Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I Don't Wanna Hurt || Harry styles [end] » --->1 Het pretpark

I Don't Wanna Hurt || Harry styles [end]

27 jan 2013 - 18:34

1013

4

741



--->1 Het pretpark

Mijn naam is Emily ik ben 16 jaar en mijn beste vriendin heet Mary ze is een directioner en hoe ze het heeft gedaan weet ik niet maar ze heeft nu al bijna 3 maanden een relatie met Niall. ik heb Niall al een paar keer ontmoet maar vandaag ga ik de andere boys ontmoetten. Ik ben wel zenuwachtig maar ik heb niet zo veel met one direction. Niall is een leuke jongen hoor daar niet van. maar goed Mary en Niall wilden hun 3 maanden vieren met een dagje pretpark met een groep dus de boys kwamen en ik was uit genodigd. Ik stapte bij Niall in de auto. "hi love" zei hij. Dat zij hij altijd. "hee." reageerde ik terug terwijl ik achterin ging zitten. "hee lief!" zei Mary en ze drukte een zoen op zijn lippen. Ik vond ze zo leuk samen altijd. Mary ging voorin zitten en Niall reed weg. na zo`n 10 minuten rijden kwam life while were young op de radio.. Ik riep snel: "ow alsjeblieft zet af." maar voordat ik me zin kon zeggen had Niall hem al af gezet. "Heejjoh.. zei Mary. en ze zetten hem terug.. Niall keek Mary aan met een big smile op zijn gezicht. hij schudde zijn hoofd en concentreerde zich weer op de weg. Opeens begon hij heel luid een ander liedje van Justin Bieber te zingen. Mary sloeg hem speels. "SSSST.." siste ze. "dit is jou stukje!" Nu begon Niall te schreeuwen waardoor je helemaal niks meer hoorde. ik deed me handen voor me oren en keek even naar buiten en zag een man naast ons in de schrik schieten. ik lachte en keek hoe Niall stopte met schreeuwen en zich weer op de weg concentreerde. Eindelijk na een uurtje waren we er hoor.. ik zag de boys al staan. ik herkende meteen wie wie was wand daar kon ik in het begin ook niet om heen met een beste vriendin als directioner. Niall parkeerde naast een mooie blauwe mini waarvan ik wist dat die van Louis was. Niall snelde zich naar de boys. hij vloog ze bijna aan. gaf ze allemaal een knuffel ook Mary gaf iedereen een knuffel. Dus toen ik ook maar ik begon bij Liam want hij liep meteen naar me toe. ik gaf hem een knuffel en toen we tegen over elkaar stonden 'ik ben Liam." zei hij. Ik keek hem diep in zijn ogen. mooie ogen had hij. "ik ben Emily" antwoordden ik. en voordat ik het wist had ik iedereen gehad behalve Harry. Ik gaf hem net zoals de rest een knuffel. Het was een hele warme knuffel en hij rook heerlijk! hij liet me weer los en ik hem ik keek hem in zijn ogen. "Harry" zeiden we te gelijkertijd. het was helemaal de bedoeling niet dat ik zijn naam zei maar ik was zo in de war van zijn geur en zijn mooie heldere groene ogen. we lachte hard om mijn stommigheid. "Emily is mijn naam" zei ik nog half lachend. we moesten nog wachten op Perrie en Eleanor zij gingen ook mee. Ik en Harry hebben een hele tijd gepraat het klikte echt goed. Toen de meiden er waren gingen we naar binnen. Meteen toen we de hoek om liepen werden we overspoelt met gillende meiden. Ze wilde op de foto met de boys en ik mary en de meiden zette een stap naar achter na zoon 5 minuten konden we door lopen. ik wou in de rij voor de ingang gaan staan want ja dat was ik gewent. maar Niall trok me daar weg en we namen een achterdeur. "Als we daar tussen gaan staan leven we morgen niet meer." zei Louis lacht. dus we waren binnen. Harry was duidelijk met me aan het flirten niet dat ik het erg vond ik deed net zo lekker mee. ik weet niet wat het was maar Harry had dat one thing! en ik kan echt niet uit leggen wat het is. Hij vroeg of ik met hem in de achtbaan wou en wie ben ik nou om nee te zeggen. dus we liepen richting de achtbaan nu moesten we wel in de rij staan. Hij kon bijna geen stap zetten of hij moest wel weer op de foto of een handtekening zetten. ik kreeg vele felle blikken naar me toe geworpen van de meisjes. hechte er geen waarde aan want Harry gaf me na elk meisje een knipoog. eindelijk waren we aan de beurt. het was eentje dat je voeten los hingen. we gingen zitten. Harry keek me aan ik hem hij glimlachte ik glimlachte terug. ik keek weer recht voor me. ik voelde dat hij nog steeds naar me keek. opeens voelde ik zijn hand de mijne zoeken. maar voordat hij hem gevonden had ging de achtbaan rijden. we moesten eerst naar boven op de punt bleef hij eventjes hangen. nu pakte hij wel me hand. succes zei hij en hij gaf er een kus op. maar liet snel weer los want de achtbaan ging. de rit was leuk maar ik was blij dat ik er uit was wat kan die gozer gillen zeg. we stapte lacherig uit en zochten de rest we konden ze niet vinden dus besloten we een patatje te nemen. Harry bestelde terwijl ik achteraf bleef staan. ik volgde elke beweging dat hij nam. ik zag hoe zijn mooie krullen onder zijn muts te voorschijn kwam. hij was zo knap. zijn lippen oef.. ik wou die zo graag op de mijne. hij kwam dichterbij en zei "kom we gaan hier heen." en hij wees naar een klein plekje achter de frietkraam."hier kan niemand ons zien." zei hij toen we allebei zaten. hij gaf mij me patatje en ik begon te eten. ik lag me hand op de tafel recht voor uit. eerst praten we gewoon totdat Harry opeens zijn hand op de mijne lag. ik keek hem diep in zijn ogen. we kwamen sdeeds dichterbij en toen.. toen zoende we. het was geweldig ik had nog nooit zo met iemand gezoend. heel zwoel. heel romantisch.


Reacties:


Inlove1D
Inlove1D zei op 25 juni 2013 - 22:22:
Hu ik snap het niet helemaal want eerst stond er dat jullie naar de bios gingen en dan zit je in een achtbaan maar oke ik lees snel verder


Chrysanthe
Chrysanthe zei op 19 feb 2013 - 21:27:
aaaaawwwwwwhhhhhhh. Ik ga snel verder lezen!!! <#


fallinlove
fallinlove zei op 23 jan 2013 - 20:21:
Aaaaawwwwhhhhhhh!!!!!!!! Zo lief!


dreamangel zei op 23 jan 2013 - 13:44:
ahwww snel verddr melding?