Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I Don't Wanna Hurt || Harry styles [end] » --->4 Vertel maar..

I Don't Wanna Hurt || Harry styles [end]

27 jan 2013 - 18:36

1167

3

532



--->4 Vertel maar..

Ik deed me ogen open. ik keek naast me daar lag mijn lieve Harry hij sliep nog. ik hoorde gerommel beneden. Ik trok een shirt van Harry aan die op de grond lag en liep naar beneden. ik hoorde gelach en gegiechel uit de keuken. ik ging kijken. Zayn en Louis waren aan het proberen pannenkoeken aan het maken maat werkelijk heel de keuken zat er onder. Ze draaide zich om. ik schoot in de lach. ze zaten er helemaal onder. "uuh.. jij bent Zayn?" en ik wees naar Louis. dat deed ik expres. Zayn en Louis lachte. "het was eigenlijk een verassing voor jou en Harry.." en ze zetten een stap op zij. er lagen twee pannenkoeken in de vorm van hartjes op een bord met kleine appeltjes in hartjes vorm. " wouw wat leuk! wat mooi!" zei ik vol bewondering. "Hier neem mee voor Harry" zei Louis en hij gaf me het bord. "goed idee thanks!" en ik rende naar boven met het bord in me handen. Ik ging naast Harry op de grond zitten. Hij werd wakker van de geur. opende zijn open. keek naar het bord met een big smile op zijn gezicht ging hij zitten "Wat lief!!" zei hij en hij gaf me een kus. "je moet mij niet bedanken maar.." ik kon maat zin niet af maken. "SSST!!" hoorde ik van achter. ik keek achterom daar stonden Louis en Zayn... "Misschien moesten we maar gaan.. " zei Zayn en hij trok Louis weg en sloot de deur. Harry lachte. "Wat hebben ze.. uuh.. jij dat goed gedaan." lachte hij. ik ging naast hem zitten en we aten de pannenkoeken op. toen we klaar waren gingen we naar beneden. ik keek op me mobiel en had een sms'je van me vader:

Wanneer kom je weer naar huis?
Wij zijn er vanuit gegaan dat je daar ben blijven slapen maar sms je even terug? groet Je pa.


Goh wat was hij weer kort af via sms. maar ik sms'te terug:

Hee, Sorry pa dat ik niet heb ge-sms’t maar inderdaad ik ben hier blijven slapen en we komen vanmiddag naar huis.
Xxxx Emily


Toen ik beneden kwam was iedereen beneden. en zoals ik had verwacht zwaaide Liam het meisje van gister uit. Ik wou gaan zitten maar er was geen plek dus ging ik op Harry`s schoot zitten. ik keek naar Mary die mij vragend aan keek ik begreep het niet dus trok ze me mee naar de keuken. "En?" zei ze. ik begreep wat ze bedoelde ze wilde weten wat er vannacht allemaal gebeurt was. "En niks." zei ik. "je snapt me wel toch?" "ja maar er is niks gebeurt" "echt niet?" "nee hij zei dat hij niet te snel wou gaan. "aawhh wat lief!" zei ze. ik knikte en liep de kamer weer in. Harry zat met Eleanor te gamen. ik ging zitten naast Zayn die een boek aan het lezen was. Niall was zoals gewoonlijk aan het eten wat die gozer allemaal naar binnen kreeg on mogelijk. Louis leefde volledig mee met Eleanor en Harry. Mary en Perrie waren in de keuken waar ze duidelijk horend lol hadden. En Liam was boven. Iedereen was zijn eigen ding aan het doen. Ik keek naar Harry hoe hij heel concentreert bijna in het beeldscherm zat te gamen. Ik vond hem echt heel leuk elke keer als ik hem zag kreeg ik een soort tinteling in me lichaam. Ik snapte wel waarom al die meiden zo gilde om hem. Waar ik dan wel bang voor bent is dat als ik en hij echt iets krijgen dat ze me dan haat mail ga krijgen. Ik maakte me daarom serieus zorgen om. Harry had ooit een keer een receptioniste van een radio- station voor een date gevraagd en zij werd werkelijk opgeblazen door hate mail. Ik bedoel ik kreeg gister al vellen blinken naar me toe geworpen. Maar om nou niks met Harry te nemen ik wist niet wat ik moest doen. Ik was er zo van in de war dat ik niet eens door had dat er een traan over me wang rolde. Totdat Zayn hem weg haalde met zijn hand. Ik keek hem aan. “wat is er?”¯ zei hij zacht zodat het niet op zou vallen dan ik een traan had. Ik zei niks maar me blik zij genoeg hij trok me mee naar zijn kamer. Niemand had het gelukkig door te druk met hun eigen dingen. “vertel maar..”¯ zei Zayn heel rustig en betrouwbaar. Ik beet op me lip. Zou ik het dan vertellen? Ach waarom ook niet? Het is Zayn! “ik ben bang dat als.. “ ik stopte me zin. Beet op me lip. Zayn zag dat ik het moeilijk had. “je bent bang dat..?”¯ zei hij heel rustig. Nu hij zo rustig praten was het geen probleem meer om te zeggen. “ik ben bang dat als ik echt iets met Harry ga krijgen dat ik dan vele hate mail ga krijgen..”¯ zei ik snel. Zayn legde een hand op me schouder. “daar hoef je niet bang voor te zijn. In het begin misschien een beetje maar daar moet je lak aan hebben. Harry geeft echt veel om je dat zie ik in zijn ogen. En als het wel gebeurt wij zijn er altijd om je te ondersteunen en Perrie, Eleanor en Mary hebben het zelfde mee gemaakt. Als je echt laat zien op foto’s enz. dat jullie leuk zijn samen vinden ze het geweldig. Kijk maar naar Perrie en ik. In het begin kreeg zij ook hate mail totdat we een keer naar het park gingen en niet de pers ontweken en gewoon deed wat we wilde sinds dien houden de fans van haar.”¯ Vertelde hij. “misschien heb je wel gelijk”¯ antwoordde ik. Ik voelde me op gelucht. “ik laat Harry niet gaan vanwege de fans.”¯ Zei ik sterk. “inderdaad. Nou hup terug naar beneden en geniet!”¯ zei hij Zayn. En ik liep met hem naar beneden. Ik liep naar Harry die nog steeds zat te gamen maar nu met Niall. Ik ging op zijn schoot zitten met me gezicht naar die van hem. Hij keek me verbaast aan. Ik gaf hem een tongzoen. “sorry had ik even nodig!”¯ zei ik toen ik klaar was. “haha nu heb ik wel lekker gewonnen.”¯ Plaagde Niall. “wacht maar!”¯ zei ik en ik pakte Harry’s controller. ”¯kijk maar uit maatje!”¯ zei Harry. “you are going down!”¯ zei Niall en startte het spel. Het was snowboarden. Ik vloog heen en weer. Ik liet Niall struikelde “haha lekker voor je”¯ zei ik. “wacht maar!”¯ zei Niall daarop. De finish lijn was al in zicht ik snelde en nek aan nek was het. “wie heeft er nou gewonnen? “Vroeg ik. “het is een foto finish”¯ antwoordde Harry. “ha gewonnen!”¯ riep Harry toen de foto in het beeld kwam. “aawh.. Niall volgende keer beter!”¯ zei ik als grapje tegen Niall. En gaf hem een klap op zijn rug. “ik krijg jou nog wel!”¯ en hij rende achter me aan. Ik rende weg!


Reacties:


Inlove1D
Inlove1D zei op 25 juni 2013 - 23:18:
superzielig maar toch romantisch


dreamangel zei op 25 jan 2013 - 17:18:
hahah a snel verderr mag ik een melding?


fallinlove
fallinlove zei op 25 jan 2013 - 14:28:
HAHAHA!!! Verslagen door een meisje!