Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » ‡ 2002 [TH] » Unknown day

‡ 2002 [TH]

4 okt 2008 - 22:41

335

1

166



Unknown day

Tom pov

Maanden gingen voorbij. Seah was verhuisd. Ik had van Bill gehoord naar Magdeburg, waar Georg en Gustav wonen dus. Sinds ons feestje ben ik niet meer boos op haar... Maar ze had wel wat meer op dan mij. zou ze nog weten wat we gedaan hadden? Geen idee...

Bill wou gaan winkellen met mij. Ik heb maar ja gezecht, ik denk de hele tijd aan Seah dus goed om mijn zinnen te verzetten...

*In het shoppingcenter*

Bill & ik staan in een klerenwinkel. "Wat vind je van deze?" Vraagt Bill die een zwart-witte trui in de lucht houd, maar plots laat hij hem vallen. "Seah!" Roept Bill geschrokken. Ik kijk door de winkel en zie een meisje met Zwart- Roze haar. Ze kijkt even om, maar loopt dan weer weg. "Dat was Seah!" Roep ik geschrokken. "Uhu!" Bill loopt naar de kassa en betaald de trui. "Wat deed zij nou hier?" Vraag ik. "Ze mag toch ook wel komen shoppen?" "Nja." Ik knik en loop met Bill de winkel uit. "Ijsje eten?" Ik knik en loop met Bill naar een ijsjeskraam. "2 bollen citroen en nog..." "3 Bollen Vanille." Valt Bill in. "Boeffer!" De man geeft ons 2 ijsjes en wij betalen. We gaan zitten op een bankje tot er een meisje op mijn schouder tikt. "Hoi Tom & Bill!" Zegt ze lief. "Seah!" Zeg ik geschrokken terwijl ik recht sta. "Ik heb je gemist." Zeg ik terwijl ik haar een knuffel geef, maar haar buik zit half in de weg. "Ik jou ook!" Ik kijk vragend naar haar buik. "Red Bull sex" Zegt ze met een glimlach. "Mijn ouders waren zo boos dat ze me naar mijn 'vreselijke' tante hebben gestuurd, maar uiteindelijk is die tante superlief." "Dus je komt nog terug?" Vraag ik. Ze knikt en geeft me een knuffel. "Ik hou van je..."

This is Toms little secret. Niemand weet wat er in 2002 met Tom gebeurd is. Enkel dat hij dan zijn eerste keer sex had. Meer weet niemand. Behalve wij

De serie Is voorbij...


Reacties:


achiestalker
achiestalker zei op 29 juni 2009 - 0:44:
Dirty little secret
Vieze Tom