Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » An unexpected love » Proloog

An unexpected love

6 feb 2013 - 17:45

190

3

317



Proloog

De zware houten deur van mijn kamer hoorde ik open gaan. Een paar koude handen raakten mijn wangen aan. Ik werd wakker en keek omhoog. Het licht dat op de gang scheen verlichtte zijn postuur.
'Kom, ik breng je weg.'fluisterde hij.
'Waarom?'vroeg ik half wakker, half in slaap.
'Ze willen je vermoorden.'antwoorde hij.
Ik gaf geen antwoord. Hij wikkelde mij in mijn warme deken en liep snel door de gangen heen met mij in zijn armen.
Hij duwde met zijn rug tegen de deur aan die naar buiten toe leidde. Nog nooit was ik buiten de muren van het gebouw waar ik in leefde geweest.
'Waar breng je mij naar toe?'kreunde ik toen de koude nachtlucht mij te pakken kreeg.
'Ik breng je naar je vader.'zei hij.
En toen begon hij te rennen. Tijdens de reis viel ik in slaap totdat hij stilhield. Ik opende half mijn ogen en zag een verlicht huis. Er waren mensen in het huis die de bosrand afspeurden.
Hij rende naar de deur, legde mij neer en gaf mij een kus op mijn voorhoofd.
'Vaarwel, Carlissa.'ik viel in slaap en voelde een leegte in mijn hart toen ik besefte dat hij verdwenen was.


Reacties:


Bumblebee
Bumblebee zei op 2 feb 2013 - 20:21:
Hmmmhmmmm! Yep! Dit is goed. Dit èèèècht goed!


Significant
Significant zei op 30 jan 2013 - 22:51:
Snel verder! I like it!


dreamangel zei op 24 jan 2013 - 20:52:
wow snel verderr!!!!!!!!