Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Degrassi » Degrassi~It's No Big Deal » The Other Country

Degrassi~It's No Big Deal

29 jan 2013 - 19:19

1159

0

296



The Other Country

Ik sla een paar stukjes over maar ze zijn in Parijs,Hongkong,Singapore,Tokyo,Sydney en nu zijn ze in Londen. Nog eventjes iets in het algemeen zeggen: Mijn verhaaltje gaat snel ik krijg steeds meer inspiratie,yeey dus 20 hoofdstukken moet lukken toch?

'We gaan morgen naar Amsterdam',zegt de regisseur.'We hebben één Canadees-Nederlander hier' 'Jep,me',zeg ik.'We zijn in veel landen al geweest',zegt Munro. 'Munro verpest het niet hier voor andere mensen die dat ook wouden zeggen',zegt de regisseur.'Niemand wou dat zeggen behalve Munro',zegt Sam.'Hartelijk bedankt,Sam',zegt Munro sarcastisch.'Ik kan me vader en moeder gaan bellen en me broer,die woont in Hilversum',zeg ik.'Ja,dat mag allemaal,maar wel tegen je broer zeggen dat hij naar Amsterdam moet komen',zegt de director,die er net bij is komen staan.Bastiaan zou ook vandaag moeten komen,maar hij heeft voor iets anders een film opdracht gekregen.Hij mocht nog niet zeggen wat.'Hey Paige',hoor ik Justin zeggen die opeens naast me staat en zijn arm om me schouders heeft geslagen.'Gaan we naar Nederland?',vraagt Justin.'Jep,dat gaan we zeker',zeg ik.'Cool',zegt Justin.Ik ben blij dat niemand kan zien,dat ik ouder dan Justin ben,alleen de cast weet het en straks misschien de hele wereld,dat is niet zo erg.'Jullie blijven dezelfde kamergenoten hebben,want ik heb een idee dat het heel goed gaat',zegt de director.'Het is bijna Kerstmis,maar ik vier het nooit,doordat ik vroeger als kind The Latest Buzz heb gekeken geloof ik dat Ground Hog Day een echte feestdag is',zeg ik.'Dan heb ik dus geacteerd als Wilder',zegt Munro.'Inderdaad,denk het wel en we hebben zelf ook nauwelijks geld',zeg ik.'Wat jammer,ben je daarom gaan acteren?',vraagt Munro.'Daarom ook een beetje,maar ook omdat ik het al vanaf kleins af aan doe',zeg ik.'Dat verklaard al een hoop',zegt Munro.'Jongens,zo allemaal jullie koffer in pakken',zegt de director.'Oké',zeg ik. Munro,Justin,Melinda en ik lopen naar ons hotel we zoeken onze kamer en nemen er afscheid van.'Wij zijn klaar',zeg ik.'Inderdaad',zegt Justin en hij geeft me een kus op me mond.Ik wou dat ik langer was.Mensen over straat herkennen me nu wel, een keertje was er een meisje die me herkende en vroeg hoe oud ik was.Ze dacht dat ik 17 was,maar ik zei dat ik 23 was,dat geloofde ze niet.Maar ik ben wel lang,het komt vooral door mijn gezicht dat mensen zo over mij denken.'P,zullen we bij de Burger King gaan eten?',vraagt Justin.'Met ze vieren?',vraag ik geschrokken.'Ja,natuurlijk',zegt Justin.'Oké',zeg ik.We lopen met ze alle naar de Burger King Justin en Munro gaan bestellen.'Wat vind je eigenlijk van Justin?',vraagt Melinda.'Hij is wel leuk en Munro ken ik vanaf kleins af aan',zeg ik.'Oké',zegt Melinda.Justin en Munro komen een paar minuten later naar onze tafel lopen met het eten.'Hey',zeg ik.'Hoi',zeggen Munro en Justin.'Voor P hebben Frites met een Dubbele Cheeseburger en cola,voor Melinda hebben we Frites met Nuggets en appelsap,Justin heeft Frites met Steakhouse Burger en Fanta,Ik heb Frites met Big King XXL en natuurlijk CocaCola',zegt Munro.'Wie kon dat nou vergeten dat je nooit een ander drankje gaat drinken behalve cola',zeg ik.'Jij weet natuurlijk bijna alles over mij,we zijn even oud',zegt Munro.'P,wil je een patatje?',vraagt Justin.'Ja,hoor',zeg ik,hij pakt één van mijn patatjes en stopt die in me mond.'Jullie zijn best wel cute samen',zegt Munro.'Vind je?',vraag ik.'Ja,nogal',zegt Munro.Dan horen we de deur open gaan bij de Burger King,ik kijk achterom en gelukkig zie ik dat het Sam maar is.'Hey Sam',zeg ik.'Oh,hoi,Paige',zegt Sam.'Ik schrok toen die deur openging',zeg ik.'Echt?',vraagt Sam.'Ja',zeg ik.'Wanneer gaan we eigenlijk weg naar Nederland?',vraag ik.'Morgen om 1:00 PM',zegt Sam.'Oké,bedankt',zeg ik.'Hoezo wist je het niet?',vraagt Sam.'Nee,we wisten het allemaal niet',zeg ik.'Dan weet je het nu wel,we kunnen met onze kamers gaan om 5:00 vertrekken dan zijn we ongeveer 5:30 op het vliegveld en Paige nu weet je wel hoe het gaat he?',zegt Sam.'Ja,dat weet ik nu wel maar jij bent aan de buurt',zeg ik.'Oh,bedankt',zegt Sam.Ik hoor mijn broek trillen waarschijnlijk twitter ofzo.'Ik krijg een berichtje',zeg ik.'Oké,ga maar kijken ik kijk niet mee',zegt Justin.10 WhatsApp berichten,12 MySpace berichten,4 FaceBook-Chats,5 retweets van mijn Tweets.Maar 1 WhatsApp bericht spreekt me aan,hij is van me broer.

Daniel Malibu
Hey Sis,kom je morgen naar A'dam?
Ja,helemaal bro
Dat is snel en heb je al een vriendje?
Jep,als je wil weten wie het is moet je raden.
Munro?
Nope
Ricardo?
WTF,nee
Dylan?
Nope
Ik weet het!Justin?!
Jahhhh
Oke,fijn met je gesproken te hebben tot morgen ik kom naar Schipol
Oke,Bye,Bro
Bye,sis

'Was me broer',zeg ik.'Oké',zegt Justin.Als we alles op hebben lopen we naar het hotel om uiteindelijk te slapen en Sam maakt ons morgen om 4:00 wakker want dan kunnen we op tijd vertrekken.'Slaap lekker,Everybody',zegt Munro.'Sleep Well',zeg ik terug.

Ik hoor iemand op de deur bonken om,ik kijk even op mijn wekker,3:55.Ik doe open.'Hey Sam',zeg ik.'Hey,maak de andere wakker',zegt Sam.'Ik doe het wel met de lepels of met de deksels',zeg ik.Iedereen word wakker van deksels.'Wat krijgen we nou',zegt Munro chagarijnig.'We moeten opstaan om naar het vliegveld te gaan',zegt Sam.'Oh,ja,dat was ik vergeten',zegt Munro.Sam haalt hun kamer erbij en we pakken de taxi die voor ons hotel staat.'To the airport,please',zeg ik.'Allright',zegt de taxichaffeur.Ongeveer een halfuurtje later zijn we op het vliegveld.'Wow,het is leeg',zeg ik.'Inderdaad',zegt Justin.'Ik ga kijken wanneer de vlucht naar Amsterdam vertrekt',zeg ik.Parijs,New York,Chicago,Toronto,Ottawa,Tunis,Cairo,Sofia,Een plaatsje in Noorwegen,dat ik niet ken,Tallinn,Kiev en ja,eindelijk,Amsterdam.Er staat Amsterdam-Gate 15-15:00-KL1034.
'Jongens ons vliegtuig gaat om drie uur vandaag',zeg ik.'Oké',zegt iedereen.'We kunnen ergens iets gaan eten en drinken',zegt Melinda.'Ja,dat kan',zegt Munro.We zien ergens vlakbij een Starbucks,daar gaan we iets eten en drinken.'P,wil je koffie of thee?',vraagt Justin.'Doe maar gewoon warme choco',zeg ik,want ik heb nu niet zo zin in koffie of thee.Het is leuk dat ik me familie kan zien.Me broer wil ook in Canada gaan wonen in Vancouver of Ottawa.Maar niet in Toronto niet dat is jammer.Hij vind Toronto namelijk niet zo mooie stad.Ongeveer als het 9:00 is,is de hele cast er.Munro gaat spontaan dansen en ik ga mee doen,want ik ken die dans moves ook.Olivia heeft dit keer de camera en filmt alles wat er gebeurt.Op een gegeven moment doen we een woordslang en ik mag beginnen met een woord.'Paard',zeg ik.'Dom',zegt Munro.'Muis',zegt Justin.'Stinkdier',zegt Dylan,waar ik een beetje om moet lachen.'Rood',zegt Melinda.'Dronken',zegt Sam.'Neus',zegt Aislinn.'Stam',zegt AJ.'Mond',zegt Ricardo.'Dans',zegt Spencer.'Snot',zegt Jessica.'Taart',zegt Luke.Zo gaat het de hele tij door,totdat we moeten inchecken.Dit keer zit ik in het midden aan het raam zit Sam en aan de gang zit Luke.Dan kan ik ook met Luke vrienden worden.Het is maar 1 uurtje vliegen dus we zijn d'r zo.Ik heb een paar blaadjes meegenomen om op te tekenen.Ik tekenen daar een groot hart in met Justin's en mijn naam in.Luke die naast me zit vraagt:'Waarom teken je dat zijn jij en Justin een koppel?.'Ja,dat klopt',zeg ik.'Volgens mij gaat het over een paar weekjes uit tussen jullie',zegt Luke.'Oké,we zullen zien',zeg ik.Daarna is het nog een kwartiertje en de riemen moeten om.Als goed is staat mijn broer daar op me te wachten,hij zei dat mijn vader en moeder misschien ook mee kwamen.'Nog niet uitstappen wachten totdat we bij de gate zijn',hoor je van uit de cockpit.Ik doe alvast mijn gordel uit een halve minuut later staan we bij Gate G24.Sam,Luke en ik hebben afgesproken dat we gelijk opstaan.We komen uit het vliegtuig in de gate.Ik ben er als eerste uit.Ik wacht op iedereen,dan gaan we naar de kofferbagage-dinges,hoe ik het noem.'Wie kijkt welke band we moeten hebben',zeg ik.'Dat doe ik wel',zegt Daniel.'Band 11',zegt Daniel,een paar minuten later.'Oké',zeg ik.Als iedereen ze koffer heeft gepakt.Zie ik me broer met een spandoek daar staat op 'Welcome Degrassi Cast'
'Bedankt',zeg ik.
'Geen dank,ik ben je broer',zegt me broer.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.