Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I Don't Wanna Hurt || Harry styles [end] » --->2 Harry de grapjas

I Don't Wanna Hurt || Harry styles [end]

27 jan 2013 - 18:35

1027

3

485



--->2 Harry de grapjas

Ik open mijn ogen kijk in die geweldige mooie heldere groene ogen. Het was nu al de derde keer in 10 minuten dat we gezoend hadden. mijn telefoon ging een smsje. "ow sorry." zei ik terwijl ik hem las.

Moppie!!
Waar zijn jullie he?
niet te veel flikvooien hoor!
kom naar de peli
Xxx Mary


ik lachte en liet het smsje aan harry lezen. "wat is het ook een muts he!" zei ik lachend over Mary. "ja maar we kunnen beter toch maar gaan." zie hij lachend. "ja klopt" ik smste Mary terug:

schatt! maak je geen zorgen ik zit goed hier! we komen er aan hoor Xxx Eem


En ik begon te lopen. Harry pakte me hand er gaf er een kus op. "je bent echt heel mooi" zei hij daarna. ik blooste. wat moest ik nou zeggen. ik zei niks maar gaf hem een kus op zijn lippen. we liepen veder. toen we arm in arm naar het groepje liepen begonnen Niall en Louis ons een beetje te pesten. Ik en Harry gaven er niet echt aandacht aan. Na een paar keer in de Peli te zijn geweest met iedereen moesten we weer gaan. We besloten met zijn alle naar het complex van de boys te gaan een pizza te bestellen en dan nog even uit te gaan. ik had er zin in ik wou heel graag met Harry dansen. maar eerst naar het complex. ik reed met Niall, Mary en Harry mee. Niall en Mary voor in en Harry en ik achterin. Niall zat de hele tijd te verkondigen dat hij zo`n honger had. tot dat hij het terein van een mc donold op reed. "Nial!! we hebben zo pizza"zei Mary. maar Niall reed gewoon door de drive en bestelde een hamburger. "eigenwijs ding" plaagde Harry Niall. Harry kreeg een smsje van louis. ze moesten op schieten. dus Harry trok Niall zo`n beetje uit de auto en ging voor in zitten. Niall kwam naast me zitten en genooot veder van zijn hamburger. Harry reed naar het complex. hij parkeerde de auto en stapte snel uit. Liep naar mijn deur en deed hem als een chaffeur open. "bestemming bereikt madam." zei hij met een kakkerig stemmetje. en hij stak zijn hand uit. ik lachte en lag mijn hand op die van hem. hij trok me uit de auto en voor dat ik het wist droeg hij mij met me benen op zijn ene arm en zijn andere arm onder me nek. Mary en Niall liepen al voor ons naar binnen. ik had verwacht dat Harry me naar binnen zou brangen maaar dat deed hij niet. hij liep om het huis heen naar de tuin nog sdeeds met mij in zijn armen. de tuin was heel groot met een zwembad en een jasuzzi. harry liep recht op het zwembad af. ik had al in de gaten dat hij me erin wou gooien dus is begon tegen te stibbelen. "harry!! laat me los!"schreeuwde ik.Maar harry zei niks en liep nog steeds naar het zwemnbad. vlakvoor de rand blijf hij stil staan. ik zuchtte. hij gaat me er dus niet in gooien. maar voor dat ik het wist sprong hij met mij in zijn armen het water in. het was koud heel koud. ik sloeg een gil los en ook aan Harry was te zien dat hij het koud vond. "eikel!" zei ik speels. en ik klom zo snel mogelijk het water uit. Louis, liam en eleanor schatterde het uit. "kom maar" zei eleanor nadat ze een beetje bij ge komen was. "ik heb nog wel wat droge kleren op louis kamer liggen." en ze trok me naar boven. van binnen was het heel mooi. heel modern naar wel ook heel erg sweervol. er was een open haard en die leuke banken waar ze ook mee op fotos gingen enzo. we kwamen bij Louis kamer aan er stond heel groot Tommo met hele mooie graffiti letters geschreven op de deur. ik bleef er na kijken maar eleanor trok me al naar binnen. ze opende een kast een mega kast. er hongen kleren van Louis en Van eleanor door elkaar. ze trok er wat uit het was een heel mooi naar wel kort jurkje. het was zwart met soort rode stippen maar dan heel speels er waren oop roze strepen en gele blokjes op te vinden. hier trek dit ook maar aan en ze gaf een penty, zwarte hanken en wat sieranden. "kan ik anders niet ook ef douche?" vroeg ik. "tuurlijk!"andwoorde ze. "hier is de douche"en ze wees naar een deur. ik hoorde Zayn roepen. "ow ja nou het lukt wel of niet?' zei ze en voor dat ik kon andwoorde was ze al weer weg. ik douchde me en trok het jurkje aan. ik had in de douche make- up zien liggen. ik deed wat op niet te veel daar hield ik totaal niet van. en liep naar beneden. iedereen zat binnen op de banken. Niall en Zayn waren aan het gamen. iedereen keek toe en leefde mee. maar ik kon Harry nergens vinden. Perrie zag dat ik hem zocht en ze knikte naar buiten. zal hij dan buiten zijn? dacht ik. ik liep naar buiten en ja hoor Harry was nog altijd aan het zwemmen. eerst zag hij me niet. maar toen hij me aan keek schrok hij zo leek het. "hee..' zei hij ongemakkelijk. ik wist meteen wat er aan de hand was hij was naakt. dat wist ik wand dat deed hij vaak vertelde Mary altijd. ik liep naar de berg kleren die er lagen en gooide een boxer het water in. "jij kan gedachten lezen." zei harry en klom het water uit. "kom eens hier!" zei hij terwijl hij met gesprijden armen naar me toe kwam lopen. "nee! dan wordt ik nat." harry trok een grappig gezicht en droogde zich af. "wauw he wat ben jij mooi! " zei hij toen hij klaar was! "nou jij mag er zeker wezen gozertje!" zei ik terug. toen hoorde ik de bel. ik keek harry aan we dachten het zelfde en rende als gekke naaar de deur. maar Niall stond er al met de pizzas in zijn hand. "lets eat!!!" schreeuwde Niall.


Reacties:


Inlove1D
Inlove1D zei op 25 juni 2013 - 23:00:
Haha wanneer eet Niall niet haha


fallinlove
fallinlove zei op 24 jan 2013 - 15:23:
hahaha NIALL YOU HUNGRY BEAST!!!


dreamangel zei op 23 jan 2013 - 22:49:
harry is een grapjas hihihi snel verder