Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill belongs to a girl! » - 2 -

Bill belongs to a girl!

24 juli 2009 - 13:55

200

5

247



- 2 -

De intrede in het groepje van Mason.

`Weet je niet hoe nutteloos dit is?´ vroeg April op een dag aan Jessica.
`We laten ons toch niet doen door die Faith zeker? Wij zijn aantrekkelijker dan haar. Wij moeten Bill voor ons krijgen.´ antwoordde Jessica kortaf. `Hey.´ Een jongen van ongeveer negentien kwam naar Faith gelopen. `Ik hoorde dat jullie Bill achtervolgen om zijn liefde voor jullie te krijgen? Wel, ik doe mee.´ Faith lachte even. `Oke, mij best. Bill valt toch nooit op jou, hij is niet gay. Oké?´ Faith legde hard de nadruk op nooit en niet. Mason zuchtte en liep mee met het meidengroepje. De dagelijkse achtervolg-Bill-sessie was weer begonnen. Zoals gewoonlijk zegde iedereen van de meisjes 'hey' maar Bill keek niet om. `Nu jou beurt, homo.´ zei Faith pissig tegen Mason. `Hey.´ zei Mason tegen Bill. Mason zijn stem was mooi, té mooi. Bill keek meteen om. `Hey.´ zei Bill vriendelijk. Mason keek even achterom en glimlachte gemeen naar de meisjes. `Wil je mee iets gaan drinken?´ vroeg Mason. Bill knikte overtuigend. De monden van de meisjes vielen open. Hoe kon het dat Bill homo was? Het beweerde toch dat hij het niet was? Vuile leugenaar, dat was Bill.


Reacties:


adelain
adelain zei op 26 juli 2009 - 17:20:
iewie klinkt cuwl!
liefteren.


Sweetlady
Sweetlady zei op 15 mei 2009 - 17:04:
Verder verder goed verhaal...


XxCutyXpiexX
XxCutyXpiexX zei op 30 maart 2009 - 18:34:
mooi verhaal <3 snel verder gaan


ChantouSEX
ChantouSEX zei op 30 maart 2009 - 14:41:
Snel verder <3


lOveYouX
lOveYouX zei op 29 maart 2009 - 23:17:
verder