Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill belongs to a girl! » Proloog.

Bill belongs to a girl!

29 maart 2009 - 16:05

157

1

247



Proloog.

In dit deel lees je eigenlijk een krantenartikel. Dit is eigenlijk een stukje van ergens in het einde maar het verhaal begint met een stukje van het einde. Veel plezier (:

Tokio Hotel, een Duitse rockgroep doet zijn intrede in de muziekwereld. Miljoenen gillende fans staan voor deze knappe, nogal raar geklede jongens van negentien in de rij. Bill Kaulitz, frontzanger, Tom Kaulitz, gitarist, Gustav Schäfer, drummer en Georg Listing, bassist vormen Tokio Hotel. Vele haters schelden ze uit als 'gay', vooral Bill. Hij draagt make-up en ziet er nogal vrouwelijk uit vinden de meesten. Tom is een player en heeft geen smaak van kleding. Gustav en Georg horen er niet bij. Alle reacties verschillen wel over Tokio Hotel. Tokio Hotel reageert op deze reacties. `Ik ben verre van gay, ik hou te veel van meisjes om gay te zijn.´ reageert Bill. Tom bevestigde dat hij al met veel meisjes heeft gehad maar dat hij ze niet playt. Gustav en Georg hadden niets te zeggen. Faith lachte, ze wist wel beter dan dat. Eerst dacht ze ook zo, tot de dag dat Mason de wereld van Bill betreedde...


Reacties:


ChantouSEX
ChantouSEX zei op 29 maart 2009 - 16:53:
Awesome ^^
SNel verder <33