Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Specially in love » Proloog

Specially in love

2 feb 2013 - 18:43

258

6

555



Proloog

Ik lag op mijn buik op mijn bed in het appartement dat ik met nog twee andere meiden deelde.
Ons appartement was niet groot en bestond uit drie slaapkamers, een keuken, een badkamer en een gezamelijke woonkamer.
Op de deur werd er dof gebonst waardoor ik mijn muziek op mijn mp4-speler harder zette.
De deur werd open gegooid en iemand plofte op mijn bed neer.
'Post!'werd er in mijn oor geschreeuwd.
Geërgerd deed ik een oordopje uit. Het nummer dat ik luisterde galmde deels door mijn oordopje.
'Wat luister je?'vraagt Mace.
'Heart attack van One Direction.'antwoord ik.
Mace gaat rechtop zitten, grijpt met haar handen naar haar hart en laat zich achterover op mijn bed naast mij neer vallen.
We lachen allebei even voordat Mace mij mijn post geeft en de kamer verlaat.
De deur werd keihard dicht gegooid en kwam met een harde bons in het slot terecht.
'Never thought it hurt so bad!'reageerde ik op de dicht geslaagde deur.
Aan de andere kant hoor ik Mace lachen waarna ze weg loopt.
Ik keek naar mijn post die ik door bladerde. Het was allemaal dingen van mijn werk, mijn andere vrienden en reclame. De post gooide ik op mijn bureau en ging weer verder met wat ik aan het doen was.
Toen ik rechtop op mijn bed ging zitten viel mijn oog op een brief die ik nog niet had gezien.
De brief raapte ik op, keek naar de achterkant en zag dat de brief uit Londen kwam.
Dit kon niet voor mij zijn aangezien ik niemand kende in Londen. Maar toch was de brief aan mij geadresseerd.


Reacties:

1 2

Bumblebee
Bumblebee zei op 2 feb 2013 - 20:16:
Iiieeeeeeeeeeek! Aaaweeesooome! :3


candyXbar
candyXbar zei op 31 jan 2013 - 19:59:
Hmmm, misschien een prank? Nope, chuck tasta


Significant
Significant zei op 30 jan 2013 - 22:46:
Ik ga echt heel snel verder! It's getting interesting. *claps hands like a little child* <3


misseseem
misseseem zei op 24 jan 2013 - 17:14:
snel veder!! Melding??

Xx


juutjee19
juutjee19 zei op 24 jan 2013 - 16:29:
heel vet melding!!!