Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » WebAddiction » Try Or You'll Never Know ~ Twenty Two

WebAddiction

12 feb 2013 - 15:02

460

2

255



Try Or You'll Never Know ~ Twenty Two

‘Dus jullie doen mee aan The X Factor.’stelde Wendy van Dijk vast. Allemaal knikten we tegelijk.
‘Waarom?’Ruby gaf antwoord.
‘Omdat we willen winnen! Duhh.’
‘Ruby!’riep Diana geschokt. ‘Zo zeg je dat niet!’Wendy moest lachen.
‘Ik heb begrepen dat jullie vriendinnen zijn, maar dat jullie elkaar op een aparte manier hebben ontmoet, willen jullie hier wat meer over vertellen?’
‘Eeuhm, ja. Nou, we zijn dus allemaal pubermeisjes die niet helemaal gelukkig met zichzelf zijn, dat is niemand op deze leeftijd. Maar goed, we vonden dus een site op het internet en daar hebben we elkaar ontmoet. Uiteindelijk hebben we in Amsterdam afgesproken. Alleen bleek Amber een oude man te zijn. Daar zijn we toen enorm hard voor weg gerent.’vatte ik samen.
‘En jullie hebben jullie vriendschap onderhouden.’Joy knikte.
‘En hoe kwamen jullie erachter dat jullie konden zingen?’Dit keer gaf Diana antwoord.
‘We zijn allemaal enorm fan van One Direction. Omdat we van onszelf vonden dat we absoluut niet konden zingen gingen we voor de grap een liedje zingen. Toen bleek dat we dus wel degelijk konden zingen.’
‘Dat klinkt spannend.’
‘We hebben ook veel leuke dingen meegemaakt samen.’grinnikte Joy.
‘Zoals?’
‘Tja, dat kom je pas te weten als we in de liveshows zitten.’zei Ruby geheimzinnig. Wendy begon te lachen en keek in de camera.
‘Dit zijn dus de meiden die we zoeken.’grinnikte ze.
‘En hoe heten jullie ook alweer?’
‘The Fangirls!’riepen we tegelijkertijd.
‘Dat moge duidelijk zijn.’Wendy bleef in de camera kijken totdat het rode lampje uitging.
‘Nou meiden, ik moet de andere kandidaten gaan interviewen. Hele veel succes alvast en ik hoop dat jullie doorgaan!’Ze stak nog even haar duimen op en racete naar de volgende groep kandidaten.
‘Dat hebben we ook weer gehad.’zei ik droog. We schoten allemaal in de lach. Dat kwam meer door de spanning dan dat het echt grappig was.
‘Het is tijd meiden, we moeten naar de wachtruimte.’zei Diana na een blik op de klok.
‘Kunnen we eerst nog naar de wc zodat we om kunnen kleden enzo? Ik zweet me kapot.’mompelde Ruby. Dat vond iedereen wel een goed plan. We liepen naar de wc, en uiteindelijk hadden we allemaal een felgekleurd setje kleding aan. Joy had een lichtblauw jurkje met allemaal gekleurde kettingen die duidelijk van plastic waren, en hoge lichtbruine laarzen. Diana had een kort rood broekje met een oversized blouse aan en all stars. Ruby en ik droegen allebei een zwarte skinny jeans. Ruby met een donkerrood, wijd shirt en enorm hoge pumps, en ik droeg een simpel wit shirtje met een ketting met een lichtblauwe ketting en vans. Het matchete perfect, ondanks dat we allemaal nog steeds onze eigen stijl hadden.
‘Het is nu echt tijd meiden.’zei Diana. We trokken elkaar nog snel in een groepsknuffel en vertrokken.


Reacties:


Faylinn
Faylinn zei op 19 jan 2013 - 18:21:
ooohw ga snel verder ben.zooo benieuwd.
snel verder


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 19 jan 2013 - 12:25:
Spannend!

Wat ik echt wil weten is waarom Ruby er niet meer bij zit. Maar ach, ik moet gewoon geduld hebben

Snel verderr