Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Hét interview » Part 1. Eva.

Hét interview

30 maart 2009 - 19:34

343

2

211



Part 1. Eva.

Zacht neuriënd loop ik door de gangen van ons kantoor in Berlijn. De grijze saaie muur kan mijn humeur niet verpesten. Het is lente, en daar ben ik blij om. Dat zie je ook wel aan me. Of niet, I don’t care. Zolang ik zelf maar denk dat het aan me te zien is. Ik sta stil voor de knalroze deur, de enige roze in het hele gebouw. De rest zijn blauw, paars, groen, whatever. Ik open hem en loop naar binnen. ‘Karel!’ zeg ik blij, en ik kijk Karen, mijn beste vriendin en collega aan. ‘Eva!’ zegt ze. Ze staat op en komt op me aflopen. Ze geeft me een knuffel. Ik glimlach. Dan kijk ik ons kantoor weer eens rond. Overal liggen covers en interviews van ons tijdschrift. Karen is ondertussen weer gaan zitten. ‘Wat is het toch weer een puinhoop Kaar. Waarom heb je nou niet schoongemaakt? Waar betaal ik je anders voor?’ zeg ik plagend. Ze grijnst. ‘Sorry eef, ik was druk bezig met mijn laatste interview uitwerken. Wanneer doe je trouwens die Backstreet boys posters weg en hang je Tokio hotel op?’ zegt Karen grijnzend. ‘Pestkop!’ zeg ik. Ik ga vrolijk zitten, en pak een donut, die standaard op ons bureau staan. Voor de duidelijkheid. Ik ben een vreetzak en er hangen géén posters van de backstreet boys aan de muur. Juist alleen maar Tokio hotel. Ik start mijn computer op. ‘Oja, voordat ik het vergeet, er is een opdracht voor je. Je mag Tokio Hotel interviewen, maakt niet uit waar, wanneer en waarover.’ zegt Karen. Ik grijns. Ze overhandigt me een briefje. ‘Bill’s nummer. Bel hem maar voor een afspraak’ zegt ze. Ik merk dat ze een beetje jaloers kijkt. Ach ja, ze kan ook niet anders. Zij vindt Tom een stuk, ik Bill. En juist ik mag ze interviewen, terwijl zij nog nooit ze heeft geïnterviewd. Ik grijns. ‘Ik zal wel vragen of het hier op kantoor mag. Misschien laat Tom nog een message voor je achter’ zeg ik gerustellend. Iets blijer kijkt ze me aan.


Reacties:


MoonRocker zei op 11 juli 2009 - 22:19:
Kiend, ga nou eindelijk eens verder hiermee x]


KaulitzFreak
KaulitzFreak zei op 4 april 2009 - 13:10:
oohh, verder!!!