Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Never Give Up » -O2

Never Give Up

23 jan 2013 - 18:26

410

1

163



-O2

Let me know x

‘Vertel is wat over jezelf’ vroeg Louis geïnteresseerd.’Nou ik ben Skyler Moon, ik woon in Seattle. Ik heb een broer, en kan goed tekenen’ zei ik kort. Harry knikte begripvol. ‘Nu jullie’ zei ik, ‘Wij, en die jongens van net, willen een band vormen, we zingen. En voetballen als hobby’ zei Harry. ‘Leuk’ zei ik, dus ze waren bezig om een band te vormen. ‘Hoe heten jullie dan?’ vroeg ik. ‘Nou, ja ik dacht aan One Direction’ zei Harry, ‘Wauw, leuke naam’ zei ik eerlijk. ‘Ja we denken er nog over na’ ze Louis en nam een slok van zijn drinken. ‘Zullen we gaan? Het is al laat’ zei ik, ze knikten. We stonden op en liepen naar de meisjes gebouw, ‘Eum, morgen is er een welkoms feest, kom jij ook?’ vroeg Harry. Ik aarzelde. ‘Eum, eigenlijk.. oke dan’ zei ik. Louis glimlachte, ‘Tot morgen’ zeiden ze en liepen naar de andere gebouw. De schuifdeuren gingen open en ik liep naar binnen, de trap op en vond de kamer. Iedereen was zijn eigen ding aan het doen. ‘Waar was je’ vroeg Demi. ‘Buiten’ antwoordde ik. ze knikte, ik ging op mijn bed zitten en bekeek de tekening van vandaag. De jongens waren allemaal heel aardig, maar waarom praatte die ene met zwart haar niet? Ach ja, ik tekende verder en verbeterde het een beetje. ‘Wat doe je?’ vroeg May. Ik liet het zien, ‘Waauw, dat is mooi’ zei ze en ging naast me zitten. ‘Heb je nog meer?’ vroeg ze, ik knikte en liet het zien. ‘Het is echt mooi’ zei ze. ‘Dank je’ zei ik en glimlachte. We praatte nog, het ging goed tussen mij en May. Ze is heel aardig. ‘Ga jij naar dat ene feest?’ vroeg ik. ze schudde haar hoofd. ‘Je weet niet wie er allemaal zijn, wat ze doen. Dus ik blijf liever alleen’ zei ze. Ik haalde mijn schouders op.’Wat vinden jullie van mijn sexy zuster pak’ vroeg Yasmin, o ja dat feest, is een soort verkleed, masker feest. Ik heb niks. dus morgen naar de stad. ‘Hij staat je beeldig’ zei Demi. Wat was zei toch een slijmerd, ik had een haat aan hun. Na een leuke avond met May besloot ik te slapen, Demi en Yasmin waren naar de jongens gebouw gegaan, ‘Skyler, ben je ooit verliefd geworden?’ vroeg ze. ‘Ja, ooit’ zei ik. ‘Ik, nooit’ zei May, ‘De waren komt wel’ zei ik en draaide me om en probeerde te slapen.


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 23 jan 2013 - 20:44:
Wauw!