Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » drunk words are sober thoughts. - Larry. » ten.

drunk words are sober thoughts. - Larry.

15 jan 2013 - 22:27

947

3

319



ten.

Ik word wakker doordat iemand zachtjes tegen mij aanduwt. “Louis, wakker worden.”¯ hoor ik vaag. Ik knipper een paar keer met mijn ogen, om aan het licht te wennen. Als ik ze open doe, zie ik het plafond. Ik kijk naast me, en zie een aangeklede jongen staan. Jan, of zo iets. “Ik moet zo weg.”¯ zegt hij, en glimlacht wat verlegen. Ik knik een keer, en staar weer naar het plafond. Ik zucht een keer, wat is er gisterenavond precies gebeurd? Ik rek me uit, en sla de dekens van mij af. Er loopt meteen een rilling van de kou over mijn lichaam. Ik sta op, en gris een trainingbroek van de grond. “Wil je eerst wat eten?”¯ vraag ik, en kijk hem afwachtend aan. Hij knikt, en gaat een keer met zijn hand door zijn haar. “Ik zal je de keuken wijzen.”¯ zeg ik, en loop richting de keuken, met de jongen vlak achter mij. Niall, Liam en Harry zitten al in de keuken. “Morgen.”¯ mompel ik. “Goedemorgen.”¯ roepen Niall en Liam vrolijk. “Hee.”¯ mompelt Harry, en neemt een hap van zijn brood. Dan doet de jongen naast mij zijn mond open: “Goedemorgen, ik ben Jip.”¯ zegt hij. Jip, dat was het ja. Ik glimlach wat flauwtjes, en loop naar de kast. “Ik ben Niall.”¯ zegt Niall met een volle mond. Ik pakeen bord, en draai me om. “Ik ben Liam, leuk je te leren kennen.”¯ zegt Liam, en ik zet het bord op tafel. “Harry.”¯ mompelt Harry, en ik zie de ogen van Jip groot worden. Hij had het dus toch gehoord. Hij kijkt mij aan, en ik glimlach. Ik draai me weer om, pak een mes uit de la, en leg die naast het bord neer. “Je kunt uh eten.”¯ mompel ik. God, wat voel ik mij ongemakkelijk nu. Jip gaat aan tafel zitten. Niall, Liam en Harry zitten op een rijtje naast elkaar, en Jip zit tegenover Niall. Ik pak een glas water voor mezelf, en plof naast Jip en tegenover Liam op een stoel. Ik staar naar de tafel. Ongemakkelijke stilte. Het enige dat je hoort is het kauwen van Niall en Harry, en het smeren van brood van Jip. Liam probeert oogcontact te zoeken, maar ik blijf naar de tafel staren. Ik beweeg wat ongemakkelijk met mijn glas water op en neer, voor ik een slok neem. “Ik ben klaar.”¯ hoor ik de jongen naast mij zeggen. Ik knik, en sta op. Zonder iemand aan te kijken loop ik naar de deur. “Doei.”¯ hoor ik Jip zeggen. Alleen Liam en Niall antwoorden. “Weet je waar je heen moet vanuit hier?”¯ vraag ik als Jip naast mij staat. “Ik denk dat ik het wel vind.”¯ zegt hij, en glimlacht. We staan er allebei een beetje ongemakkelijk bij. “Oké, nou, dan ga ik maar.”¯ verbreekt Jip de stilte. Ik knik. Ik kijk in zijn ogen, en hij drukt zijn lippen op de mijne. “Misschien tot later.”¯ zegt hij, en knipoogt. “Misschien wel.”¯ mompel ik. Ik kijk hoe hij weg loopt, en doe de deur dicht als hij uit het zicht is. Ik besluit om weer even de keuken in te gaan. “Was dat hem? Wat een knapperd.”¯ roept Niall als ik de keuken weer in loop. Iedereen kijkt Niall aan, Zayn is er ondertussen ook bij komen zitten. “Nou, je snapt me wel, toch?!”¯ vraagt hij, lichtelijk in paniek. Ik knik. “Dus, was hij het?”¯ formuleert hij de vraag van net anders. Ik schud nee, en ga op dezelfde stoel als net zitten. “Vonden jullie het gisteren wel leuk? Ik heb jullie de hele avond niet meer gezien.”¯ vraagt Zayn, en kijkt van mij naar Harry. Ik kijk Harry ook aan, hij kijkt naar Zayn. “Ik heb heerlijk gedanst.”¯ zegt hij, terwijl hij mij speels aankijkt. Hij likt over zijn lippen. Of hij er iets mee bedoeld, geen idee? “Ik heb ook heerlijk uh.. gedanst.”¯ weet ik er uit te brengen, terwijl ik in Harry zijn ogen kijk. Zijn glimlacht wordt groter. Hij knipoogt naar mij, en ik wend mijn blik snel af. “Oké, mooi. Mijn avond was ook leuk, bedankt voor het vragen.”¯ zegt Zayn sarcastisch. “Nog leuke meiden aan de haak geslagen?”¯ vraagt Harry. “Niet heel veel bijzonders.”¯ antwoord Zayn nonchalant. “Jij wel dan?”¯ kaatst hij de vraag terug. “Deze keer geen meiden voor mij.”¯ antwoord Harry. Een zucht van opluchting verlaat mijn mond. Niall kijkt mij vragend aan. Ik schud lichtjes mijn hoofd, als teken dat het niks is. Niall haalt zijn schouders op, en ik kijk naar de rest, verder heeft niemand iets gemerkt. Mijn blik blijft op Harry hangen. Hij merkt het, en kijkt mij lachend aan. Ik glimlach terug, en concentreer mij vervolgens op mijn nagels. “Wie gaat er dadelijk mee gamen?”¯ roept Niall enthousiast. “Ja ik.”¯ roept Harry net zo enthousiast. “Ik doe ook wel mee.”¯ antwoord ik, iets minder enthousiast. “En jullie?”¯ vraagt Niall, en kijkt naar Liam en Zayn. Liam schudt nee, en Zayn mompelt: “Misschien later.”¯ Niall haalt zijn schouders op, en staat op. “Komen jullie zo?”¯ vraagt hij, en hij loopt de keuken uit. Ik knik, en kijk Harry aan. Hij knikt ook, en staat op. Ik sta ook op, en loop achter Harry naar de kamer. Ik kan het niet laten om naar zijn kont te kijken. Wat komt die mooi uit in zijn broek. Zijn kont stopt met bewegen. Wat? Te laat. Ik loop tegen Harry aan. “Sorry.”¯ mompel ik. Hij draait zich lachend om. “Ik versla je dadelijk wel als wraak.”¯ antwoordt hij lachend, en geeft mij een knipoog. Ik geef hem een speelse duw in zijn rug, loop om hem heen, en ga op de bank zitten.


Reacties:


dreamangel zei op 16 jan 2013 - 18:59:
harry & louise in love


LittleGirlx
LittleGirlx zei op 16 jan 2013 - 7:58:
Die Harry wilt gewoon meer dan vrienden zijn punt ^^


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 15 jan 2013 - 22:53:
Aha, Harry weet er nu dus wel wat vanaf ^^

Hij is gewoon lekker homo! Kom maar op, ik ben er klaar voor