Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Falling for my best friend ~ Niall Horan fanfic. » ~ O5'

Falling for my best friend ~ Niall Horan fanfic.

21 jan 2013 - 21:43

720

8

511



~ O5'

** Melissa's Point of View **

Zei hij dit nou echt? Zij Niall nou dat hij me leuk vind? Dit kon niet gebeuren.. Niall is de beroemdste jongen ooit, hij zit in One Direction. Ze zijn de hotste boyband.. Hij is mijn beste vriend? Waarom vind hij mij leuk? Vind hij mij wel echt leuk?

Er ging zoveel door mijn hoofd. Ik wil het liefst van alles aan hem vragen. Hoelang voelt hij al iets voor me?

"Waarom?" floepte ik eruit.
Ik deed meteen m'n hand voor m'n mond. Ugh dombo.
"Wat?" vroeg Niall verward.
"Waarom ik? Je hebt honderden meisjes die met jou willen, je zou een model, actrice of zelfs meiden die leuker zijn dan mij kunnen hebben, waarom ik? Ik ben niet eens perfect.."
"Ik hoef geen een van hun, ik wil iemand die van me houd. Niet om Niall Horan van One Direction. Perfect is saai. Ik wil geen perfect. Melissa je bent niet mooi, je bent schitterend en als je dat niet ziet, laat ik het je zelf wel zien."

Ik denk dat dit het aller liefste is wat iemand mij ooit kon vertellen. Denk ik? Nee, het is zo. Niemand deed ooit zo tegen mij. Hij is er altijd voor me. Alleen niet toen Jake en ik uit elkaar gingen. Toen had ik Niall echt nodig. Hij kon me altijd aan het lachen maken, me laten glimlachen, alles. Hij is lief. Maar voelde ik wel hetzelfde als hij? Ik heb wel gevoelens voor hem, maar die van hem is sterker. Ik wil hem geen pijn doen maar ik wil hem zijn hoop ook niet laten verliezen..

"Niall ik weet niet of ik hetzelfde voel.." zuchtte ik.
Ik keek meteen naar hem, hoe hij keek, ik denk niet dat ik hem ooit zo teleurgesteld, pijnvol, gebroken heb gezien. Ik ben de stomste mens op aarde!
"Het.. het spijt me Niall"
"Zeg dat nou niet.. Ik moest het weten.."
"Ik heb wel gevoelens, maar ik denk niet dat ze zo sterk zijn als die van jou. Ooit zijn ze wel zo sterk."
"Ik geef nooit op Melissa" hij knipoogde.

** Niall's Point of View **

Ja, het deed pijn toen Melissa dat zij maar ze zij ook dat ze gevoelens voor me had? Dat betekend iets, toch? Ik moet haar hart gewoon nog winnen en ik heb nog paar trucjes voor de radio interview later.

"Hey we kunnen beter naar huis gaan, voordat mijn moeder bezorgd word."
"Misschien zoekt ze je wel weer, net zoals vroeger" ik lachte.
"Dat was echt niet grappig, laat me er niet weer aan denken." Ik lachte ook.
"Niall?"
"Ja?"
"Het is zo fijn om te weer terug te hebben" ze knuffelde me.
"Shit!" zei ik sissend.
"Wat is er !?"
"NIALL NIALL HIER ZO!" schreeuwden ze.
"IS DAT JE VRIENDIN? HOE KEN JE HAAR?"
Ze vraagden van alles en er kwam van alle kanten flitsen.
"Melissa doe je hoofd omlaag en kijk niet naar achteren!" fluisterde ik.
"Niall ik ben bang.." ze huilde..
"Het is al goed, ik beloof je dat je niets overkomt."
Ik liet haar dichterbij me komen. Het boeit me niet als alle foto's over Twitter verspreiden of ze in de krant staan. Ik kon haar niet pijn doen. Gelukkig zijn we de hoek al om, ik liet haar los en pakte haar hand vast.
"REN!" schreeuwde ik.
"Niall je weet dat ik niet hard kan rennen.."
"Oh ja.. Snel spring op me. Dan ren ik wel met jou op mijn rug."
"Je kan me echt niet dragen Nialler" ze giechelde.
"Ik ben niet de kleine Nialler meer, snel spring op me."
"Oke, maar het is niet mijn schuld als ik je vermoord hoor."

Ze ging op mijn rug zitten en ik rende zo hard als ik kan naar huis. Fijn, de paparazzi's staan voor mijn huis. Hoe moeten we nu de jongens ontmoeten? Ik denk dat ik maar een hotel moet boeken en hun aan Melissa later moet voorstellen.
"Eh.. Pardon.. Ik probeer mijn huis in te komen.."
"NIALL WIE IS DIT MYSTERIEUZE MEISJE?"
"Als ze mysteries is, kan ik het je niet vertellen" zei ik.
Ik hoorde Melissa lachen. Ik liet haar weer los toen we eindelijk in huis waren.
"Oh mijn god, mam hoe lang staan ze al hier? Eten ruikt lekker!"
"Ongeveer 30 minuten trouwens ik probeerde je te bellen maar je mobiel lag hier.."
"Oh ja, voor ik het vergeet moet ik even de jongens bellen en een hotel."
Ik pakte mijn telefoon en ging naar mijn kamer, ik wou niet dat Melissa m'n surprise voor haar hoorde.


Reacties:

1 2

Team1D
Team1D zei op 22 mei 2013 - 23:50:
Oeh melding

"Oh mijn god, mam hoe lang staan ze
al hier? Eten ruikt lekker!"

Oh god Niall waarom ben je zo cute


mntdew
mntdew zei op 31 jan 2013 - 22:43:
Leeeeuk! Snel verder, mag ik dan ook een melding? X


fallinlove
fallinlove zei op 25 jan 2013 - 16:47:
Mag ik een melding bij een volgend hoofdstuk????? Dit is echt super goed


Letra
Letra zei op 22 jan 2013 - 20:36:
hihhi, sorry voor dit, maar le moí­ gaat eerst eventjes wat spellingfoutjes corrigeren cause that what I do, I really don't know why xd.
nouja, niet veel valt er natuurlijk te corrigeren, maar;
Ik moet haar hart gewoon nog winnen en ik heb nog paar trucjes voor de radio interview later.

het moet 'het radio intervieuw' zijn ;3

En er stond ook ergens 'Vraagden' dat moet natuurlijk 'Vroegen' zijn hihhi.

Maar, over die foutjes lees ik heen, ik maak ze zelf ook vaak genoeg!
Je schrijft echt ongelooflijk goed, en.. ik heb nog niet eerder zo'n soort fic als deze gelezen hier op fanfiction !
I adore this chapter! And the whole story !
Snel verder meisje ! <3


candyXbar
candyXbar zei op 22 jan 2013 - 16:15:
suprise!! hmm dit word heel leuk