Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » whore. » eleven.

whore.

14 jan 2013 - 11:06

937

0

282



eleven.

Ik sta op en doe de wc van slot. Ik ga voor de spiegel staan. Mijn make-up is helemaal uitgelopen. Ik plens wat water in mijn gezicht en veeg de uitgelopen make-up weg. Dan kijk ik voorzichtig op de gang. Gelukkig, Bram is weg. Langzaam loop ik terug naar de kamer van mij en Nienke. Ik ga naar binnen. Meteen kijkt Nienke op. "Was het leuk?" vraagt ze met een grijns. Ik kijk haar niet begrijpend aan. "Bram zocht je, en jij bleef zo lang weg. Dus ik dacht dat je iets met hem aan het doen was." zegt ze, en kijkt mij nog steeds aan. "Nee, dat was ik niet." zeg ik, en glimlach flauwtjes. Wat denkt zij, dat ik nu ineens seks met hem ga hebben ofzo. Pff. Dat is echt het laatste dat ik ga doen. Alhoewel, hij zag er wel goed uit. "Sophie stop." zeg ik zachtjes. Het helpt, de stemmetjes zijn weg. "We moeten vanavond weer bij die vier jongens. Of ja, twee van hun." zegt Nienke. "Bij wie?" vraag ik, en begin na te denken. Vier jongens.. vier jongens.. vier jongens.. We moeten zo vaak naar jongens. Eigenlijk zijn het altijd jongens. Aargh. Ik moet echt leren wat minder te denken. Door mijn gedachtes heb ik de helft van wat Nienke zei niet gehoord. Ik knik vaag, en ga op bed liggen. Volgens mij denkt Nienke dat ik haar helemaal gehoord heb, want ze leest verder. Ik sluit mijn ogen even. Ineens zie ik allemaal beelden van mij en Bram voor mij. Hoe we elkaar voor het eerst ontmoette, onze eerste date, dat ik zijn vrienden ontmoette, dat iedereen altijd zo aardig voor mij was, de tijden dat we hebben gelachen. Zou hij dat allemaal gemeend hebben, of was dat gewoon om mij voor zich te winnen. Ineens zie ik de verkrachting weer voor mij. En het moment dat ik te horen kreeg dat ik verkocht was aan Michael, dat ik een hoer zou worden. Kom ik ooit van deze gedachte en beelden af? Ik open mijn ogen, en voel aan mijn voorhoofd. Het is helemaal bezweet. "Ga jij je dadelijk ook omkleden?" vraagt Nienke als ik in de badkamer kom. Ze is al klaar met douchen en is haar make-up aan het doen. "Hoe laat moeten we er zijn?" vraag ik, en loop de kamer weer in. "Half zeven." mompelt ze. Ik pak een bikini, vest en kort spijkerrokje. Ik ga weer naar de badkamer, zet de douche aan en ga er onder staan. Snel was ik mijn haren twee keer en zeep mij in. Ik was de zeep van mijn lijf, droog me af en stap onder de douche vandaan. Ik kleed mij aan, en doe mijn make-up. "Klaar?" vraagt Nienke ongeduldig. Ik knik ja, en loop de deur uit. "Mooi, want we zijn al aan de late kant." zegt ze, en pakt haar telefoon. Ze belt de chauffeur, en binnen vijf minuten zitten we in de auto. We stoppen bij een huis. Het huis komt mij bekend voor, maar ik kan het niet plaatsen. We bellen aan en de deur wordt opengedaan. Een jongen met lang, stijl bruin haar staat voor de deur. Ow, dat is de jongen die ik laatst afgetrokken en gepijpt heb, gaat er ineens door mij heen. Ik sla mezelf een keer voor mijn hoofd om erbij te blijven, anders raak ik straks mijn concentratie kwijt. "Kom er in." zegt hij grijnzend, en stapt aan de kant. Voorzichtig loop ik naar binnen. Ik probeer de andere drie jongens voor de geest te halen maar ik weet al niet meer hoe ze eruit zagen. Ik loop de jongen met het bruine haar achterna, en kom weer in de kamer terecht. De jongen met de dreads zit er nu in zijn eentje. Hij krijgt een grote grijns op zijn gezicht als hij ons binnen ziet komen. "Hoi." mompel ik, en sta er wat onhandig bij. Hij klopt naast zich op de bank. Even twijfel ik, maar ik ga dan toch maar voorzichtig zitten. Ik kijk even naar Nienke. Ze staat er ook een beetje onhandig bij. De jongen met het stijlen haar duwt haar richting de bank. De jongen met de dreads draait mijn hoofd voorzichtig opzij. Even kijk ik recht in zijn ogen, en dan doet hij zijn ogen dicht. Hij komt voorzichtig met zijn hoofd dichterbij. Ik druk mijn lippen op zijn zachte lippen. Hij likt over mijn tong. Ik snap de hint en doe mijn mond open. Zijn tong verkent voorzichtig mijn mond. Onze tongen draaien rustig rondjes om elkaar heen. "Kom." fluistert hij in mijn oor, als de zoen afgesloten is. "We gaan naar mijn kamer." fluistert hij, en bijt zachtjes in mijn oorlel. Ik volg hem gedwee. Als we in zijn kamer zijn kijk ik even rond. Hij heeft een paar posters of foto's of wat het dan ook zijn van zichzelf opgehangen. Geweldig, meneertje vind zichzelf helemaal knap en geweldig. Veel tijd om na te denken heb ik niet. Hij drukt zijn lippen weer op de mijne. Langzaam trekt hij mij mee richting zijn bed. Hij gaat erop liggen, en trekt mij zachtjes op zich. Ik moet toegeven, hij is geen slechte zoener. "Je bent echt mooi. Hoe heet je?" fluistert hij zachtjes in mijn oor. Ook al is er niemand anders in deze kamer, hij fluistert toch. "Sophie." fluister ik zachtjes en verlegen terug. "Oké." zegt hij, en hij streelt mijn zijn hand over mijn rug. Moet ik nu de kleren van zijn lijf scheuren of wat is de bedoeling? Meestal nemen de mannen zelf het heft in handen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.