Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Degrassi » Degrassi~It's No Big Deal » Eventually Filming

Degrassi~It's No Big Deal

23 jan 2013 - 19:57

1048

0

415



Eventually Filming

Hier word Frans in gesproken :D.

We zitten nu in onze kamer.Justin had verteld dat hij heel graag met me wou ik heb 'Ja' gezegd.Nu wou ik me mam nog sms'en hierover maar ik ga een foto maken met ons vieren en dan naar me mam sturen,zij weet wel wie Munro en Justin is.Ik zeg ook nog wel dat Melinda er ook bij staat.Daarna ga ik nog naar de kamer van Sam.'Jongens,kom foto maken',zeg ik.'Oké',zegt Munro.Iedereen komt en ik maak de foto.'Zo,mag ik die nu naar me mam en pap sturen?',vraag ik.'Tuurlijk',zegt Justin.

Aan:Allison Malibu
Vanaige Malibu
MMS-Bericht:Justin-Munro-Melinda en ik.

Hey mam,
Dit zijn mijn kamergenoten twee ken je nog wel,he?
Eentje ken je niet maar ze is super aardig
Vandaag gaan we nog niet filmen,morgen wel
We zijn dan ongeveer om 2:00 PM klaar
Waar kan ik jullie zien?

Groetjes,
P(Zo noemt Munro me)

'Zozo',zegt Munro.'Ik ga naar Sam's kamer wie gaat er mee?',vraag ik.'We gaan met ze vieren',zegt Justin.'Oké',zeg ik.We zijn der binnen een seconden.Aislinn doet open.'Hey jongens',zegt ze.'Hoi',zeg ik.'We waren The Latest Buzz aan het kijken we hebben hem gevonden uit Munro's koffer',zegt Jessica.Iedereen kijkt naar die zin,Munro aan en Munro trekt een gezicht alsof hij het helemaal niet mee heeft genomen.'Munro,we weten allemaal dat jij en Justin daar in hebben gespeeld',zegt Aislinn.'Welke aflevering zijn jullie,zeg maar de titel,ik ken ze uit me hoofd',zeg ik.'Uhm..even kijken we zijn bij...The Halloween Issue',zegt Sam.'Oké,die is leuk',zeg ik.'Ik bestel roomservice',zegt AJ.'Ah,Munro',zeg ik.'Jaja,ik weet het',zegt Munro.'Oh,kijk daar Luke in de achtergrond',zeg ik.'Oh ja,inderdaad',zegt Munro.Zo gaat het nog ongeveer 1 uur door dan klopt Luke op onze deur.'Hey Luke´,zegt Sam.'Hoi',zegt Luke.Luke komt de kamer binnen hij ziet de tv aan staan.'Zijn jullie bijna klaar we willen met de hele cast gaan zwemmen',zegt Luke.'Ja,we zijn bijna klaar en we zouden graag mee willen zwemmen',zeg ik.

De volgende dag
Ik word wakker Justin slaapt nog,Munro ook en Melinda ook.Ik word wakker en pak een Hitkrant.Ik weet niet meer welke.Lees er wat in,staat niet veel bijzonders in.Ik moet even bedenken hoe laat het is.Oh,het is pas 6 uur.Nou,dan ga ik douchen.Twee minuten later ben ik klaar en ik wil me haar knippen hier ergens in de buurt.Vandaag gaan we filmen eindelijk.We filmen in Disneyland.Zo leuk.Het is ook wel een leuke cast van Degrassi.Iedereen is aardig voor elkaar.'Hey Paige',zegt Justin,die net wakker is geworden.'Hoi',zeg ik terug.'Hoe laat is het nu?',vraag ik.'Het is nu 8 uur',zegt Justin.'Vandaag filmen in Disneyland,word leuk',zeg ik.'Hoop ik,dan maar',zegt Justin.'Hey,jullie zijn vroeg uit de veren',zegt Munro.'Paige alleen ik was om 8 uur wakker zij om 6',zegt Justin.'P,zo vroeg al,jij slaapt volgens mij niet echt lang',zegt Munro.'Ja,klopt,ik ben meestal om 6 uur wakker',zeg ik.'Wat zat je te lezen?',vraagt Justin.'Nieuwe Hitkrant,Nederlands magazine',zeg ik.'Oké',zegt Justin.'Hey jongens',zegt Melinda,die net wakker is geworden.'Hey',zegt iedereen terug.'Ik krijg een sms'je Justin wil me mobiel pakken?',vraag ik.'Tuurlijk',zegt Justin.Hij geeft mijn mobiel aan me en ik kijk naar het bericht.

Van:Meppa Buster
Naaraige Malibu

Heey,
Ik kom vandaag naar Disneyland,hoop dat ik je zie
Groetjes,
M


'Vriendin uit NL komt vandaag mij bezoeken in Disneyland!',roep ik blij.'Leuk,wij willen haar ook wel ontmoeten',zegt Munro.'We moeten over een paar minuten op de set zijn',zegt Justin.'We kunnen met de taxi hier,ik ga kijken wat het bekendste vervoer middel is in Frankrijk',zeg ik.
Zoeken:Meest gebruikte vervoermiddel Frankrijk
Vervoermiddel Frankrijk
Het bekendste vervoermiddel in Frankrijk is de bus of metro.Wij raden u echter de metro aan.
.
'Met de bus,Disneyland is hier vlakbij toch?',vraag ik.'Ja,het is hier vlakbij',zegt Melinda.'We kunnen nu gaan de bus komt zo',zegt Justin.Iedereen van onze kamer loopt naar buiten.De bus staat er als we net uit het hotel zijn.'Just in Time',zegt Munro.'Inderdaad',zeg ik.We stappen in de bus,ziet er een beetje vreemd uit.Het staat heel rommelig,maar we hebben toch een plaats gevonden van vieren plekken technisch gezien zes,maar we hebben er maar vier nodig.'Wat een vreemde bus',zegt Justin.'Inderdaad heel vreemd',zeg ik.'Ik heb gekeken wanneer we eruit moeten maar ik snap er helemaal niks van,kan iemand Frans?',zegt Melinda.'Nee,ik niet haalde altijd eenen voor Frans',zeg ik.'Misschien kan Munro het wel want ik kan het ook niet',zegt Justin.'Ja,ik kan wel Frans',zegt Munro.'Geef die kaart is'.Melinda geeft de kaart aan Munro.Munro leest de kaart rustig,door.'Bij de laatste halte moeten we eruit',zegt Munro.'En dat is?',vraag ik.'Over zeven haltes',zegt Munro.'Dat duurt nog lang',zegt Justin.'Truth Or Dare doen?',vraag ik.'Ja,leuk',zegt Melinda.'Ik eerst Truth Or Dare aan uhm....Munro',zeg ik.'Dare',zegt Munro.'Zeg tegen die buschaffeur in het frans Uw bent een nutteloze idioot,die geen bus kan rijden en wachten op zijn reactie,als je die hebt gehoord weglopen',zeg ik.'Oké,komt voor de bakker',zegt Munro.Hij loopt naar de buschaffeur en ik hoor dat hij 'Vous íªtes un idiot inutile qui ne peuvent pas conduire de bus'zegt.De buschaffeur zegt:Qu'est-ce que tu m'appelles comme í§a?terug.Munro loopt gelijk naar onze plek terug.'Die was goed,P,maar de buschaffeur was er niet blij mee',zegt hij.'Nu ben ik,niet terug zeker?',vraagt Munro.'Nee,niet terug vragen',zeg ik.'Uhm..oké,Truth Or Dare aan uhm..uh...Melinda',zegt Munro eindelijk.'Oké,Truth',zegt Melinda.'Oké,uhm...Wie vind je de beste danser op de set?',vraagt Munro.'Oeh,lastig,uhm..,uh..Daniel,denk ik dan',zegt Melinda.'Oké',zegt Munro.'Nog vier haltes dan eruit',zeg ik.'Ja,oke,Truth Or Dare aan Justin',zegt Melinda.'Truth',zegt Justin.'Wat vind je het minst leuke aan Degrassi filmen?',vraagt Melinda.'Het filmen alleen of mag ook de dingen daarom heen?',vraagt Justin.'Dat mag ook',zegt Melinda.'De make-up dan',zegt Justin.'Nog twee haltes',zegt Munro.'Oké,nu ik Truth Or Dare aan Paige',zegt Justin.'Dare',zeg ik.'Kus me',zegt Justin.Ik ga heel langzaam naar Justin's hoofd en voel zijn lippen tegen de mijne en ik hoor Munro en Melinda die 'Oeh' zeggen.'Nog 1 halte,we stoppen met Truth Or Dare,oké',zegt Munro.'Oké',zeg ik.Nadat gesprek kunnen we eindelijk uitstappen.De director heeft ons gezien.'Mooi op tijd',zegt hij.'We hebben nu op de set Paige Malibu,Dylan Everett en Aislinn Paul nodig',zegt de regisseur.'Jullie weten allemaal wat jullie moeten doen?Zo niet kijk op de autocue',zegt hij.Ik,Dylan en Aislinn komen oplopen.'Wow,Disneyland,wat doen we eigenlijk in Parijs?',zeg ik 'Destiny'.'We zijn op een schoolreisje,misschien',zegt Dylan 'Campbell'.'Oh ja ik was niet bij bewust zijn,Clare waarom praat je niet zoveel?',vraag ik 'Destiny'. 'Ik vind het schoolreisje wel leuk alleen een beetje jammer dat ik niet thuis ben',zegt Aislinn 'Clare'.'Ik vind het helemaal niet leuk,ik mis steeds meer mijn echte familie',zegt Dylan 'Campbell,die moet huilen'.'Heb je last van heimwee?',vraag ik 'Destiny'.'Ja,nogal',zegt Dylan 'Campbell'.'De rest nemen we later op,maar complimenten,goed geacteerd Dylan en Paige',zegt de regisseur.Als alles is gefilmd zie ik me vriendin Meppa.'M'tje,hey',zeg ik.'Hey Paige',zegt ze.We doen onze begroeting.'Wacht even ik ga me BFF en me BF pakken',zeg ik.'Munro,Justin,kom',zeg ik.'Hey,ben jij Meppa?',vraagt Munro.'Ja,dat ben ik,ben jij Paige BFF?',vraagt Meppa.'Ja,dat ben ik en dat is haar vriendje',zegt Munro.'OMG,is jou BF Justin Kelly',zegt Meppa.'Sorry Justin,maar ze is helemaal gek op je',zeg ik.'Dat merk ik',zegt Justin.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.