Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » terrible lies [END] » Terrible lies 011

terrible lies [END]

21 jan 2013 - 20:57

196

5

266



Terrible lies 011

hij is kort i know. heb op mijn mobiel geschreven dus sorry voor de spelfouten.

Niall pov.
Lyra en ik zijn zo gelukkig. Kyle en Silver zijn nu 7. Ik ben nu 26 en Lyra is 23 veel mensen zeggen dat het verschil te groot is en dat Lyra gek was toen ze besloot onze kindjes niet weg te halen, maar dat vinden wij niet en daar gaat het om toch? onze tweeling is twee-eeig. ik beschouw ze allebei als mijn kinderen, maar Silver is mijn kind en eigenlijk is Kyle het zoontje van Harry. jep Lyra had twee kinderen in een keer gekregen en de een was van mij en de ander van Harry, wat volgens de dokter een "wonder" was. nou dat kon die wel zeggen ja. Kyle en Silver waren niet zo "normaal". Kyle kan namelijk gedachtes lezen en de toekomst voorspellen. en Silver heeft een demoon een soort ziel dat bij haar niet in haar lichaam zit, maar in een dierlijke vorm naast haar loopt. we mochten dit aan niemand vertellen en Silver en Kyle ook niet. ik vond dat jullie dit even moesten weten. Lyra en ik hebben het druk en gaan nu verder met ons leven .

The end. hope you liked it.

ps: Komt waarschijnlijk een vervolg


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 24 jan 2013 - 20:15:
Wauw!!! LIKE LIKE LIKE!!!!!


Chayenne
Chayenne zei op 22 jan 2013 - 20:58:
Oke dit is echt zo van ZIP einde.
Ik wil een vervolg, want ik ben benieuwt.
Oh heb je gehoord van de nieuwe wet? Alles wat ik zeg, moet gedaan worden dus ja..
ZIT! En ga verder met dit vervolg!


dreamangel zei op 22 jan 2013 - 15:25:
leuk einde snel vervolg


Letra
Letra zei op 22 jan 2013 - 7:09:
Awhn the story ended.
Wat een leuwk verhaal ! I liked it & je had me de namen al eerder verteld ;3
leuwk dat er waarschijnlijk een vervolg komt !

Keep that writing up darlin' ! <3


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 21 jan 2013 - 23:29:
Ofcourse I liked it!

Het is echt een wonder, want die kans is 0,0% haha.
Heb toevallig net dat hoofdstuk gehad bij Biologie

Ben benieuwd naar het vervolg