Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » WebAddiction » Try Or You'll Never Know ~ Twenty Three

WebAddiction

12 feb 2013 - 15:02

376

0

214



Try Or You'll Never Know ~ Twenty Three

‘Dus jullie willen net zo groot worden als jullie helden? Als One Direction?’vroeg Martijn met een serieuze blik. Allemaal knikten we.
‘Dan wens ik jullie succes, want dan moet deze auditie goed gaan.’
‘Leg er maar lekker druk op.’grinnikte Ruby. Daar kon Martijn wel om lachen.
‘Goed gezegd. Meiden, het lampje brandt. Veel succes!’Ik liep voorop aangezien ik als eerste moest zingen.
‘Hallo.’zeiden de juryleden die tevens de coaches waren. Om eerlijk te zijn heb ik geen idee meer wie er zaten.
‘Hallo.’zei Joy in haar microfoon.
‘Hoe heten jullie en hoe oud zijn jullie?’vroeg een van de juryleden, Gordon volgens mij. Omstebeurt zeiden we wie we waren en hoe oud we waren.
‘En samen zijn wij The Fangirls.’zei Ruby met een serieus gezicht.
‘Hoezo The Fangirls?’vroeg een ander jurylid, ik vermoed Angela, nieuwsgierig.
‘Daar komen jullie achter als we in de liveshows zitten.’zei Ruby brutaal. Dat kon het publiek wel waarderen.
‘Dan moeten we jullie wel door laten gaan!’grapte Gordon.
‘Inderdaad.’zei Diana tevreden.
‘Welk liedje gaan jullie zingen?’
‘Wings van Little Mix.’zei ik.
‘Die ken ik niet.’zei Gordon met gefronste wenkbrauwen.
‘Je zou je moeten schamen.’reageerde ik ad rem. Hoppa, weer een lachsalvo. Het publiek hadden we al in onze zak zitten.
‘Begin maar.’We begonnen te zingen en toen de laatste noot weggestorven was wachten we nieuwsgierig op het commentaar.
‘Waarom ken ik dit liedje niet? Het is een geweldig nummer!’riep Gordon.
‘Deden wij het ook geweldig?’vroeg Joy. Ze had nog niet heel veel gezegd.
‘Echt wel! Jullie zijn door!’
‘Mogen wij daar nog over meebeslissen?’vroeg een van de juryleden. Dat was Ali B! Dat was gewoon Ali B! Rustig blijven, zei ik tegen mezelf. Ali B is gewoon een mens.
‘Nee.’zei Gordon beslist. ‘Dat mag niet. Ze zijn van mij.’
‘Nou meiden.’zei Angela. ‘Het is wel duidelijk dat jullie heel goed zijn. Jullie zijn door!’We bedankten de juryleden uitvoerig en liepen langzaam van het podium af. Zodra we van het podium afwaren gingen we helemaal los. Ik sprong in de armen van mijn broer, en de andere meiden sprongen in de rmen van hun moeders die mee waren gereisd. Mijn ouders waren thuis om het eten voor te bereiden. Want zeg nou zelf, eten koken voor tien personen is nou niet niks.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.