Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » destiny » ~10

destiny

19 aug 2013 - 21:12

1431

4

321



~10

Allemaal fout! Hahah! Tips en opmerkingen mogen worden gegeven hoor! Enjoy xo

"Disneyland!" riep Louis.
Zayn en Louis stonden samen te dansen.
"Achtbanen!" zei Perrie met lach.
"Yesh!" Lachtte ik naar perrie.
"Ga je mee?" Harry pakte mijn hand.
We gingen inchecken in het Disneyland hotel.
Harry en ik pakten onze koffers uit, totdat harry ineens met een miniwaterpistool in zijn hand achter me stond.
"Kus me of ik schiet!" Hoorde ik ineens.
Ik draaide me om en rende richting de badkamer, maar Harry kwam achter me aan.
Kleine druppels voelde ik.
En zo rende we nog even door de kamer.
Ineens stonden Harry en ik oog in oog en hij zei "krijg ik nou mijn kus nog?".
Ik keek hem aan en zoende hem.
We schrokken op van geklop op de deur.
"Open doen of we trappen hem in!" hoorde we Louis zeggen aan de andere kant van de deur.
Verbaasd keek ik Harry aan en liep naar de deur.
Toen ik de deur opende barstte uit in lachen en viel op de grond.
Eleanor en Louis sprongen in een ninja pak de kamer binnen.
Ook Harry begon te lachen.
"Wat doen jullie?" Probeerde ik door het lachen heen te zeggen.
"Gaan jullie mee?" Vroeg Louis.
"Waarheen?" Harry keek Louis vragend aan.
"Kom oooppp.." Niall stond in de deuropening.
"Daarheen!, hij heeft weer honger!" Lachtte Eleanor.
"Oke we komen er zo aan, gaan jullie je maar omkleden! Verzamelen op de gang?" Stelde ik voor.
"Is goed!" Zei Eleanor en ze liepen de kamer weer uit.
"Wat was dat?" Lachtte ik.
"Ik weet het niet precies!" Antwoorde hij lachend.
Ik wisselde snel mijn shirtje om en ging voor de spiegel staan.
Ik deed een beetje mascara op en vond het wel goed genoeg.
Harry kwam achter me staan en knuffelde me.
Zachtjes drukte hij een kusje in mijn nek.
Ik glimlachte.
"Je bent het liefste, knapste en mooiste meisje van de hele wereld!"
"En jij het liefste, knapste en mooiste jongentje van de hele wereld!" Zei ik tegen hem.
Ik pakte zijn handen en liep met hem nog achter me richting de deur.
"Sesam open u!" Zei harry en hij opende de deur en zo liepen we weer verder.
"Hai!" Zei ik tegen Perrie,Sophia,Zayn, Niall en Danielle die al op de gang stonden te wachten.
Harry liet me los en liep richting de kamer van Louis en Eleanor "OOOPSCHIETEN!" riep hij naar de deur.
Op dat moment kwam Liam naar buiten lopen.
"Misschien moet je nu bij Liam's deur gaan staan en hetzelfde roepen want misschien werkt het zo te zien wel andersom!" Lachtte Danielle die wees naar Liam wees.
Liam keek ons niet begrijpend aan.
"Harry ging net voor Lou en Eleanor's deur staan en riep opschieten, en jij kwam naar buiten, misschien moet Harry nu bij jouw deur gaan staan en daar opschieten roepen, misschien komen ze dan!" Legde Zayn uit.
"Aha.." zei Liam en liep naar zijn deur "OOOOOPschieten!" Riep hij lachend.
Maar nee hoor, er gebeurde niks.
Niall klopte nog een keer op Louis en Eleanor's deur en toen kwamen ze er aan.
"Iedereen klaar?" Vroeg Louis.
We knikten allemaal en liepen zo de trap af, richting het restaurant.
Toen we wat te drinken en eten hadden besteld vroeg Perrie: "Mackenzie! Tower of terror straks?"
Ik begon te lachen! "Tuurlijk!, ik dacht dat je het nooit zou vragen!"
Ik was blij dat ik eindelijk iemand had waar ik alle maar dan ook alle attractie's mee in kon!
We kletsten nog wat en 10 minuten later stond de serveerster voor onze neus met onze borden.
We hadden bijna onze borden leeg toen er een meisje van rond de 8/9 jaar naar ons toe kwam.
"Zijn jullie de echte one direction?" Vroeg ze.
"Dat zijn we!" Zei Liam tegen haar.
Haar mond viel een klein beetje open."Mm..mm..mag ik misschien jullie handtekening?"
"Tuurlijk!"Zei Louis.
De jongens zetten een handtekening en ook Perrie, Eleanor , Danielle en Sophia werden gevraagd.
Ze kwam naar mij toelopen "Jij bent mijn grote voorbeeld! Mag ik alsjeblieft je handtekening?"
Ik keek haar aan, en zette een handtekening ik stond op en knuffelde haar. "Hoe heet je?" Vroeg ik haar.
"Stephanie" zei ze.
"Nou Stephanie, volg je hart, en mag ik misschien met je op de foto?"
Stephanie begon helemaal te glunderen."Heel graag!" zei ze zachtjes.
Ik gaf Harry die naast me zat mijn Iphone en ging naast het meisje staan.
"Bedankt!" zei ze.
Ik gaaf haar een laatste knuffel en ze liep weg.
We aten ons eten op en stonden op.
"Gauw even een jasje halen?" Vroeg ik.
Niet dat het koud was maar er kon soms een koud briesje zijn.
"Goed plan!" zei Sophia.
En zo liepen we met alle 5 meiden naar boven, de jongens bleven beneden op ons wachten.
Binnen 2 minuten stonden we ook allemaal al weer op de gang en liepen weer terug naar de jongens.
Perrie en ik waren al druk bezig met het bespreken van de attracties, terwijl Harry en Zayn naar ons toe kwamen lopen.
"Komen de prinsessen ook?" zeiden ze in koor.
We keken op en zagen dat we allebei nog op de trap stonden en de rest al bij de uitgang.
Perrie barstte in lachen uit en keek mij aan waardoor ik ook moest lach.
"Kom we gaan!" zei Perrie.
We liepen met de hele groep naar het park.
Als eerst liepen we naar een achtbaan.
"Hazz?" Ik keek hem aan.
"Nee, mij niet gezien!" Antwoordde hij.
"Please?" Ik keek hem smekend aan.
"Oh goed dan, omdat jij het bent!"
Ik vloog hem om de hals "yes!" Ik pakte zijn hand en we gingen in de rij staan.
"Hij vindt je echt leuk!" Fluisterde Louis plotseling in mijn oor.
Ik begon te glimlachen.
Gelukkig was het niet druk in het park, wat nogal vrij onlogisch was maarja, alleen in Engeland hadden ze op dit moment vrij.
Na 15 minuten wachtten konden we instappen.
Sophia die voor me zat draaide zich om en gaf me een high-five.
Ook ik draaide me om naar Perrie en gaf haar een high-five.
Ik pakte Harry's hand vast en het karretje begon te rijden.
"WOW!, nooit geweten dat jij zo kon gillen styles" zei Niall toen we uit de achtbaan waren gestapt.
"Oeh! Kijk een draaimolen!" riep Louis.
Hij greep Eleanor's hand en liep weg richting de draaimolen.
"Soms,is hij echt net 5, soms." Zei Liam.
"Zullen wij dan ook maar gaan dan?" Vroeg Zayn.
Ik keek Perrie aan " Durven wij dat wel?"
"Ik hoop het" antwoorde ze.
Lachend liepen we achter Louis en Eleanor aan.
Harry pakte mijn hand "Wil deze mooie dame mij vergezellen in de koets?"
Harry stond voor de koets en ik stapte in, toen ik zat stapte ook Harry in.
De draaimolen begon te draaien en we hoorde ergens Niall gillen en daarna Sophia lachen.
Wat apart eigenlijk, die 2 kennen elkaar net zo lang als Harry en mij, maar het lijkt of ze al 2 jaar samen zijn.
Het ritje was afgelopen en we stapten uit.
We bezochten nog een aantal attractie's en liepen weer naar het hotel.
We besloten nog even wat te drinken en gingen zitten.
"Wat bijzonder dit eigenlijk." Zei ik.
"Inderdaad!" zei Sophia die naast me zat.
"Wat gaan we morgen eigenlijk doen?" Vroeg Danielle.
"Eerst park?" Opperde Zayn.
Ik vindt het wel goed!" Zei Liam.
Iedereen stemde in.
"En daarna Parijs bekijken!" Riep Eleanor vrolijk.
"JA! Daar moeten we shoppen!" Zei Perrie helemaal enthausiast.
Harry zuchtte "Meiden ook altijd met dat shoppen.."
"Hej, als ik niet was gaan shoppen, had je mij nooit leren kennen!" Zei ik tegen Harry.
"Sorry mevrouw, sorry!" Hij probeerde beledigd te kijken maar moest toch lachen.
We besloten om naar boven te gaan en te douchen.
We hadden over anderhalf uur afgesproken op de kamer van Liam en Danielle.
Iedereen liep naar boven en we liepen allemaal naar onze eigen kamers.
"Douche jij of ik eerst?" Vroeg ik aan Harry.
"Ga jij maar eerst ik ga wel even Twitter bijwerken, en de fans een following-spree doen want ik ben in een goede bui!" Lachtte hij.
"Is goed goede bui meneer!" Ik wierp een handkusje naar hem en liep naar de douche.
Na een half uurtje douchen kwam ik de kamer weer in. "Jij kunt!"
Harry stond op en ging zich ook douchen.
Ik trok een soort pyjama broek aan en een sweater.
We zijn toch maar met ons groepje dacht ik.
Ik draaide mijn haar in een knot en pakte de laptop waar Harry achter had gezeten.
Ik opende mijn twitter en zag dat mijn mention lijst bijna ontplofte.
Harry was het eerste dat in me opkwam.
Ik keek een beetje naar de tweets en las allemaal vragen over mij en Harry.
"Oke ik ga er 5 doen" zei ik zachtjes.
Ik beantwoorde 5 vragen en sloot de laptop af.
Op dat moment kwam Harry de kamer binnen lopen in een boxer.
Hij liep naar me toe en plantte een kus op mijn voorhoofd.
"Ga je nou maar aankleden boxer boy!"
Harry begon te lachen, "die heb ik nog nooit gehoord!"
Harry kleedde zich snel aan en zette de radio aan.
"En dan nu Olly murs met Dance with me tonight!" Kwam er uit de radio.
Harry keek me aan en stak zijn hand uit.
Ik legde mijn hand in de zijne en stond op van het bed.
En zo dansten we door de kamer heen.
Daar danste ik dan, met s'werelds liefste jongen.


Reacties:


IloveZayn
IloveZayn zei op 30 juni 2013 - 13:49:
Harry is zoo cute


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 21 jan 2013 - 16:07:


fallinlove
fallinlove zei op 20 jan 2013 - 21:19:
AAAAWWWWHHHHHH
I'm melting!!!!!


LittleGirlx
LittleGirlx zei op 20 jan 2013 - 11:18:
Awwhhh,
Zo lieff!
Snel verder!