Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » whore. » twelve.

whore.

16 jan 2013 - 22:31

1037

0

261



twelve.

Ik heb de gedachtes nog niet of de jongen met de dreads beweegt. Nu lig ik ineens onder. Hij geeft mij kusjes op mijn mond, en vlak bij mijn oor. Dan gaat hij langzaam naar beneden, en hij begint mijn nek te zoenen. Dan gaat hij weer naar boven, en likt een keer over mijn lippen. Gewillig open ik mijn lippen, en laat zijn tong mijn tong zoeken. Een zachte kreun verlaat mijn mond als hij aan mijn oorlel begint te zuigen. Ook hij wordt langzaam opgewonden. Dat hoor ik aan zijn ademhaling die steeds sneller gaat. Hij doet mijn vest en rokje voorzichtig uit. Ondertussen blijft hij mij kusjes in mijn nek en op mijn mond geven. Ik moet eerlijk toegeven dat ik er stiekem wel van geniet. De jongens die we normaal krijgen zijn allemaal oud en vies. Niet dat de jongen met wie ik nu in bed lig niet vies is, maar daar gaat het even niet om. Ik word uit mijn gedachtes gehaald doordat hij mijn bikinitopje uitdoet. Hij kijkt mij vragend aan. Ik knik ja, het topje is nu toch al uit. Ik lach even naar de jongen, en druk mijn lippen op zijn lippen. Dit keer likt hij niet over mijn lippen. Hij heeft bijna haast, lijkt het wel. Voorzichtig begint hij mijn nek weer te kussen. Een nieuwe kreun verlaat mijn mond. Hij geeft steeds lager kusjes. Af en toe verlaat er ook een kreun zijn mond. Met mijn vingers woel en streel ik door zijn dreads. Zijn lippiercing maakt het extra speciaal. Het koude ijzer geeft mij kippenvel. Ik ril een keer. "Vind je het niet lekker?" vraagt hij, hij klinkt teleurgesteld. "Jawel, maar je piercing geeft mij kippenvel." antwoord ik schor. "Oké." zegt hij met een glimlach, en geeft weer kusjes in mijn nek. Ik glimlach ook, wetend dat hij hem niet ziet. Voorzichtig geeft hij een kusje tussen mijn borsten in. Hij komt weer even naar boven, en drukt glimlachend zijn lippen op mijn lippen. Voorzichtig ga ik met mijn tong langs de onderkant van zijn lip. Gretig opent hij zijn mond, en laat onze tongen elkaar vinden. Hij gaat weer voorzichtig naar beneden. Hij geeft mij een soort van zuigzoen in mijn nek, en kreunt hard. Ik glimlach voorzichtig. Mij geeft een kus op mijn tepel, en begint er zachtjes aan te zuigen. Kreunen verlaten mijn mond. Ik ben al aardig opgewonden. Hij stopt even en kijkt mij recht in mijn ogen aan. Hij heeft mooie bruine ogen. Volgens mij ben ik langzaam aan het wegdromen. Hij doet mijn bikinibroekje uit, en komt weer naar boven. Hij geeft mij een kus op mijn mond. Hij draait mij zo, dat ik op mijn zij lig. Hij begint langzaam over mijn rug te strelen. Ik doe zijn shirt uit. Mijn ogen glijden even over zijn borst en buik heen. Dat is niet verkeerd. Hij kijkt mij lachend maar ondeugend en geil aan. Ik doe de knoop van zijn broek los, en laat hem zelf zijn broek uitdoen. Hij begint weer met het strelen van mijn rug. Zachte, maar hoorbare kreunen verlaten mijn mond. Hij grijnst. Langzaam glijd hij met zijn vingers, over mijn buik heen, naar beneden. Dan komt hij met twee vingers tegelijk naar binnen. Een kleine pijnscheut gaat door mij heen, maar die wordt opgevolgd door gekreun. Hij beweegt langzaam met zijn vingers heen en weer. God, wat is hij goed. Mijn gekreun wordt steeds luider. Af en toe geeft hij mij een zacht en teder kusje op mijn mond. Hij gaat steeds sneller op en neer met mijn vingers. "Ik kom bijna." kreun ik, en doe mijn ogen even open. Glimlachend geeft hij een kusje op mijn neus. Ik doe mijn ogen weer dicht. Hij begint langzamer te bewegen met zijn vingers. "Ga nou sneller." kreun ik. Hij blijft mij pesten door niet sneller te gaan. "Alsjeblieeeft." kreun ik luid. Eindelijk luistert hij en beweegt sneller op en neer. Binnen een paar minuten kom ik klaar. Grijnzend drukt hij zijn lippen op mijn lippen. Hij likt over mijn lippen en ik doe mijn mond open. Onze tongen vinden elkaar in een zoen vol lust. Een van zijn handen gaat van mijn rug af, richting een tafeltje of kastje of iets. Vanuit mijn ooghoek zie ik dat hij een condoom pakt. Oh fuck, denk ik, maar ik laat niks merken. Hij kijkt mij vragend aan. Ik knik ja. Waarom knik ik nou weer ja? Op de een of andere manier kan ik nooit zeggen wat ik echt wil, kan ik nooit nee zeggen. Langzaam komt hij naar binnen. Hij begint te stoten. Kreunen verlaten mijn mond. Nog hardere kreunen verlaten zijn mond. Hij is niet slecht, maar ik heb betere gehad. Dat klonk heel sletterig. Met een kleine grijns op mijn gezicht lig ik daar. Hij kijkt mij vragend aan. Ik schud mijn hoofd, dat er niks is. Hij glimlacht en begint harder te stoten. "Oh god." kreun ik. Luide kreunen verlaten niet alleen mijn mond, maar ook die van hem. "Sneller." zeg ik, als ik voel dat ik bijna kom. "Ik kohom." kreun ik, en een paar seconde later kom ik met een luide kreun klaar. Hij stoot nog even door tot dat hij zelf ook komt. Met een nog luidere kreun als mij komt hij klaar. Ik glimlach. Hij doet de condoom af, maakt er een knoopje in en gaat hem in de prullenbak gooien. Eigenlijk ben ik best wel moe, heel moe eigenlijk. Hij komt weer naast mij liggen. Hij geeft mij mijn bikinitopje en broekje. Mijn vest en spijkerrokje laat hij op de grond liggen. Met een glimlach pak ik het aan. Hij doet zijn boxer ook weer aan, en komt weer naast mij liggen. Dit alles gebeurt in stilte, een fijne stilte. "Je was goed." zegt hij, en streelt door mijn haar. "Dank je. Jij ook." zeg ik, en druk glimlachend mijn lippen op zijn lippen. Ik lik over zijn onderlip en hij opent zijn mond. Langzaam draait mijn tong rondjes om zijn tong. Ik sluit de tong af, en doe mijn ogen even dicht. Ik voel nog dat hij een kus op mijn voorhoofd geeft, en dan wordt alles zwart.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.