Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I Don't Wanna Hurt || Harry styles [end] » --->3 Hopeloos verliefd dus nee.

I Don't Wanna Hurt || Harry styles [end]

27 jan 2013 - 18:35

1071

2

522



--->3 Hopeloos verliefd dus nee.

Iedereen had zijn Pizza op. "welke club gaan we eigenlijk?" vroeg ik toen we naar de auto liepen om uit te gaan. "Larry" zei louis. ik lachte. "Grapjas" zei ik. "nee serieus!" zei Liam met een strak gezicht. "echt??" vroeg ik. "ja!.. " zei louis. "ik geloof het echt niet hoor"zei ik. "uuh.. oke" zei hij. we stapte met zijn alle in een zwart busje. Liam reed want hij drinkt niet dus is hij altijd de bob. Ik legte me hoofd op Harrys schoot. ik zag het niet maar voelde gewoon dat hij naar me keek. hij boog zich voor over en ik draaide tegelijker tijd mijn hoofd. ik voelde zijn heerlijk zachte lippen op me mijne. *klik* hoorde ik. ik draaide me hoofd waar het geluidje vandaan kwam.
"aawh jullie zijn wel heel schattig!" zei Perrie terwijl dat ze op haar telefoon keek. ze had dus een foto gemaakt. "laat eens zien."zei ik terwijl ik op hoog kwam. Perrie draaide haar telefoon en de foto was inderdaad heel lief. "zelfs als je me zoent ben je een Beauty!" zie Harry. ik Blooste "aawh" zei iedereen meteen. ik kreeg een big smile en gaf Harry een kus op zijn lippen.

Eindelijk waren we er. ik stapte uit het was echt een heel mooi pand met felle lichten met Larry er op. "het is dus echt!" zei ik verbaast. "ja tuurlijk! je weet toch dat ik niet kan liegen!" zei Liam. "Das waar.. sorry!" zei ik en ik keek Liam over dreven schattig aan. hij lachte. "gek kind" zei hij lachent. "maar is dat dan toevallig of niet?" vroeg ik terwijl Harry zijn handen om me middel binden. "Nee niet echt ze hebben naar ons vernoemt om meer meiden binnen te krijgen." Zei Louis. "grappig" zei ik. "Larry is real!" zei louis terwijl hij Harry een kus op zijn wang gaf. Ik lachte ik vond het juist leuk dat ze zo close waren net zoals elke directioner. Harry Lachtte. "ja he schattje!!" zei hij met getuite lippen tegen Louis. "Nou dan ben ik met eleanor hoor!" zei ik terwijl ik naar eleanor wou lopen maar Harry hield me tegen met zijn handen. "sorry ik wil je niet verliezen laat je niet meer los." zei hij toen. "ik jou ook niet schat!" zei ik en gaf hem een kus. "klef klef"! zei Niall! "hou jij je mond joh!" en ik knikte naar zijn handen in Marys broekzakken terwijl hij erachter stond. we lachten en liepen naar binnen. Het was al lekker druk. toen we binnen liepen kwamen meteen alle meiden op de jongens af gelopen. ik bleef staan waar ik stond totdat Perrie me weg trok. "kom!" zei ze. "zij komen later!" en we liepen een soort vip ruimte binnen. het was echt heel mooi met een klein barretje echy groot was het niet dat niet maar wel echt heel mooi. Eleanor liep voorop en knikte naar de bewaker die er stond en hij liep de ruimte uit. er stond muziek op niet hard maar ook niet zacht. het was geen achtergrond muziekje maar niet zo hard als in een disco. Eleanor liep meteen naar de bar en ik, Mary en Perrie gingen op een soort sofa zitten. Eleanor kwam terug met 4 shotjes en wat 9 bacardi colatjes... iedereen pakte een shotje dus ik ook. 1..2..3.. en we gooide op 3 het shotje achter over. ik voelde het door me keel branden heerlijk vond ik dat altijd. ik keek eleanor aan en toen begreep ze me al. "Nog eentje?" vroeg ze. Iedereen knikte en ze ging er nog een halen. op dat moment vloog de deur open een hels kabaal kwam er vandaan de boys rende naar binnen. al die meiden wilden naar binnen maar de bewaker die er net ook stond hield ze tegen en deed met veel moeite de deur dicht. "pfff,.. die zijn gek hoor" zei Harry toen hij kon zitten. "wat was er dan?" vroeg ik. "heb je dat niet gezien ze begonnen.." Zayn kon zijn zin niet af maken wand Mary schreeuwde: "waar is Liam?" "Liam!!" riep Niall geschrokken hij rende naar de deur. "Nee Niall!!!" Schreeuwde Louis. "je wilt toch niet dood!" vulde Zayn Louis aan. Niall twijfelde. "Alles voor Liam" zei hij haalde diep adem en opende de deur. Liam viel bijna naar binnen. "pff.. mij een beetje achter laten hé!" Niall sloot snel de deur. "sorry maatje!" zei hij snel. "het is al goed" zie liam en legde zijn arm om Niall heen en ze liepen naar de rest. Liam dronk in een slok zijn bacardi cola op." Pff.. die had ik even nodig!" zuchtte hij. de rest nam ook een slok. "nou wat zitten we hier nou? dansen!!" riep Louis en hij trok Zayn van zijn stoel hij viel op de grond. "hahah.. kom hier!" zei zayn. en hij sprong Louis op zijn hals. Harry trok me op de dans vloer en signde naar de bar man dat de muziek harder moest. We begonnen te dansen. ik begon op de maat van de muziek met Harry te schuren. hij legde zijn handen op me heupen en hij paste zich aan op mijn beweging. Toen kwam Louis op ons af stappen en begon Harry van achter te schuren. Ik moest lachen. ook Harry moest lachen. toen begon Eleanor louis te schuren en voor dat we het wisten tonden we met zijn negene te schuren het zag er waarschijnlijk heel raar uit maar iedereen had lol.

ik de auto terug naar huis lach ik met me benen op Nialls en Louis schoot en met me hoofd op die van Harry. Liam had een meisje ontmoet en ze was nu ook mee. ik denk dat het niet veel voor stelde dan een one-night stand want ze praten amper en ze had 2 grote plus punten zeg maar. we waren weer bij het complex en zoals ik had verwacht bleef iedereen slapen. ik had dus wel verwacht dat ik het vanavond zou doen maar toen ik en Harry in bed lagen en ik een move maakte zei hij: "schat ik ben echt hopeloos verliefd op je daarom nee.. ik verpest het altijd dan ga ik te snel." ik knikte ik vond het jammer maar wel super lief. "ik vindt jou ook echt heel lief" zei ik en gaf hem een tong zoen. en met de gedachte dat hij echt heel lief voor me was viel ik in slaap.


Reacties:


dreamangel zei op 24 jan 2013 - 19:57:
ahhwwww


fallinlove
fallinlove zei op 24 jan 2013 - 18:54:
AAAWWWHHHH snel verder!