Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Specially in love » Chapter 1 - The letter

Specially in love

2 feb 2013 - 18:43

570

6

524



Chapter 1 - The letter

Fronsend keek ik naar de brief, ongemakkelijk gooide ik hem terug op mijn bureau maar een paar minuten later pakte ik de brief weer en opende hem.

Dear Amoryn,

We've heard from our manager that you won the contest. So congratulations! We can't wait to meet you at the meet and greet with us. Maybe you think that it's a short letter that we write. But we just want to let you know that we are very happy for you that you won this contest.
We can't wait to see you. We hope that you know the place of the meet and greet, but for sure we write it so we know that you know the place certainly. We see you by Nandos.

Loves,

Liam, Zayn, Harry, Niall and Louis.


Vol verbazing keek ik naar de brief die ik zojuist had gelezen. Dit kon gewoon niet waar zijn!
Langzaam maar zeker begon de waarheid bij mij door te dringen. Ik had dus de wedstrijd gewonnen!
Snel rende ik naar beneden waar ik de laptop aanzette en gelijk mijn mail checkte. In mijn mailbox zag ik een ongeopende e-mail staan. Ik klikte de mail aan en ja hoor daar in de mail stond dat ik gewonnen had.
Ik begon te glimlachen, het voelde net alsof ik een glimlach had van oor tot oor.
Mace kwam de keuken uitlopen met een kop thee. Ze zag mij glimlachend zitten achter de laptop en besloop mij van achteren.
'Boe!'zei Mace in mijn oor.
Ik had mij zo gefocust op de mail dat ik haar amper had gehoord en gezien. Maar toch schrok ik doordat zij achter mij stond.
'Wat is er?'vroeg ze.
'Ik heb gewonnen!'antwoorde ik.
'Echt! Wat leuk voor je.'Mace gaf me een knuffel en ging daarna op de bank zitten.
'Wat ga jij vandaag doen?'vroeg ik aan haar.
'Ik ga naar mijn vriendje.'mompelde ze voordat ze een slokje van haar thee nam.
'Dus jij bent vannacht waarschijnlijk niet thuis.'ik ging naast haar op de bank zitten.
'Heb echt geen idee. Misschien wel, misschien niet. Ligt eraan waar we het dichtstbij zijn.'ze keek naar haar thee.
'Je wilt wat kwijt hé?'zei ik.
Mace knikte lichtjes met haar hoofd. Ik trok mijn benen op en keek haar afwachtend aan. Mace zuchtte even toen draaide ze zich naar mij toe en begon te vertellen.
'Je weet dat we al heel lang samen zijn en allemaal verschillende plannen hebben om te doen en heen te gaan.'ze keek mij aan en ik knikte aangezien ik dat al wist.
'We gaan een volgende stap zetten.'zei Mace.
Ik keek haar even onbegrijpend aan en fluisterde toen:'Gaan jullie je verloven?'
Mace schudde met haar hoofd.
'Nee, nog niet. Ik ga bij hem wonen.'toen ze dat eruit had gegooid viel mijn mond open.
'Wow wacht even. Jullie gaan samenwonen?'ik was even sprakeloos en dit was het enige wat ik kon uitbrengen.
'Wees niet boos.'smeekte ze.
'Boos? Waarom zou ik boos zijn? Mace, dit is geweldig! Jullie brengen de relatie tussen jullie weer wat verder!'we begonnen te lachen totdat Ilona naar beneden kwam.
'Wat is er?'vroeg ze en we vertelde haar alles.
Ze reageerde net zoals ik toen ik het nieuws voor het eerst hoorde maar ze was blij voor Mace.
'Wanneer trek je bij hem in?'Ilona keek naar Mace.
'Vanavond.'Mace keek vrolijk naar ons.
'O, maar dat is een probleem.'ik fronsde mijn wenkbrauwen toen ik haar aankeek.
'Hoezo?'Mace was een beetje in de war.
'Omdat ik je niet laat gaan.'lachtte ik en ik omhelsde haar.
Ilona en Mace lachten ook en langzamerhand kwam er een kussengevecht op gang.


Reacties:

1 2

Bumblebee
Bumblebee zei op 2 feb 2013 - 20:17:
Haha! Dit is gewoon teeee gaaf!


mntdew
mntdew zei op 31 jan 2013 - 17:46:
Leuk!!! Snel verder. X


Significant
Significant zei op 30 jan 2013 - 22:50:
Pillowfight! Yeah buddy! Snel verder, mop!


duracelkonyn
duracelkonyn zei op 26 jan 2013 - 16:41:
Ik lees mee!

melding?

xxx


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 26 jan 2013 - 12:39:
Ik lees mee!

melding?