Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » my horrible life (END) » should I tell it to them...?

my horrible life (END)

12 jan 2013 - 17:02

448

4

299



should I tell it to them...?

reacties (zoals altijd) welkom!! ff kort stukje moet bijna eten :)

Ik keek verlangend naar mijn jas aan de kapstok zal ik er heen rennen en naar buiten gaan? Ik wou zowieso niet meer terug naar mijn tante ik haatte haar.
Ik voelde Louis warme hand over mijn arm glijden, en had het gevoel dat iedereen me aanstaarde. Toen hij bijna bij mijn wond was trok ik een pijnlijk gezicht. Louis stroopte mijn mouw nog verder en het werd alsmaar pijnlijker, ik had zin om hem op zijn hand te tikken en mijn mouw terug te doen.
Hij zag de snee en keek er geschokt naar. 'What's this'? Zei hij met een bezorgd gezicht. Ik durfde hem niet aan te kijken en zij: 'Just an accident'.
'No it's not and look at me when I'm talking tom you'. Zei hij.
'Are you cutting yourself'? Vroeg hij.
'No' Zei ik bijna onverstaanbaar. Hij zag aan mijn lippen dat ik iets zij wat op nee leek, want hij knikte met zijn hoofd en vroeg verder.
'If there's somthing you can tell it to us, we only want to help you'. Zei hij.
Ik keek hem aan met het verdriet van mijn gezicht af te lezen.
'Well my- my aunt did this I-I don't know why but she pused me from the staires and- and she slapped me I-I think she want me dead I'm so scared to ge back to her'. Zei ik met tranen in mijn ogen. Hij pakte me stevig beet en fluisterde zacht: 'We're going to help you and you don't go back to her'.
'But my stuff, my clothes make-up and other things are there'.
'I can go with you to pick them up'. Zei Niall.
Ik bloosde en glimlachte 'Niall you're sweet'. Zei ik, waarop hij moest blozen.
Liam die aan de andere kant naast mij zat riep: 'Loooovvveee'.
Ik keek hem aan en gooide een kussen in zijn gezicht.
'Are you coming'? Riep Niall vanuit de gang.
'Just a second'! Riep ik terug.
Louis keek mij diep in de ogen aan en zij iets wat leek op 'be careful' of iets.
Niall had mijn jas vast en ik stopte mijn armen in de mouwen.

De hele weg waren we stil en liepen we naast elkaar met onze handen in de jaszakken, zou hij mij ook leuk vinden?
Het was best ongemakkelijk.
Opgegeven moment zei hij: 'Daan'?
'Yes Niall what's wrong'?
'I-I love you'. Zei hij blozend.
'I love you to'. Zei ik terug.
'Are we there yet'. Zei hij snel.
'Yes it is here wait a second'.
Ik beklom de trap en stond voor de deur, ik was zo slim om de sleutel mee te nemen.
Ik pruttelde de sleutel in het gat en duwde de deur open.
Het was stil te stil...
Ik liep naar boven om mijn koffers te pakken toen ik een geluid bij de deur hoorde...'


Reacties:


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 28 feb 2013 - 21:16:


fallinlove
fallinlove zei op 20 jan 2013 - 21:31:
NEE!!! Ik verwacht het ergste


candyXbar
candyXbar zei op 12 jan 2013 - 21:09:
Hmm, maybe a raping scene? Zie je haar tante Niall zo met een zweepje slaan.. Ohmy..


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 12 jan 2013 - 18:20:
Nee! Niet Niall die pijn heeft!
WAAG HET NIET