Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Falling for my best friend ~ Niall Horan fanfic. » ~ O4'

Falling for my best friend ~ Niall Horan fanfic.

16 jan 2013 - 18:49

462

8

463



~ O4'

** Niall's Point of View **

Leuk. Dit is echt leuk. Ik ben net terug en heb al 2 mensen aan het huilen gemaakt. En om het nog beter te maken, is mijn beste vriendin weggerend en ik heb echt geen idee waar ze is. Waar zou ze zijn? En toen wist ik het. Het park. De schommel.

Ik ging rennen tot dat ik het park zag, ik wou daar zo snel mogelijk zijn voor dat zij weg ging. Ik stopte en zag haar op de schommel. Net zoals gewoon. Ze is zo mooi. Yep ik weet het, ik zei mooi en ja ik heb gevoelens voor haar. Dat had ik altijd al. Ik was gewoon bang om het haar te vertellen. Ik was bang dat het ons vriendschap zou verpesten, en dat wou ik niet. Ik mag haar niet verliezen, niet nu, nooit niet.

Ik ging sneaky naar haar toe lopen en deed mijn armen om haar heen, ze wou haar los rukken maar dat lukte niet, omdat ik sterker ben.
"Dacht je dat ik je niet zou vinden?" fluisterde ik in haar oor.
"Weet ik veel.. Ik had gehoopt van niet.."
Ik liet haar los en ging voor haar staan, zodat ik haar gezicht kon zien.
"Melissa asjeblieft vertel me wat er is gebeurd? Ik ben het? De zelfde Nialler. Jou beste vriend?"
"BESTE VRIEND?!" ze snauwde.
"Ja?" zij ik verwarrend.
"Als jij mijn beste vriend was zou je me geSMS't hebben of gebeld en niet genegeerd!"
"Oh.. Ik heb een reden voor dat.. "
"Toe dan? Vertel het me dan!" eiste ze.
"Jij verteld eerst wat er is gebeurd met Jake dan pas vertel ik het je."
"Fijn.." ze zuchtte. "Hij is vreemdgegaan met Chloe."
"CHLOE?! Ik dacht dat ze je vriendin was? Jullie waren zo close?!"
Ik voelde dat ik mijn vuisten balde. Ik haat Jake en Chloe, dat ze Melissa pijn hebben gedaan. Ik haat mezelf, dat ik er niet was voor haar wanneer ze het moeilijk had.. Hoe kon ik haar achter laten?
"Ik dacht ook dat ze me vriendin was.." Haar lippen trilden en ze begon te huilen.
Ik boog over haar heen en gaf haar een knuffel. Ze knuffelde mij ook en het boeide me niet als haar mascara op mijn t-shirt kwam. Ik heb haar weer in mijn armen, en dat telt.
"Dus.. Waarom hield je geen contact meer met me?" Ze tilde haar hoofd op en keek me aan. Haar ogen waren rood van het huilen.
"Want ik wou het niet verpesten.."
"Wat niet verpesten?"
"Ons vriendschap.." mompelde ik.
"Wat? Ik ben verward Nialler.."
"Melissa, ik hield geen contact met je omdat het me pijn deed. Ik wou het je echt vertellen, maar ik wist dat je niet hetzelfde voelde als mij. Daarom hield ik geen contact.."
"Wat deed je pijn? Wat wou je me nou vertellen?"
"Ik denk.. Ik denk dat ik je leuk vind Melissa.."


Reacties:

1 2

fallinlove
fallinlove zei op 25 jan 2013 - 16:42:
AAAWWWHHHHH!!!!!! Zo lief!!!!


NJHmyworld
NJHmyworld zei op 21 jan 2013 - 20:56:
Allemaal bedankt voor jullie tips!
ik zal eraan werken (:
x


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 17 jan 2013 - 23:05:
Och errum, voor allebei.

Ik begrijp het punt van Niall goed,
en ik begrijp ook dat Melissa er boos om was.

Maar misschien komt het ook gewoon,
omdat ze nog niet over haar verdriet heen was.
Het heeft allemaal tijd nodig.

Ben benieuwd naar de rest, snel verder.

PS. Als je tips wilt, lees verder. Niet, dan sla dit over en ga lekker verder met schrijven. Want ik heb weer zin in een nieuw hoofdstuk.

Ik ging rennen tot dat ik het park zag

Hier zou ik van maken: 'Ik rende tot dat ik het park zag.'

Ik mag haar niet verliezen, niet nu, nooit niet.

Dit is alleen om het op een andere manier te laten klinken. Dan klinkt het net even iets anders. Maar dit hoeft niet per se!! Gewoon doen wat je zelf het vind.
'Ik mag haar niet verliezen. Nu niet, nooit niet.

Het is alleen om te helpen, omdat ik zelf ervaar dat tips goed zijn voor mijn schrijfkwaliteit.
Maar zoals ik al zei, je hoeft er helemaal niet naar te kijken


LIALLOUZARRY
LIALLOUZARRY zei op 16 jan 2013 - 20:06:
aah, ik heb net alles gelezen en dit is zo lieef <3
Mag ik een melding bij het volgende hoofdstuk?


Faylinn
Faylinn zei op 16 jan 2013 - 19:48:
omg zo leuk
mag ik een melding pleazeeee<3
snel verder