Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » drunk words are sober thoughts. - Larry. » nine.

drunk words are sober thoughts. - Larry.

12 jan 2013 - 11:18

781

3

248



nine.

“John, kom.”¯ slingerend loop ik mijn kamer binnen. “Jip.”¯ mompelt de jongen, en sluit de deur. “John, Jip, Job. Haha, wat maakt het uit. Kom hier.”¯ mompel ik, en ga op het bed zitten. “Het is Jip.”¯ zegt hij ietwat geïrriteerd. “Jip.”¯ zeg ik, en ik begin hard te lachen. Ik kijk hoe hij langzaam op mij afgelopen komt. Als hij bijna voor mij staat, sta ik op. Ik pak hem bij zijn shirt vast, en trek ons beide op bed. Hij valt half op mij. Ik begin zachtjes kusjes te geven in zijn nek. Mijn hand glijd onder zijn shirt. Hij drukt zijn lippen op de mijne, en gaat voorzichtig met zijn tong over mijn onderlip. Ik open mijn mond, en onze tongen vinden elkaar al snel. Zijn handen glijden onder mijn shirt. Hij streelt langzaam over mijn buik. Ik verbreek de zoen en giechel zachtjes. “Dat kietelt.”¯ giechel ik, en trek mijn shirt uit. Hij volgt mijn voorbeeld. Hij begint aan mijn knoop te trekken, en als hij los is doe ik mijn broek uit. Ik kijk ondertussen hoe hij zijn eigen broek uit doet. Hij begint mijn buik te kussen, en gaat steeds verder naar boven. Als hij boven is gaat hij weer naar beneden. Zachte kreunen verlaten mijn mond. Ik doe mijn ogen dicht en denk aan eerder deze avond. Aan Harry die zijn handen op mijn handen had. Aan Harry die met zijn kont tegen mijn kruis schuurt. Binnen een paar seconden ben ik opgewonden. “Schiet op.”¯ kreun ik zachtjes. Ik laat zijn naam maar weg, ik kan er nu toch niet op komen. Hij geeft kusjes naar boven, terwijl zijn hand naar onderen glijd. Hij drukt zijn lippen op de mijne, en zijn hand schiet naar mijn kruis. Zachtjes begint hij de bobbel op mijn boxer te masseren. Ik bijt zachtjes in zijn oorlel, en beweeg met mijn hand van zijn borst naar zijn buik. Ik voel dat hij ook opgewonden is. Zijn hand glijd in mijn boxer, en hij pakt mijn erectie vast. Langzaam beweegt hij zijn hand op en neer. Ik volg zijn voorbeeld. Ik druk mijn lippen op zijn wang, en geef langzaam kusjes omhoog, tot ik bij zijn oor kom. Ik neem zijn oorlel in mijn mond, en zuig er zachtjes aan. Kreunen verlaten zijn mond. Ik bijt er zachtjes in, en beweeg mijn hand sneller op en neer. Ik geef weer kusjes van zijn oor terug richting zijn lippen. Ik druk mijn lippen op de zijne, hij opent gewillig zijn mond. Ik laat mijn tong rustig in zijn mond glijden, maar word al snel meegetrokken in een ruwe zoen. Ik voel zijn lichaam zachtjes schokken, en tegelijkertijd voel ik een plakkerig goedje over mijn hand komen. Ik breek de zoen af, en kijk hem glimlachend aan. Ik veeg mijn hand af aan het dekbed. De jongen gaat boven mij hangen, en geeft een kus die half op mijn lippen en half op mijn wang komt. Ik draai mijn hoofd zijn richting in, in de hoop een kus op mijn lippen te krijgen. Hij duwt mijn hoofd terug, en drukt opnieuw een kus op de helft van mijn lippen. Ik doe mijn ogen dicht. Ik voel hoe hij langzaam kussend van mijn nek naar mijn borst gaat. Hij gaat steeds verder naar beneden, en na een tijdje voel ik zijn mond om mijn erectie. Ik denk weer aan Harry, en hoe wij eerder deze avond dansten. Ik grijp zijn haren vast, en luide kreunen verlaten mijn mond. Ik zie Harry’s ondeugende glimlach weer voor mij. Een glimlach die mij nu ook breed laat glimlachen. Ik voel dat ik bijna klaarkom. Ik houd het plaatje van een ondeugend lachende Harry vast. “Oh, Harry.”¯ kreunend kom ik klaar. Oh shit. Mijn ogen schieten open. Ik til mijn hoofd een beetje op, en kijk naar de jongen op het voeteneind. Ik zie hoe hij het laatste beetje van mijn sperma op likt. Hij kijkt mij glimlachend aan. Ik hoop dat hij niks gemerkt heeft. Ik glimlach wat ongemakkelijk terug, en laat mijn hoofd weer naar achteren vallen. Na een tijdje ga ik rechtop zitten. De jongen trekt zijn boxer aan, en raapt de mijne op. Hij geeft hem, terwijl hij naast mij op bed komt zitten. Ik schuif een stukje op, en doe mijn boxer aan. Ik ga liggen, en sla de dekens om ons heen. “Slaap lekker.”¯ mompel ik, en sluit mijn ogen. “Slaap lekker.”¯ antwoord de jongen, en drukt een kus op mijn wang. Ik glimlach, en voel hoe hij naast mij komt liggen. Ik nestel mezelf tegen hem aan, en voel nog net dat hij zijn arm om mij heen slaat.


Reacties:


dreamangel zei op 13 jan 2013 - 10:05:
snel veder louise je wilt harry!!!


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 12 jan 2013 - 12:37:
Harry is the man for you!
Wel raar, want er zit een homo in mijn klas die Jip heet..

Maar goed. Het is echt een volwassen verhaal. Dat vind ik wel gaaf. Niet zo'n verhaaltje van 2 tieners die verliefd zijn. Je merkt echt dat ze richting de volwasssenheid zijn.


LittleGirlx
LittleGirlx zei op 12 jan 2013 - 12:01:
Louis, focus.
Je wilt Harry, niet Jip!
Snel verder!