Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » De Hongerspelen » Icecold Hell || 56th Games » Deel 2~

Icecold Hell || 56th Games

15 jan 2013 - 20:58

170

0

170



Deel 2~

De Beroeps

De bootjes van District 1 en 2 landen op de sterke golven. Er in zitten de twee beroeps in elk die meteen stevig beginnen te roeien zonder elkaar een blik te gunnen. In een spel als dit wordt je beter niet gehecht aan elkaar. Er is geen enkel probleem en ze bereiken land vrijwel als eersten. De jongen uit 1 springt meteen uit de boot en rent over het dunne ijs, maar het ijs kraakt en hij zakt er door. Hij werdt waarschijnlijk verrast en is verdronken, want hij komt niet meer boven. Zijn District partner, Alia Jamps, knikt naar de tributen uit District 2, Nikki Baites en Seth Peyton, als een bevestiging voor hun bondgenootschap. Ze klimmen uit de bootjes en lopen heel langzaam en voorzichtig over het ijs en bereiken samen de Hoorn des Overvloeds. Nikki en Seth nemen wat wapens en gaan wat verderop staan, om aankomende tributen te pakken, terwijl Alia alleen een zwaard neemt en zich verstopt langs de zijkant van de Hoorn des Overvloeds.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.