jongens, het is een horrorfilm. Willen we die zien?’zei Joy
‘Ja dat willen jullie. Absoluut. Plus, dan maken jullie me blij!’smeekte ik.
‘Oke dan.’zeiden Ruby en Diana tegelijk.
‘Wat!’riep Joy verschrikt uit. ‘Dit gaan jullie niet menen!’
‘Dus wel!’riep ik vrolijk, en ik stopte de dvd in de dvd-speler.’
‘Maar ik hou niet van horrorfilms.’protesteerde Joy zwak.
‘Als we nou eerste beneden popcorn gaan halen.’
‘En chips.’zei Ruby.
‘En chips.’ging ik verder. ‘Dan trekken we daarna onze pyjama’s aan en nemen onze slaapzakken mee naar boven. Dan kunnen we zo de film kijken.’Joy’s gezicht klaarde meteen op.
‘Hoewel ik niet snap waarom dat zou helpen. Het is nou niet zo dat een huurmoordenaar heel stiekem de trap op sluipt om je te vermoorden en dan denkt: “Shit ze ligt in een slaapzak. Dan maar niet.”ť Zo werkt het niet Joy.’
‘Zo!’jammerde Joy.
‘Ha! Dat is een leuke bijnaam voor Zoey! Zo!’riep Ruby enthousiast.
‘Ga jij beneden maar smeken om popcorn, dan trekken wij alvast onze pyjama’s aan.’Voordat ik mijn zin afgemaakt had was Ruby al weer terug met een enorme bak popcorn.
‘Stond voor de deur.’grijnsde ze. ‘Met een briefje erop.’
‘Een briefje?’Ik fronste mijn wenkbrauwen. Mijn ouders waren nou niet bepaald het type van briefjes schrijven.
‘Zal ik het voorlezen?’vroeg ik.
‘Nee. Diana moet het voorlezen.’Ruby’s grijns werd steeds duiveliger
‘Waarom ik?’vroeg Diana.
‘Omdat jij je gaat schamen en gaat blozen en rood word enzo.’
‘Maar ik wil helemaal niet voorlezen.’mopperde Diana.
‘En ik wil geen horror film kijken.’zei Joy. ‘Maar we gaan die film toch kijken dus jij gaat voorlezen.’Een tijdje hielden Joy en Diana een staarwedstrijd.
‘Oke dan.’zuchtte Diana.
‘Ik zal beginnen met voorlezen. Lieve meiden. Hier wat popcorn. Dat is vast wel lekker voor tijdens de film. Drew. Hé, zo erg was dat helemaal niet!’
‘I know. Ik zat maar een beetje te irriteren. Zullen we nu de film gaan kijken?’zei Ruby. Diana gooide een kussen naar haar hoofd. Die kwam tegen Joy aan.
‘Oeps.’zei ze schaapachtig. Joy schudde haar hoofd en mompelde iets wat op “kinderachtige mensen”ťleek.
‘Let’s go!’riep ik enthousiast toen de film begon.
‘Ik vind het begin al niet leuk.’mompelde Joy.


Reacties:


Tweety
Tweety zei op 11 jan 2013 - 21:05:
(L)
snel verder